Jak ktoś jest zainteresowany obniżaniem i ma instalację LPG ,
lepiej komplet 40/30 lub zamówić , gdzie robią i na tył dać wzmacniane
Przed zmianami zapraszam do Zabrza , na jazdę Probną.
Ja mam obniżenie 40/40 , felgi BBS 17", opony 235/45/17 - licznik pokazuje trochę za mało
Wcześniej miałem opony 245/40/17 - taki dla twardzieli
tylko jazda po Polskich drogach , weryfikuje takie pomysły ,
wrzucam link do fotki:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/72d0d2ec26f95045
i pozdrawiam
[ Dodano: 2016-11-11, 18:04 ]
Odnośnie sprężyn , ja mam z Bilstein
Felgi , jak pisałem z BBS
tak ,jak klocki, tarcze były wcześniej nacinane z otworami, wałki rozrządu i wydech.
autko przyjechało z Niemiec, już przerobione w serwisie:
http://www.ahg-shop.com/
[ Dodano: 2016-11-11, 18:11 ]
Na pewno nie można kupić tanich sprężyn i tanich amortyzatorów,
żywotność będzie krótka, a działanie nie pewne,
Najlepiej kupić gwintowane, z BC Racing robią jeszcze do Maximy, i z KW chyba.
wtedy można ustawić przód i tył dowolnie, zobaczyć jak się zachowuj.
z BC Racing w zależności od kuru walut cały komplet zawieszenia kosztuje ok 3600 - 4000.
[ Dodano: 2016-11-11, 18:27 ]
warto o takim wydatku pomyśleć, ponieważ stałe obniżenie wyjdzie z 1000 taniej,
sprężyny ok 850
amory 250-350 *4= 1000 -1600
mocowania, osłony itd 80*4= 240
nowe mocowania i łożyska do kolumny mcpersonów 150-250*2= 300-500
czyli razem: 2400 - 3200
wniosek prosty. lepiej się trochę szarpnąć i kupić , cały komplet gwintowanego
[ Dodano: 2016-11-11, 18:35 ]
oraz rozwiązanie alternatywne, o którym sam myślałem:
wkłady amortyzatorów firmy KONI z regulacją twardości ok 350 szt
350*4=1600
sprężyny wzmacniane do tyłu z firmy MAD , na zamówienie:
https://www.motointegrator.autotrader.p ... 2-0394-080