Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Maxima a32 VQ30DE

Moderator: janusz

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Maxima a32 VQ30DE

Post autor: urbanxxx » 2010-06-02, 12:37

Witam takie pytanko w sprawie rozrządu, co wchodzi w jego skład?? Wiem ze 3 łańcuchy, 3 ślizgi i chyba 2 napinacze??Może ktoś już wymieniał orientuje się jakie ceny?Czy napinacze są olejowe czy mechaniczne??

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-06-02, 13:20

Dokładnie analizowałem cały rozrząd przed wymianą wałków i wygląda to mniej więcej tak:
3 łańcuchy, 7 kół zębatych, 3 napinacze, ślizg(łyżwa główna) + prowadnica centralna między głowicami oraz 2 prowadnice pomocnicze przy pompie wody.
Napinacze są olejowe, a ceny to zależy na jakich częściach chcesz zrobić i czy całość czy częściowo.

Z tego co widziałem u siebie, to najbardziej dostaje po d...e łańcuch główny i koła po których on pracuje. Łańcuszki na wałkach oraz małe zębatki były OK
W sumie nowy dałem jedynie napinacz i teraz trochę żałuję, bo mogłem od razu wymienić łańcuch :-/

Osobiście uważam, iż decyzję co wymieniać należy podjąć po rozebraniu wszystkiego.... moim zdaniem optymalnym rozwiązaniem jest wymiana: łańcuch + 3 koła zębate( te po których chodzi ten łańcuch, napinacz główny( ślizg jeśli nie wytarty to może zostać stary... u mnie nie był w idealnym stanie) Można również zastanowić się jeszcze nad wymiana wszystkich prowadnic.
Mam nadzieję, że nieco rozjaśniłem Ci sprawę.

Aaaa.......napinacz główny i pompę wody można wymienić bez rozkręcania osłon. W osłonach są specjalne klapki
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Post autor: urbanxxx » 2010-06-02, 13:40

Podziękował :-)

Awatar użytkownika
GRZECHu
Administrator
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-06-02, 17:45

U mnie przy około 200 000km przebiegu główny napinacz był zużyty te małe były prawie jak nówki to ich nie wymieniałem.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Post autor: urbanxxx » 2010-06-02, 21:34

U mnie któryś siedzi bo słyszę jak odpalam, zanim napie łańcuch ja wali :-/

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-06-02, 23:25

urbanxxx, prosze otaguj temat.
urbanxxx pisze:U mnie któryś siedzi bo słyszę jak odpalam, zanim napie łańcuch ja wali
Rano jak odpalasz fure to napinacz nie jest napiety bo nie ma cisnienia oleju. Dopiero po chwili lapie cisnienie i nastaje cisza - normalna sprawa.

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Post autor: urbanxxx » 2010-06-03, 09:28

Wiem dlatego się pytałem czy jest olejowy czy mechaniczny. Wiem że cichutko nie powinno być ale to co jest u mnie na pewno nie jest w normie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxima”