[A34] Zawieszenie w Maximie a34 2004
Moderator: janusz
[A34] Zawieszenie w Maximie a34 2004
Cześć,
w związku z tym, że jestem posiadaczem od około pół roku Maximy a34, wypadało by się przywitać:)
Gdyby ktoś rozmyslał nad zakupem innych sprężyn do tego auta, to jedyna opcja jaką udało mi się znaleźć (bez ściągania ze stanów), to firma Vogtland. Niestety do Maximy okazało się, że nie robią już... ale chwila szukania po forach i okazało się, że sprężyny od altimy będą pasować. Zaryzykowałem, zamówiłem i zamontowałem.
Jak było przed wymianą sprężyn? Jak jakaś łódka kołysząca się na falach. Zakręt? Buja budą jakby miała się zaraz przewrócić. Hamowanie? Samochód stanął, a on dalej się buja. Tragedia. Do tego dość duże prześwity między kołem, a budą. Oprócz tyłu. Tył jak zawsze w tym modelu, za nisko leżał.
Wcześniej miałem Mitsubishi Galanta w wersji Avance, a tam spreżyny sportowe Eibacha plus amorki kyb ultra sr...więc było twarto ale i precyzyjnie. Jak przesiadłem się w Maxime, to byłem załamany.
Odczucia po wymianie? No w końcu czuję ten samochód. Nie buja go tak na zakrętach, przy zatrzymaniu do zera też kołysanie ustało, a do tego prześwity się zmniejszyły i samochód zyskał na wyglądzie.
Minusy? Tył leży. Znów za bardzo. Trzeba będzie podkładki montować. Wszelkie progi zwalniające są udręką, które niestety kończą się przycierką rurą od wydechu. Parkingi wielopoziomowe w galeriach? Nie wjeżdzam nawet bo nie ma opcji, bez tarcia.
Także jest lepiej, wyglada lepiej, ale auto jest lekko upośledzone
Zobaczymy co pomogą podkładki.
Niestety zdjęć w tym momencie nie wstawie, jak to wygląda... ale w zamian jest krótki filmik złożony na szybko przez kumpla... tak z nudów.
https://www.youtube.com/watch?v=6v1dK8dmkXo&t=3s
Pozdrawiam
Dorian
w związku z tym, że jestem posiadaczem od około pół roku Maximy a34, wypadało by się przywitać:)
Gdyby ktoś rozmyslał nad zakupem innych sprężyn do tego auta, to jedyna opcja jaką udało mi się znaleźć (bez ściągania ze stanów), to firma Vogtland. Niestety do Maximy okazało się, że nie robią już... ale chwila szukania po forach i okazało się, że sprężyny od altimy będą pasować. Zaryzykowałem, zamówiłem i zamontowałem.
Jak było przed wymianą sprężyn? Jak jakaś łódka kołysząca się na falach. Zakręt? Buja budą jakby miała się zaraz przewrócić. Hamowanie? Samochód stanął, a on dalej się buja. Tragedia. Do tego dość duże prześwity między kołem, a budą. Oprócz tyłu. Tył jak zawsze w tym modelu, za nisko leżał.
Wcześniej miałem Mitsubishi Galanta w wersji Avance, a tam spreżyny sportowe Eibacha plus amorki kyb ultra sr...więc było twarto ale i precyzyjnie. Jak przesiadłem się w Maxime, to byłem załamany.
Odczucia po wymianie? No w końcu czuję ten samochód. Nie buja go tak na zakrętach, przy zatrzymaniu do zera też kołysanie ustało, a do tego prześwity się zmniejszyły i samochód zyskał na wyglądzie.
Minusy? Tył leży. Znów za bardzo. Trzeba będzie podkładki montować. Wszelkie progi zwalniające są udręką, które niestety kończą się przycierką rurą od wydechu. Parkingi wielopoziomowe w galeriach? Nie wjeżdzam nawet bo nie ma opcji, bez tarcia.
Także jest lepiej, wyglada lepiej, ale auto jest lekko upośledzone
Zobaczymy co pomogą podkładki.
Niestety zdjęć w tym momencie nie wstawie, jak to wygląda... ale w zamian jest krótki filmik złożony na szybko przez kumpla... tak z nudów.
https://www.youtube.com/watch?v=6v1dK8dmkXo&t=3s
Pozdrawiam
Dorian
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Przód dobrze stoi, a na tył załóż fabryczne używane, niewytłuczone sprężyny i auto się wypoziomuje. Koło ma za duże ET schowało się z tyłu jak w żuku blaszance, zmień , albo jakieś dystanse dokręć .
Swoją drogą to czego dotyczy ten temat? To prezentacja, czy jakiejś porady szukasz?
P.S Kozackie brewki
Swoją drogą to czego dotyczy ten temat? To prezentacja, czy jakiejś porady szukasz?
P.S Kozackie brewki
mały v8, Temat dotyczy zawieszenia. Wcześniej szukałem informacji na ten temat i nigdzie nie znalazłem. Jedynie zagraniczne fora coś pomogły, więc dla innych wrzucam poradę, że da się zniżyć auto bez zbędnych kosztów sprowadzania z usa części.
Co do porad, jak podnieść dupę temu autu, nie wracając do ori sprężyn... wszelkie są mile widziane.
Co do porad, jak podnieść dupę temu autu, nie wracając do ori sprężyn... wszelkie są mile widziane.
Re: [A34] Zawieszenie w Maximie a34 2004
Czesc, wlasnie szukam sprezyn do mojej maxi A34 i natknalem sie na ten temat..
W necie rowniez nie znalazlem nic oprocz Vogtlanda
http://www.sklep.selected.pl/nissan-max ... -2612.html
Chcialem zapytac co bys mogl powiedziec po dluzszym uzytkowaniu (nie za twardo?:) i czy
to w ogóle ten model ktory znalazlem.
A moze ktos z forumowiczow chcialby 2 sztuki? bo chyba tylko przod mnie interesuje
W necie rowniez nie znalazlem nic oprocz Vogtlanda
http://www.sklep.selected.pl/nissan-max ... -2612.html
Chcialem zapytac co bys mogl powiedziec po dluzszym uzytkowaniu (nie za twardo?:) i czy
to w ogóle ten model ktory znalazlem.
A moze ktos z forumowiczow chcialby 2 sztuki? bo chyba tylko przod mnie interesuje
Re: [A34] Zawieszenie w Maximie a34 2004
Masz cały komplet w przystępnej cenie, to zakładaj . Nie ma co kombinować, tylko pamiętaj żeby popuścić wahacze i skręcić je z kanału jak już auto stanie na płaskim na nowych sprężynach, żeby nie pozrywać symerbloków jak się buda obniży.
Re: [A34] Zawieszenie w Maximie a34 2004
ma ktoś do a34 przednie do sprzedania bo mam 19cali i na tył 35mm z vogtland nie podejdzie a przednie bym kupił. pzdt