Strona 1 z 1
					
				Toczenie zamachu
				: 2010-08-08, 20:37
				autor: urbanxxx
				Więc tak jak wcześniej pisałem zabrałem sie za toczenie koła zamachowego. Niestety ku mojemu zdziwieniu, koła w maximie a32 europa nie da rady zatoczyć. Tam gdzie powinno się zebrać materiał jest koło zębate z czujnikiem przy bloku silnika, może ktoś wie jak to ominąć?? Może zamach od 2.0??
			 
			
					
				
				: 2010-08-27, 09:22
				autor: Szalony
				Najlepszym rozwiązaniem byłby chyba zakup Fidanzy, ale to trzeba 1000zl przeznaczyć.
Ile teraz waży Twoje koło po przetoczeniu ?
			 
			
					
				
				: 2010-09-29, 22:49
				autor: rabbit79
				Hej
Z toczeniem zamachu jest jeszcze jeden problem. Kolo sklada sie z elementu zeliwnego i blachy z wiencem impulsowym ,po pierwsze bardzo ciezko je ustawic w uchwycie tokarni aby nie mialo bicia, a kolejna sprawa to wibracje w jakie wpada podczas toczenia. Zanim sie za to zabierzecie trzeba dotoczyc walek, ktory unieruchomi oba te elementy podcza skrawania i idealnie ustawic bicie osiowe. Wiele juz toczylem ale z tym bawilem sie bardzo dlugo. Jak nie ma potrzeby proponuje nie tykac bo mozna narobic balaganu
Zamach od 2.0 v6 nie pasuje inne mocowanie docisku i srednica. jak cos tu kupisz nawet nie drogo 
http://www.custommaxima.com/
pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: 2010-09-30, 02:08
				autor: urbanxxx
				Ja mam już przetoczone, z tego co wiem to ten wieniec odkręcili, a po wszystkim ponownie założyli. Mam zebrane ok 800g, działa znakomicie.
			 
			
					
				
				: 2010-09-30, 06:28
				autor: bonzo
				
			 
			
					
				
				: 2010-09-30, 16:12
				autor: MarekL
				A co skłoniło Cię do przetoczenia? Jakieś objawy?
			 
			
					
				
				: 2010-09-30, 19:33
				autor: rabbit79
				MarekL pisze:A co skłoniło Cię do przetoczenia? Jakieś objawy?
To do mnie pytanie czy do kolegi?
 
			 
			
					
				
				: 2010-09-30, 20:58
				autor: urbanxxx
				Przetoczyłem po to by się lepiej wkręcała. Co prawda bardzo mało, dlatego że robił to partacz. Niedługo czeka mnie tak czy siak wyciągnięcie silnika i wtedy wyślę do pana z allegro. Robił mi kiedyś do crx-a i byłem bardzo zadowolony.
			 
			
					
				
				: 2010-10-05, 23:24
				autor: Szalony
				Czy teraz po przetoczeniu wkręca się coś lepiej na obroty ?
P.S  wystawiłeś aukcję kontrolnie czy sprzedajesz ?
			 
			
					
				
				: 2010-10-05, 23:57
				autor: urbanxxx
				Znaczy powiem tak, trafiła mi się dużo lepsza wersja po lifcie w małej kwocie. Jednak po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw, stwierdzam że ten egzęplarz zostaje i to na całkiem długo i na pewno nie seryjny:D. Tak jak już pisałem, z zamachu jest strasznie mało zebrane ok 800g. .Robione to było w firmie evolution motor sport, niby więcej się nie dało. Niedługo jednak wyślę do pana z allegro, który wstępnie stwierdził że ok 2kg można jeszcze zebrać. A co do odczuć, no na jałowym się na pewno lepiej wkręca. A z czasów mierzonych gpsm do 100km/h ok 7.2-7.5s na 1/4 15.0-15.4s. W samochodzie oprócz koła jest dolot Fujita w niby airboxie i brak 3 kata. Teraz zbieram wszelkie info w sprawie wydechów i niebawem zagości też u mnie na pokładzie.
			 
			
					
				
				: 2010-10-06, 08:47
				autor: B 52
				urbanxxx pisze:Znaczy powiem tak, trafiła mi się dużo lepsza wersja po lifcie w małej kwocie. Jednak po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw, stwierdzam że ten egzęplarz zostaje i to na całkiem długo i na pewno nie seryjny:D. Tak jak już pisałem, z zamachu jest strasznie mało zebrane ok 800g. .Robione to było w firmie evolution motor sport, niby więcej się nie dało. Niedługo jednak wyślę do pana z allegro, który wstępnie stwierdził że ok 2kg można jeszcze zebrać. A co do odczuć, no na jałowym się na pewno lepiej wkręca. A z czasów mierzonych gpsm do 100km/h ok 7.2-7.5s na 1/4 15.0-15.4s. W samochodzie oprócz koła jest dolot Fujita w niby airboxie i brak 3 kata. Teraz zbieram wszelkie info w sprawie wydechów i niebawem zagości też u mnie na pokładzie.
Trzymamy wszyscy kciuki za dobre zmiany. 
