Dokładnie analizowałem cały rozrząd przed wymianą wałków i wygląda to mniej więcej tak:
3 łańcuchy, 7 kół zębatych, 3 napinacze, ślizg(łyżwa główna) + prowadnica centralna między głowicami oraz 2 prowadnice pomocnicze przy pompie wody.
Napinacze są olejowe, a ceny to zależy na jakich częściach chcesz zrobić i czy całość czy częściowo.
Z tego co widziałem u siebie, to najbardziej dostaje po d...e łańcuch główny i koła po których on pracuje. Łańcuszki na wałkach oraz małe zębatki były OK
W sumie nowy dałem jedynie napinacz i teraz trochę żałuję, bo mogłem od razu wymienić łańcuch
Osobiście uważam, iż decyzję co wymieniać należy podjąć po rozebraniu wszystkiego.... moim zdaniem optymalnym rozwiązaniem jest wymiana:
łańcuch + 3 koła zębate( te po których chodzi ten łańcuch,
napinacz główny( ślizg jeśli nie wytarty to może zostać stary... u mnie nie był w idealnym stanie) Można również zastanowić się jeszcze nad wymiana wszystkich prowadnic.
Mam nadzieję, że nieco rozjaśniłem Ci sprawę.
Aaaa.......napinacz główny i pompę wody można wymienić bez rozkręcania osłon. W osłonach są specjalne klapki