A32 wibracje przy 120km/h ...półoś?
: 2012-01-02, 22:45
Witam,
Po dłuższym poszukiwaniu przyczyn i wykluczeniu najprostszych i najpopularniejszych tematów (opony, felgi, poduszki-szczególnie tylna na belce) wziąłem się za weryfikację napędu.
Zauważyłem luz góra/dól na przegubie wewnętrznym lewym - konkretnie miedzy kielichem a skrzynią. Jestem pewien po testach na podnośniku, że to jest źródło drgań i wibracji. Do tego nakłada się oczywiście jakiś luz przy obrocie...
Stąd moje pytanie: Czy ktoś z Was miał taki problem? Czy wystarczy wymiana przegubu wewnętrznego, czy nastawiać się na grubszy temat ze skrzynią biegów (łożyskowanie mechanizmu różnicowego). Dodam tylko,że skrzynia nie poci się z lewego uszczelniacza, jest cicha i chodzi bardzo dobrze.
Może ma ktoś z Was do sprzedania krótką półośkę do 2.0 w manualu?
Z góry dziękuje za pomoc
Po dłuższym poszukiwaniu przyczyn i wykluczeniu najprostszych i najpopularniejszych tematów (opony, felgi, poduszki-szczególnie tylna na belce) wziąłem się za weryfikację napędu.
Zauważyłem luz góra/dól na przegubie wewnętrznym lewym - konkretnie miedzy kielichem a skrzynią. Jestem pewien po testach na podnośniku, że to jest źródło drgań i wibracji. Do tego nakłada się oczywiście jakiś luz przy obrocie...
Stąd moje pytanie: Czy ktoś z Was miał taki problem? Czy wystarczy wymiana przegubu wewnętrznego, czy nastawiać się na grubszy temat ze skrzynią biegów (łożyskowanie mechanizmu różnicowego). Dodam tylko,że skrzynia nie poci się z lewego uszczelniacza, jest cicha i chodzi bardzo dobrze.
Może ma ktoś z Was do sprzedania krótką półośkę do 2.0 w manualu?
Z góry dziękuje za pomoc