Strona 1 z 1
[A32] Witam Panowie!
: 2013-02-06, 17:16
autor: Piterlsp
Kilkakrotnie poruszany był temat problemu z odpalaniem jednak w przypadku mojej maxi wystąpił trochę inne komplikacje. Paliła na dotyk czy było zimno czy gorąco do momentu wymiany sprzęgła wjechała na warsztat wymienili sprzęgło i już nie dała się uruchomić. Sprawdzone czujniki, wymienione świece, filtr paliw, ciśnienie paliwa 4,4 atm, ciśnienie w cylindrach na zimnym silniku 12 atm iskra jest a gadzina nie pali. Stoi 3 tyg w warsztacie i nie potrafią dojść co jest. Może ktoś z was miał podobne problemy pomocy. Jeszcze jedno pytanie czy podczas wymiany sprzęgła jest możliwość przykręcenia koła zamachowego w innej pozycji, było zdejmowane ponieważ wymienili pocący się uszczelniacz wału korbowego. Koledzy macie jakieś pomysły?Tak na marginesie paliwko jest w zbiorniku i wszystkie kostki sprawdzone ze trzy razy.
: 2013-02-06, 17:39
autor: bonzo
Piterlsp pisze:ciśnienie paliwa 4,4 atm
a to ciśnienie nie za wysokie czasem
: 2013-02-06, 18:30
autor: Lombardo88
jest możliwość przykręcenia w innej pozycji, ale że aż tacy zdolni by byli

w ogóle kręci ? załapuje cokolwiek

?
Witam
: 2013-02-07, 19:52
autor: Piterlsp
Kręci tak jak zawsze bez zarzutu , będę próbował sczytać kody błędów jakby ktoś miał to był bym wdzięczny brakuje mi już pomysłu jestem otwarty na sugestie.
: 2013-02-12, 13:36
autor: Szalony
Piszesz że iskra jest i ciśnienie paliwa również..... w takim razie pytanie czy wtryski podają paliwo do garów ?... jeśli tak to przynajmniej powinna próbować odpalić...... jeśli natomiast nie dostaje paliwa, to zapewne wtryski nie dostają sygnału.
Napisz czy jest jakaś reakcja podczas próby odpalenia i przede wszystkim czy silnik dostaje paliwo
: 2013-02-13, 14:08
autor: Piterlsp
Witam poczyściłem masy wymieniłem tulejki i szczotkotrzymacz w rozruszniku zaczęła się odzywać ale to nie to paliła na dotyk. Dobrałem się do stacyjki i zacząłem mierzyć napięcia zastanawia mnie jedna rzecz. jak przekręcę kluczyk do pozycji palących się kontrolek na jednym z przewodów pojawia się napięcie ginie w momencie przekręcenia kluczyka w poz rozruchu i pojawia się na moment na innym przewodzie. Do czego zmierzam czy pompka paliwa posiada dwa obwody zasilające jeden w pozycji przekręcenia kluczyka do poz palące się kontrolki "dopompowanie ciśnienia" i rugi który załącza się już w momencie kręcenia rozrusznikiem, może tu leży problem. jak zrobiłem jej lewe zasilenie na przewód gdzie ginie prąd odpala ale to rzeźba i chciałbym to ogarnąć do stanu fabrycznego.
: 2013-02-19, 23:59
autor: Szalony
Pompa paliwa ma jedno zasilanie.
: 2013-02-22, 17:22
autor: Piterlsp
Pompa paliwa nie wiem słychać jak pracuje po przekręceniu stacyjki, a jak to sprawdzić?
: 2013-02-22, 21:51
autor: Lombardo88
Piterlsp pisze:Pompa paliwa nie wiem słychać jak pracuje po przekręceniu stacyjki, a jak to sprawdzić?
podnieś kanapę z tyłu i będzie slychac na pewno

: 2013-02-23, 00:49
autor: MacGayver
jak opcja z brakiem paliwa to spróbuj na Plak'u odpalić, będziesz miał jasność jak odpali że coś z paliwem