Czy ktoś walczył z problemem czujnika w odpowietrzeniu baku? Raz mi się zapala, raz gaśnie check. Ogólnie ciężke dojście mam, ale zamierzam wykręcić i wyczyścić tej czujnik. To cos pomoże? Pytam, bo wiem że w maxi wersji usa też występuje ten czujnik i problemy z nim
Bład P1446
Moderator: janusz
-
szczureczek
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2009-12-09, 14:39
- Lokalizacja: Łódź , Toruń
- Kontakt:
Bład P1446
Witam
Czy ktoś walczył z problemem czujnika w odpowietrzeniu baku? Raz mi się zapala, raz gaśnie check. Ogólnie ciężke dojście mam, ale zamierzam wykręcić i wyczyścić tej czujnik. To cos pomoże? Pytam, bo wiem że w maxi wersji usa też występuje ten czujnik i problemy z nim
Czy ktoś walczył z problemem czujnika w odpowietrzeniu baku? Raz mi się zapala, raz gaśnie check. Ogólnie ciężke dojście mam, ale zamierzam wykręcić i wyczyścić tej czujnik. To cos pomoże? Pytam, bo wiem że w maxi wersji usa też występuje ten czujnik i problemy z nim
-
szczureczek
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2009-12-09, 14:39
- Lokalizacja: Łódź , Toruń
- Kontakt:
No właśnie Może tak być. Ogólnie czasami zauważyłem, że jak podczas tankowania na niektórych stacjach od razu odbija i trzeba powoli tankować, a innym razem zablokuje i zatankuje do pełna. Mam jeszcze drugi zbiornik z lpg
ale na długie trasy tankuje obydwa do pełna. Tak czy siak ten czujnik jest przykręcony do tej czarnej skrzynki.
http://pdftown.com/Nissan-PDF-eBook-Category.html
Poszukaj sobie tutaj service manuala. W maximie A32 evap dziala na poddzisnieniu i cisnieniu, steruje tym wszystkim selenoid (cos w stylu rpm switcha). Ostatnio z Szalonym dyskutowalismy jak to dziala i nawet udalo nam sie do tego dojsc
Jesli we frontierze nie zmienili zasady dzialania to ja bym szukal przyczyny w wezykach podcisnieniowych lub selenoidzie.
Selenoid - urzadzenie do ktorego dochodza dwa wezyki (jeden z podcisnieniem, drugi cisnieniem) a wychodzi jeden. Selenoid caly czas przepuszcza cisnienie ale w momencie gdy dostaje sygnal (prawdopodobnie jest sterowany masa) puszcza podcisnienie. Sygnal znika znowu idzie cisnienie.
Poszukaj sobie tutaj service manuala. W maximie A32 evap dziala na poddzisnieniu i cisnieniu, steruje tym wszystkim selenoid (cos w stylu rpm switcha). Ostatnio z Szalonym dyskutowalismy jak to dziala i nawet udalo nam sie do tego dojsc
Selenoid - urzadzenie do ktorego dochodza dwa wezyki (jeden z podcisnieniem, drugi cisnieniem) a wychodzi jeden. Selenoid caly czas przepuszcza cisnienie ale w momencie gdy dostaje sygnal (prawdopodobnie jest sterowany masa) puszcza podcisnienie. Sygnal znika znowu idzie cisnienie.
-
szczureczek
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2009-12-09, 14:39
- Lokalizacja: Łódź , Toruń
- Kontakt:
Tak właśnie to znalazłem i wiem, że to jest odpowiedzialne za ciśnienie
Przed chwilą poznałem zasadę działania. Muszę wykręcić i pokombinować na sucho.
[ Dodano: 2010-04-21, 11:46 ]
Przed wykręceniem jeszcze troche poszukałem i poczytałem i dowiedziałem się, żeby dokręcać korek porządnie to musi 3-4 razy kliknąć-przeskoczyć na ząbkach. Muszę to wypróbować, bo może się okazać, że tam z tym czujnikiem jest wszystko ok.
[ Dodano: 2010-04-21, 11:46 ]
Przed wykręceniem jeszcze troche poszukałem i poczytałem i dowiedziałem się, żeby dokręcać korek porządnie to musi 3-4 razy kliknąć-przeskoczyć na ząbkach. Muszę to wypróbować, bo może się okazać, że tam z tym czujnikiem jest wszystko ok.