Strona 1 z 1

Odpala i pod obiążeniem gaśnie

: 2012-02-07, 21:15
autor: maxima95
Ponownie mam ten sam problem... myślałem że to silnik krokowy
viewtopic.php?t=4492
ale chyba jednak nie ...
... jak jest taki mróz jak teraz ... to auto odpala bez problemu ale jak nie poczekam kilka min az się dogrzeje i " wrzucę " na D to gaśnie ... odpalam ponownie daje na D lub R i obroty spadają i gaśnie ... poczekam kilka min ... i nie ma najmniejszego problemu ... myślałem ze to silnik krokowy ... ale zaraz po odpaleniu auto chodzi tak jak powinno wchodzi na wyższe obroty - jest na ssaniu ... później obroty spadają... nie falują ... dodam też najważniejsze nie mam gazu, świece mam platynowe - kupiłem nowe 2 lata temu ... nie pomysłu co to może być[

: 2012-02-08, 15:11
autor: Wald
Paliwo jakieś nie bardzo?
Zapchany filtr?
Wtedy przy obciążeniu jest za mało paliwa i gaśnie.

: 2012-02-08, 22:32
autor: maxima95
paliwo ... hmmm tankuje tylko na tzw. markowych stacjach i nie dzieje sie to na rezerwie ... co sądzicie o gęstości oleju skrzyni biegów ... na zimnym może to mieć znaczenie ?

: 2012-02-09, 09:43
autor: maximastegna
moze na komputer z nim pojedz i zobacz jaki blad wywali.

[ Dodano: 2012-02-09, 09:48 ]
olej w skrzyni raczej nie. moja maxi przy najwiekszych mrozach odpala, o ile nie padnie aku i wrzucam d i jade.

[ Dodano: 2012-02-09, 09:50 ]
no i mozesz zmienic filtr paliwa, niedroga i prosta sprawa do zrobienia.

[ Dodano: 2012-02-09, 10:02 ]
no i jeszcze sprobuj tak: przed odpaleniem wrzuc na N i wtedy odpal. wyczytalem gdzies na innym forum ze jak bedzie chodzil to cos ze skrzynia nie halo.

: 2012-02-09, 10:47
autor: maxima95
hmm odpala na N ale to chyba nic nienaturalnego ?

: 2012-02-11, 13:23
autor: maximastegna
no tak powinna odpalac ale czy dalej wystepuje ten problem?

: 2012-02-13, 18:02
autor: maxima95
jak jest tak miedzy -10 a 0 stopni to nie ma problemu ...
problem pojawia się jak jest powyżej 10 na minusie ... a już zwłaszcza wariował jak było - 20.. jakiś czujnik temp. silnika ????

: 2012-02-13, 21:50
autor: maximastegna
nie mam pojecia czy to moze byc czujnik ale jakby co w maximie masz dwa czujniki. znajduja sie kolo siebie na grubej rurze zasilania chlodnicy od strony silnika. jeden jest jenopinowy i polaczony jest z licznikiem, drugi dwupinowy i dochodzi do komputera. gdzies na forum naszym widzialem kiedys ile voltow powinny pokazywac przy sprawdzaniu. zapewne bedzie to gdzies w manualu do maxi.

[ Dodano: 2012-02-13, 21:51 ]
viewtopic.php?t=211