Strona 1 z 1
[A32] Gaśnie po zejściu z wysokich obrotów
: 2013-03-29, 07:50
autor: cay
Witam.
Problem pojawiał się już jakiś czas temu ale nie miałem możliwości przysiąść do niego na spokojnie. Jako że czas i chęci się pojawiły zacząłem troszku grzebać pod maską ale problem nie ustępuje. Objaw jest dość irytujacy i polega na gasnieciu auta po zrzuceniu na luz po wcześniejszym ostrym sprincie. Ma może ktoś pomysły co może być tego przyczyną?
: 2013-03-29, 08:09
autor: Chemik
krokowiec,przepustnica,na początek to bym sprawdził,ale najlepiej podpowiedzą użytkownicy maxi
pomocny temat
viewtopic.php?t=400
: 2013-03-29, 08:15
autor: cay
Krokowiec zrobiłem już na błysk i to raczej nie jego wina. W takim razie zabieram się za przepustnice. Dzięki za podpowiedz
: 2013-03-29, 08:26
autor: Lombardo88
a cylinderek w krokowcu przeczyściłeś?? bo to jest w nim odpowiedzialne za poprawną pracę.masz qxa??
: 2013-03-29, 09:23
autor: cay
Wyczyscilem wszystko co byłem w stanie odkręcić, więc i cylinder się zalapal. Na stanie mam wersję US w manualu z '96

: 2013-03-29, 11:22
autor: Lombardo88
cay pisze:Wyczyscilem wszystko co byłem w stanie odkręcić, więc i cylinder się zalapal. Na stanie mam wersję US w manualu z '96

no to git wersja

: 2013-03-29, 12:25
autor: cay
Ino troski wymaga po pięciu latach bez właściciela...
: 2013-03-29, 12:27
autor: Lombardo88
znam ten ból, ale po to jesteśmy żeby np w takich sytuacjach pomagać

: 2013-03-29, 13:10
autor: cay
I chwała bogom

: 2013-03-29, 14:14
autor: dylson
Sprawdz napiecie na TPS.
: 2013-03-29, 16:00
autor: cay
Główny problem rozwiązany: przy odpalaniu nie gaśnie, tak samo po wkręceniu na wysokie obroty. Wyczyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło. Podczas jazdy testowej pojawiło się za to coś nowego: podczas wchodzenia na obroty stopniowo zapalaja sie jednoczesnie kontrolki ładowania i hamulców. A to już jest dziwne
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
: 2013-03-29, 16:07
autor: Michalllo
Nie do końca u mnie w Villagerze też tak było jak padało ładowanie, to zapalała się kontrolka od hamulca. Sprawdź pasek i ładowanie.
: 2013-03-29, 17:07
autor: cay
Paski naciągnięte, klemy wyczyszczone i dokręcone, a problem nadal jest. Jutro podjade do jakiegos elektryka, co by alternator sprawdził. Dziwne że zaczeło się po wyczyszczeniu przepustnicy i silniczka krokowego...
: 2013-03-29, 19:02
autor: Lombardo88
altek się kończy. regeneracja Cię czeka lub wymiana. ja tak miałem i po wymianie akumulatora (który i tak miałem wymieniać na większy) pomogło, ale to tylko półśrodek, który muszę za niedługi czas zrobić. miernik na klemy , parę cut offów i zobaczysz co się dzieje z napięciem.
: 2013-03-29, 19:53
autor: cay
Poczytalem trochę i do takich samych wniosków doszedłem. Dwa lata temu kupiłem nowy zamiennik z alledrogo i jak widać były to pieniądze wywalone w błoto. Teraz zastanawiam się nad regenerownym orginalem.
: 2013-03-30, 09:32
autor: Lombardo88
jeśli chcesz mogę odsprzedać bazę pod regeneracje, jeśli nie masz oryginału. altek jest sprawny bo pochodzi z mojego byłego auta i nawet możesz go włożyć, bo chodził do końca i wszystko było ok. jedynym minusem jest to że jest brudny w oleju, ponieważ miałem nieszczelność na pokrywie zaworów i przed włożeniem musiałbyś go dokładnie wyczyścić.
: 2013-03-30, 12:23
autor: cay
Nie wiem czy jest sens samodzielnie bawić się w regeneracje. Raz że tam chyba trzeba kilka kabelków przelutować, dwa że ani lutownicy ani zbytniego doświadczenia w takich zabawach nie posiadam, trzy że zregenerowany hitachi na allegro jest po 302pln z dostawą i gwarancją na rok
http://allegro.pl/alternator-hitachi-ni ... 87737.html
Tak więc chyba po świetach skontaktuje się z tą firmą, bo dziś nie idzie się dodzwonić i mam nadzieje że już w czwartek będe miał sprawne auto

: 2013-03-30, 12:26
autor: Lombardo88
no i to jest opcja:)