Strona 1 z 1

Podziekowania dla Szalonego

: 2012-04-13, 21:57
autor: niespodziewanie
Chciałbym napisać na grupę że rozwiązałem już kilka miesięcy temu problem w ktorym moje auto schodzilo na za niskie obroty i przy hamowaniu gasl mi silnik dzięki czytaniu instrukcji i Waszej pomocy a szczególnie pomógł mi Szalony i tutaj bardzo dziękuję w jego stronę, jest naprawdę rozsądnym gościem. Bardzo duży ukłon w jego stronę. Otóż tak jak pisałem zdarzały mi się problemy że slinik gasł i mądrzy specjaliści-mechanicy twierdzili że nie wiedzą co jest i że się obrotów nie reguluje i wszystko się dzieje samo. Do czasu jak Szalony podpowiedział mi że jest jedna śruba zaraz przy manetce od gazu pod silnikiem - przekręcanie jej powoduje zmianę prądu który mierzy się na dwóch górnych pinach od TPSa. Okazało się że gdy zmieniłem ustawienie na 0,51V z 0.46V a później po jakimś czasie jeszcze poprawiłem na 0,53 problem zniknął i auto działa jak powinno. Tam jest tolerancja 0,15V-0.85V. Nie dałem się ogłupić tym którzy nasze auta traktują jak na przykład proste Volksvageny i mimo że dałem mechanikom instrukcję nikt nie potrafił tego znaleźć rozwiązania.

: 2012-04-14, 13:36
autor: johny_fellow
Co tu dużo mówić - Szalony wie wszystko o MAXI :mrgreen:
I pomógł nie tylko Tobie :mrgreen:

: 2012-04-16, 00:03
autor: zdanek
Kolego jak możesz napisz coś więcej o problemie jaki miałeś i jak dokładnie doszlo do rozwiązania.

Bo też mam taki problem, że jak auto mi gaśnie i schodzi na obroty poniżej 500 i jeśli w tym momencie delikatnie nie przygazuje to gaśnie.

: 2012-04-27, 01:00
autor: niespodziewanie
Poszukaj pod maską takiej sruby która jakby powoduje ze moe byc pedal gazu bardziej nacisniety. Tam sie milimetry ją przekręca i kontruje i mierzy sie jednoczesnie napiecie na gornym czujniku 0 position swich dwa piny od gory

[ Dodano: 2012-04-30, 01:58 ]
Przepraszam, throttle position sensor, ten górny connector