Strona 1 z 1

[A33] sprężyny - co kupić

: 2013-03-04, 21:24
autor: GRZECHu
Okazało się, że kupiłem furę z jedna sprężyną krótszą - brakuje kawałka zwoju.
Fura ma już 200k i chce wymienić wszystkie 4 sztuki, żeby nie sterczała dziwnie :)

Poradźcie co kupić? Totalnie nie mam rozeznania co się nadaje.

W tej chwili mam tył klapnięty mocno, jakby ktoś ze zdrowymi sprężynami (Johnny? J3?) zmierzyć ile jest teraz tył i przód od ziemi wiedziałbym czy jak wezmę jakieś -30mm nie będzie przesadą (niżej niż teraz)

Zależy mi na komforcie w 1szej kolejności, mogą być seryjne ale jak teraz już maxi wisi -30 to będę szukał nowych -30mm. Może jakiś lekko twardszych?
Ogólnie fura jest serią i taką pozostanie, jednak chętnie poznam Wasze opinie.
Dzięki

[ Dodano: 2013-03-04, 22:43 ]
coś takiego znalazłem:
http://tuning-online.pl/sklep/nissan/31 ... -30mm.html

: 2013-03-05, 16:12
autor: j3
Aktualnie nie mam dostępu do auta, więc pomiaru nie zrobię.

Każda sprężyna krótsza od oryginalnej będzie powodowała utwardzenie zawieszenia (inny skok amortyzatora=inne tłumienie). Po doświadczeniach z Vogtlandem, stwierdzam że na nasze drogi najlepszy jest oryginalny zestaw.

: 2013-03-05, 18:23
autor: GRZECHu
Tylko obawiam się że zestaw -30mm może podnieść mi furę, dlatego chciałem żeby ktoś zobaczył ile wisi od ziemi.

: 2013-03-06, 17:20
autor: Lombardo88
j3, jak sobie poradził Vogtland ? ja z kolei szukam amorków na przód. jak będziesz zamawiał coś z us to daj znać, to sie złożymy i będzie przesyłka na pół :)

: 2013-03-07, 21:10
autor: j3
Niby ok, ale po wyboistej drodze strach było jechać szybciej bo zawieszenie wybierało każdą nierówność... Na autostrady git, ale na polskie drogi krajowe, to tak sobie. Zrezygnowałem i wróciłem do OEM.

: 2013-03-07, 21:30
autor: Lombardo88
a może przyczyną były niedopasowane amorki?? vog ponoć dobre sprężyny robi. zastanawiałem się kiedyś nad takim setupem.

: 2013-03-07, 22:32
autor: GRZECHu
Jak się właśnie tego boję co J3 napisał, nie zależy mi na tym żeby fura super kleiła w zakrętach bo wolno je pokonuje i raczej tak zostanie. Wezmę serię. Tylko tych zamienników jest kilka (co najmniej) Coś trzeba omijać? Do amorków KYB mam zaufanie może i sprężyny warto?

: 2013-03-08, 13:19
autor: j3
Probowalem na oryginalnych amorach + vogltand= dramat. Nie dalo sie tym jezdzic.
Tokico illumina+vogtland= lepiej ale efekt taki jak opisalem wyzej.

: 2013-03-08, 18:53
autor: Lombardo88
j3 pisze:Probowalem na oryginalnych amorach + vogltand= dramat. Nie dalo sie tym jezdzic.
Tokico illumina+vogtland= lepiej ale efekt taki jak opisalem wyzej.

gdzie kupowałeś illumine??

: 2013-03-09, 17:26
autor: Szalony
Lombardo88 pisze: gdzie kupowałeś illumine??
Za Wielką Wodą :mrgreen:

: 2013-03-09, 20:33
autor: Lombardo88
Tam jest wszystko ... :-P ale może j3 ma dobry 'kanał przerzutowy' :D

: 2013-03-10, 15:22
autor: j3
Przez WielkiegoWaca(użytkownik tego forum) zamawiałem parę ładnych lat temu.

: 2013-03-13, 18:52
autor: Lombardo88
tanio się nie da :) zwłaszcza że $ kosztuje ponad 3,2 zł, więc szału nie będzie. masz strony takie jak custommaxima.com czy tez szerzej znany ebay...

: 2013-03-28, 22:41
autor: cay
Witam. Też przymierzam się do zmiany sprężyn i po głowie chodzi mi zestaw eibacha pro-kit. Obniża o 30mm, niby nie dużo jak dla wysokiej A32, ale nie mam pewności czy bedzie to współgrało z seryjnymi amortyzatorami kyb.

: 2013-03-29, 07:16
autor: Lombardo88
przyjmuję się, że do 4 cm w dół seryjne amorki atakują skutecznie. może byc tak, że Twoje stare amory już siedzą 3 cm niżej i jak założysz nowy kit nic się nie zmieni, lub jeszcze wyżej fura będzie stać.

: 2013-03-29, 07:36
autor: cay
Nie robi mi to szczególnej różnicy byleby równo stała. Póki co tyleczek ma odrobinę przyklapniety i nie ukrywam że odrobinę mi to przeszkadza

: 2013-04-03, 15:30
autor: B 52
cay pisze:Nie robi mi to szczególnej różnicy byleby równo stała. Póki co tyleczek ma odrobinę przyklapniety i nie ukrywam że odrobinę mi to przeszkadza
Przód zawsze będzie odrobinkę wyżej jak tył ...