Strona 1 z 1

[A32] Cieknącą lewa półoś

: 2015-06-21, 12:57
autor: Pizmak01
Witam wszystkich.

Wystąpił u mnie w A32 3.0 manual opisywany wcześniej problem wycieków z lewej półosi. Wymieniono uszczelniacz jednak nadal po zakończeniu jazdy kapie olej ze skrzyni. Z wcześniejszych tematów wyczytałem, że winne mogą być wytarte łożyska skrzyni/dyfra.

Będę jeszcze sprawdzał uszczelniacz ale czy moglibyście dać znać jakich numerów części szukać w razie czego, gdyby uszczelniacz nie pomógł? Sprawdzałem popularne sklepy ale je znalazłem łożysk skrzyni, może źle patrzę.

: 2015-06-21, 17:58
autor: Oskr5
A jak wygląda sama półośka? Nie ma żadnych zadziorów na przylgni do uszczelniacza? Jeśli to łożysko to jak złapiesz za przegub(oczywiście wewnętrzny) to powinien być wyczuwalny luz. Wtedy będziesz miał pewność że to ono.

: 2015-06-21, 17:59
autor: janusz
Skróć sprężynkę na simeringu.

: 2015-06-22, 04:54
autor: Pizmak01
Oskr5 pisze:A jak wygląda sama półośka? Nie ma żadnych zadziorów na przylgni do uszczelniacza? Jeśli to łożysko to jak złapiesz za przegub(oczywiście wewnętrzny) to powinien być wyczuwalny luz. Wtedy będziesz miał pewność że to ono.
Będę dzisiaj w warsztacie to sprawdzę jeszcze raz jak piszesz.
janusz pisze:Skróć sprężynkę na simeringu.
Możesz powiedzieć, w którym dokładnie miejscu się ona znajduje?

: 2015-06-22, 05:50
autor: GRZECHu
Miałem taki sam objaw w A32, okazało się że w środku pękło jedno z kół dyfra (musiałem pozbyć się fabrycznej szpery). Naprawiałem w Siedlcach (znany Ninja od skrzyń Nissana) , wtedy z robocizną mi krzyną 300zł i naprawa była na poczekaniu (3h)

: 2015-06-22, 07:09
autor: Pizmak01
GRZECHu pisze:Miałem taki sam objaw w A32, okazało się że w środku pękło jedno z kół dyfra (musiałem pozbyć się fabrycznej szpery). Naprawiałem w Siedlcach (znany Ninja od skrzyń Nissana) , wtedy z robocizną mi krzyną 300zł i naprawa była na poczekaniu (3h)
Mam nadzieję że ogarnę u siebie bo mam trochę daleko.

[ Dodano: 2015-07-10, 19:33 ]
Panowie, temat niestety dalej w toku ale pojawiło się kolejne pytanie a włiaściwie kilka. Może dacie radę pomóc.
1. Czy są różne rozmiary uszczelniaczy półosi do manualna 3.0 (qx)? Natknąłem się na niepasujący, czy to zależy od tego czy jest LSD?
2. Czy można stosować zamiennie półośkę lewą z różnych wersji silnikowych (wydaje mi się to mało prawdopodobne), lub ten sam silnik ale automat/manual.
3. Czy ten warsztat w Siedlcach nadal funkcjonuje i czy ktoś ma namiary/maila?

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc i walczę dalej.