Podziekowania dla Szalonego
: 2012-04-13, 21:57
Chciałbym napisać na grupę że rozwiązałem już kilka miesięcy temu problem w ktorym moje auto schodzilo na za niskie obroty i przy hamowaniu gasl mi silnik dzięki czytaniu instrukcji i Waszej pomocy a szczególnie pomógł mi Szalony i tutaj bardzo dziękuję w jego stronę, jest naprawdę rozsądnym gościem. Bardzo duży ukłon w jego stronę. Otóż tak jak pisałem zdarzały mi się problemy że slinik gasł i mądrzy specjaliści-mechanicy twierdzili że nie wiedzą co jest i że się obrotów nie reguluje i wszystko się dzieje samo. Do czasu jak Szalony podpowiedział mi że jest jedna śruba zaraz przy manetce od gazu pod silnikiem - przekręcanie jej powoduje zmianę prądu który mierzy się na dwóch górnych pinach od TPSa. Okazało się że gdy zmieniłem ustawienie na 0,51V z 0.46V a później po jakimś czasie jeszcze poprawiłem na 0,53 problem zniknął i auto działa jak powinno. Tam jest tolerancja 0,15V-0.85V. Nie dałem się ogłupić tym którzy nasze auta traktują jak na przykład proste Volksvageny i mimo że dałem mechanikom instrukcję nikt nie potrafił tego znaleźć rozwiązania.