Strona 1 z 1

[A32] swiatła mijania i drogowe

: 2010-04-19, 20:23
autor: piter2323
witam robił z was może ktoś modyfikacje w oświetlenie która pozwoli po przełączeniu świateł na długie nie będzie wyłączał świateł mijania?

Re: swiatła mijania i drogowe

: 2010-04-19, 20:36
autor: GRZECHu
Lepiej kupić dobre żarówki, robiąc jak piszesz podnosisz temperaturę znacznie w lampie, co pewnie ma wpływ na jej szybsze zużywanie (matowieje odbłyśnik i szkło)

Może dobre żarówy poprawią na tyle, że będzie ok? Lub xeony coś jak zrobił Szalony czy w maxi brata Dylsona.

: 2010-04-19, 20:46
autor: piter2323
to są żarówki 55W wiec niema prawa aby coś się stało z lampa lub odblaskiem. Mogła by się lampa uszkodzić gdybym wsadził żarówkę 100W ale nie przy 55W

: 2010-04-19, 21:21
autor: dylson
piter2323 pisze:witam robił z was może ktoś modyfikacje w oświetlenie która pozwoli po przełączeniu świateł na długie nie będzie wyłączał świateł mijania?
Zajezdzisz zarowki. W primerze p10 masz osobne zarowki od dlugich i krotkich i tam takie cos jest, natomiast w a32 masz wspolna zarowke. Jesli zrobisz tak jak piszesz temperatura w zarowce znacznie sie podniesie co spowoduje w najlepszym wypadku palenie sie zarowek.

: 2010-04-20, 13:43
autor: Wald
Tak dziala kazda zarowka H4, a skoro tak jest skonstruowana to znaczy ze swiecenie jej obu zarnikow jednoczesnie nie jest zdrowe.

: 2010-04-21, 05:17
autor: piter2323
tak macie racje ,moze spowodowac spalenie klosza. Bo one maja 2 ogniwa jedno jest mocy 60W a drugie 55W a 105W to jednak za duzo . Dzieki wielkie za odpowiedzi :)

: 2010-04-21, 06:26
autor: GRZECHu
piter2323 pisze: Bo one maja 2 ogniwa jedno jest mocy 60W a drugie 55W a 105W to jednak za duzo
Gwoli ścisłości, tu nie o moc się rozchodzi tylko o temperaturę, moc pociągnie spokojnie te 105W, gorzej z temperaturą. W dużo wyższej niż przewidywana temperaturze odbłyśnik zacznie odchodzić i zmieniać kolor na żółty, to samo klosz. Słabe (tanie) żarówki mają wyższą temperaturę pracy przy tych samych 55W w porównaniu z droższymi.