Strona 1 z 1

Błąd 0114

: 2013-06-27, 23:51
autor: Marcus65
Możecie mnie koledzy oświecić, co w praktyce oznacza błąd 0114? O ile dobrze go zidentyfikowałem, to brzmi on fuel injection system rich (right bank). Oprócz niego mam 315 i 510 - te dwa chyba dotyczą sondy?

Pozdro
Marcus

: 2013-06-28, 15:49
autor: MacGayver
rozumiem że to błędy z OBD1? Pod OBD2 jak podłączysz to powinno Ci wyjść P0172.

Błąd 315 to według OBD2 jest P0160, a 510 to P0138. Oba są od sond - jednej. Zbyt wysokie wartości dla tej znajdującej się pod podłogą w katalizatorze. Nie masz czasem usuniętego katalizatora?

0114 to błąd OBD2 P0172 czyli zbyt bogata mieszanka na sondzie kolektora od strony ściany grodziowej (right bank)

: 2013-06-28, 20:02
autor: Marcus65
No, to są błędy odczytane Consultem.

Pozdro
Marcus

: 2013-06-29, 09:20
autor: Lombardo88
katalizator może być też wypalony, ale to już musi być przebieg 400+ . hmm...może niedopala na któryś gar na prawym banku i to odbija się na obu sondach? pisałeś,że czujesz poszarpywanie w innym temacie, a może to cewka(i) lub wtrysk. skasuj kompa i przejedz się na benzynie parę km. parę razy odpal maszynę i podepnij znów consulta. zweryfikujesz czy czasem lpg nie miesza.

: 2013-06-29, 20:51
autor: Marcus65
Cewki były sprawdzone u Bodka. Dodatkowo je zaizolował, więc to raczej nie tędy droga. Dla pewności wymieniłem też świece. ALe odłączyłem dzisiaj baterię. Zobaczymy co będzie po resecie...

Pozdro
Marcus

Re: Błąd 0114

: 2013-07-08, 19:37
autor: B 52
Marcus65 pisze:Możecie mnie koledzy oświecić, co w praktyce oznacza błąd 0114? O ile dobrze go zidentyfikowałem, to brzmi on fuel injection system rich (right bank). Oprócz niego mam 315 i 510 - te dwa chyba dotyczą sondy?

Pozdro
Marcus
Za bogato daje PB, prawa strona ?

: 2013-07-08, 20:52
autor: MacGayver
masz automat czy manual? przejedź się na gazie, jak masz manual to przy małej prędkości wrzuć 4 bieg i pedał gazu do podłogi, a jak chcesz to samo zrobić na automacie to wciśnij pedał gazu prawie do samego końca, na granicy kick down'a. Jak będzie szarpał przy obciążeniu to obwód zapłonu winny