[A32] Engine run only on LPG A32 3.0 V6 USA 95r
: 2011-10-12, 08:11
				
				''Zakładam nowy temat żeby miało to ład i skład''
długo nic nie pisałem na forum(ale ogólnie byłem osiągalny : ) ),a więc wracając do tematu zbędnych systemów ''ekologicznych'' typu evap,egr,pcv i plastiku przy silniku którego nie jestem zwolennikiem to powiem wam że warto było ściągać kolektor ssący by go wypłukać z całego syfu jakie zafundowały mu powyższe systemy,po usunięciu chociażby egr autko jak by ochoczej chciało jechać z niższych obrotów a praca silnika na biegu jałowym się ogromnie poprawiła jak to bym powiedział inaczej silniczek chodzi przepysznie : ),zamontowany blos przeze mnie chodzi perfect i auto spala stechiometryczną mieszankę w całym zakresie obrotów bez żadnych zubożeń na poziomie do 100km/h 9litrów lpg(auto nie duszone podróżowane z głową) a średnio cały czas wychodzi mi 10l (czasem przyduszone z głową i troszkę szybciej),więc autko jest naprawdę eko ,martwi mnie tylko ciągła podwyższ ka lpg w Pl,jeśli dojdzie do 3.50zł za litr będzie masakra bo na 100km będzie to koszt 35zł a o benzynie nie wspomnę pewnie 60zł i więcej,jak dla mnie bardzo dużo bo codziennie się nim poruszam,na dobrą sprawę mam eko patent mojego pomysłu który dzisiaj(jeśli nic mi nie przeszkodzi) wykonam na maximie i obniżę te koszty na poziomie około 20% (eh się rozgadałem nie w tym temacie).
A dopiszę że nie mówię tu o złudnym HHO które nie działa w autko tak jak to sobie niektórzy myślą,głośno mówione ''Auto na wodę'' w tym systemie jest naprawdę szeroko przekłamane,ponieważ więcej energii potrzeba włożyć by uzyskać ten gaz a niżeli jego otrzymana wartość pozwoli by silnik na tym jechał.
Jak zrobię to będą fotki a jeśli będzie ktoś zainteresowany ewentualnie pozostawiam telefon 883658733 (jeśli komuś się nudzi a chciał by porozmawiać : ) )
oczywiście pozdrawiam nissomaniaków : D
			długo nic nie pisałem na forum(ale ogólnie byłem osiągalny : ) ),a więc wracając do tematu zbędnych systemów ''ekologicznych'' typu evap,egr,pcv i plastiku przy silniku którego nie jestem zwolennikiem to powiem wam że warto było ściągać kolektor ssący by go wypłukać z całego syfu jakie zafundowały mu powyższe systemy,po usunięciu chociażby egr autko jak by ochoczej chciało jechać z niższych obrotów a praca silnika na biegu jałowym się ogromnie poprawiła jak to bym powiedział inaczej silniczek chodzi przepysznie : ),zamontowany blos przeze mnie chodzi perfect i auto spala stechiometryczną mieszankę w całym zakresie obrotów bez żadnych zubożeń na poziomie do 100km/h 9litrów lpg(auto nie duszone podróżowane z głową) a średnio cały czas wychodzi mi 10l (czasem przyduszone z głową i troszkę szybciej),więc autko jest naprawdę eko ,martwi mnie tylko ciągła podwyższ ka lpg w Pl,jeśli dojdzie do 3.50zł za litr będzie masakra bo na 100km będzie to koszt 35zł a o benzynie nie wspomnę pewnie 60zł i więcej,jak dla mnie bardzo dużo bo codziennie się nim poruszam,na dobrą sprawę mam eko patent mojego pomysłu który dzisiaj(jeśli nic mi nie przeszkodzi) wykonam na maximie i obniżę te koszty na poziomie około 20% (eh się rozgadałem nie w tym temacie).
A dopiszę że nie mówię tu o złudnym HHO które nie działa w autko tak jak to sobie niektórzy myślą,głośno mówione ''Auto na wodę'' w tym systemie jest naprawdę szeroko przekłamane,ponieważ więcej energii potrzeba włożyć by uzyskać ten gaz a niżeli jego otrzymana wartość pozwoli by silnik na tym jechał.
Jak zrobię to będą fotki a jeśli będzie ktoś zainteresowany ewentualnie pozostawiam telefon 883658733 (jeśli komuś się nudzi a chciał by porozmawiać : ) )
oczywiście pozdrawiam nissomaniaków : D
 a jak sytuacja z checkiem???
 a jak sytuacja z checkiem???  
  ) przed wywaleniem egr i evapu bo już wcześniej miałem uszkodzona sondę szerokopasmową,jakiś mądry ja ze spoił z katem wrrr.... no głupota aż ręce opadają(ale już obmyśliłem jak to zrobię)wyrzuciłem wszystko w ciągu 3godzinek z podniesionym kolektorem ssącym,jestem bardzo zadowolony bo kolektor przez to ustrojstwo był strasznie upaprany sadzą,nie będzie łykać  w ten sposób ciepłego powietrza więc i sprawność poprawiona,evap-u(evaporative emission control system) pozbyłem się żeby nie truł mi miejsca pod maska(zbiorniczek jest naprawdę pokaźnych rozmiarów). wszystkie podciśnienia metalowe rurki rureczki tez poszły out-zbędne,po całym zabiegu,ukazuje się bardzo dużo miejsca w około silnika,wszystko jest łatwo dostępne a i teraz widać patrząc z boku że jest to duże V6 i to lubię czystość i przejrzystość.
  ) przed wywaleniem egr i evapu bo już wcześniej miałem uszkodzona sondę szerokopasmową,jakiś mądry ja ze spoił z katem wrrr.... no głupota aż ręce opadają(ale już obmyśliłem jak to zrobię)wyrzuciłem wszystko w ciągu 3godzinek z podniesionym kolektorem ssącym,jestem bardzo zadowolony bo kolektor przez to ustrojstwo był strasznie upaprany sadzą,nie będzie łykać  w ten sposób ciepłego powietrza więc i sprawność poprawiona,evap-u(evaporative emission control system) pozbyłem się żeby nie truł mi miejsca pod maska(zbiorniczek jest naprawdę pokaźnych rozmiarów). wszystkie podciśnienia metalowe rurki rureczki tez poszły out-zbędne,po całym zabiegu,ukazuje się bardzo dużo miejsca w około silnika,wszystko jest łatwo dostępne a i teraz widać patrząc z boku że jest to duże V6 i to lubię czystość i przejrzystość. no to już normalnie jak micra 1.0
 no to już normalnie jak micra 1.0 

 ,przeczytaj jeszcze raz
 ,przeczytaj jeszcze raz   .
 . 
  
  
  
 
  coś jest nie tak.
  coś jest nie tak. ,na pytanie co masz wyrzucić to odpowiem że to co uważasz,nie mogę ci powiedzieć że wyrzuć to i tamto
 ,na pytanie co masz wyrzucić to odpowiem że to co uważasz,nie mogę ci powiedzieć że wyrzuć to i tamto