[A34] Instalacja LPG w Maximie A34
Moderator: janusz
[A34] Instalacja LPG w Maximie A34
Planuję zakup A34 (rocznik 2004). Silnik jak wiecie to VQ35DE. Warunkiem zakupu tego auta jest natychmiastowe zainstalowanie LPG. Poczytałem trochę na różnych forach o instalacjach LPG w tych silnikach i w sumie dowiedziałem się że dają radę ale musi być dobra instalacja zainstalowana u fachowców z prawdziwego zdarzenia.
Mam jednak pytanie: czy ktoś na tym forum ma A34 w gazie? Proszę podzielić się informacją jaka to instalacja, jak z awaryjnością i ile ma zrobionych km. Czytałem że zdarzają się chocki z LPG w Murano z uwagi na katalizatory, jak to wygląda w Maximie A34?
Gaziarz proponuje mi Staga lub AGIS (który poleca, tańszy a szybszy), co Wy na to?
Mam jednak pytanie: czy ktoś na tym forum ma A34 w gazie? Proszę podzielić się informacją jaka to instalacja, jak z awaryjnością i ile ma zrobionych km. Czytałem że zdarzają się chocki z LPG w Murano z uwagi na katalizatory, jak to wygląda w Maximie A34?
Gaziarz proponuje mi Staga lub AGIS (który poleca, tańszy a szybszy), co Wy na to?
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
A33 2002 USA (STAG300-6 PLUS, przewód fi8,, dwa filtry lotnej, dwie listwy po 4szt reg niebieski (wziąłem takie bo były akurat tańsze)- po obliczeniach wyszło mi, że dysze musiałbym tak rozwiercić, że nie wiele by materiału zostało, więc po prostu wykręciłem zwężki miedziane <LOL>, reduktor :
na początku był magic na dwóch kroćcach, że niby do 350 koni w tej konfiguracji miał starczać (chyba 350 magico-koni), teraz jest lovato GOLD i radzi sobie prawie, czasami szarpnie, ale bardzo żadko (2-3 w miesięcu przy 4 tyś mil) przy ostrej. W przyśpieszeniach na nowym reduktorze między benzyną jest mała różnica, na starym przepaść i szarpanie przy każdej zmianie na pedale w podłodze.
Mam u siebie gazownika, który mi akurat w Maxii nie instalował LPG (w innych autach owszem), ale wielu znajomym zakładał. Koledze założył w świeżym ix35 (do VQ35DE), kumpel jest baaardzo zadowolony.
Jak będziesz chciał namiar mogę polecić, bo warsztat nie jest z typu fajansiarzy, którzy rzeźbią w g....nie, ale kolesie mają pojęcie i nie strach do nich autko wstawić.
Dodam tylko, że starego gównianego Magica nie razy przy pełnej ku..... udało mi się w zimę zamrozić. Latem jak go mierzyliśmy to temperatura na reduktorze ~85stC na starcie (~30km/h) przy obciążeniu pełnym drugi bieg do końca i już mamy tylko 25stC na reduktorze - schłodziłem reduktor 6-8 sekund. Poza tym jak ktoś ma niech go wymienia w cholere, zdażają się często przypadki, że puszcza gaz do instalacji chłodzenia!!!!
na początku był magic na dwóch kroćcach, że niby do 350 koni w tej konfiguracji miał starczać (chyba 350 magico-koni), teraz jest lovato GOLD i radzi sobie prawie, czasami szarpnie, ale bardzo żadko (2-3 w miesięcu przy 4 tyś mil) przy ostrej. W przyśpieszeniach na nowym reduktorze między benzyną jest mała różnica, na starym przepaść i szarpanie przy każdej zmianie na pedale w podłodze.
Mam u siebie gazownika, który mi akurat w Maxii nie instalował LPG (w innych autach owszem), ale wielu znajomym zakładał. Koledze założył w świeżym ix35 (do VQ35DE), kumpel jest baaardzo zadowolony.
Jak będziesz chciał namiar mogę polecić, bo warsztat nie jest z typu fajansiarzy, którzy rzeźbią w g....nie, ale kolesie mają pojęcie i nie strach do nich autko wstawić.
Dodam tylko, że starego gównianego Magica nie razy przy pełnej ku..... udało mi się w zimę zamrozić. Latem jak go mierzyliśmy to temperatura na reduktorze ~85stC na starcie (~30km/h) przy obciążeniu pełnym drugi bieg do końca i już mamy tylko 25stC na reduktorze - schłodziłem reduktor 6-8 sekund. Poza tym jak ktoś ma niech go wymienia w cholere, zdażają się często przypadki, że puszcza gaz do instalacji chłodzenia!!!!
Mam u siebie gazownika, który mi akurat w Maxii nie instalował LPG (w innych autach owszem), ale wielu znajomym zakładał. Koledze założył w świeżym ix35 (do VQ35DE), kumpel jest baaardzo zadowolony.
- silnik VQ35DE w Hyundaiu
- silnik VQ35DE w Hyundaiu
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów ...
Zmiana auta na 1.6.Auq pisze:FX35, Widzęe, że kolega czujny . A nie ma tam kolega błędu w opisie przy tej Lantrze, wydawało mi się, ze tam inne cyfry powinny stać czy już zmiana była?
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów ...