Chcesz kupić Maxime - zapytaj tutaj
Moderator: janusz
Manito zobacz PW
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
3-cie zapytanie o ten egzemplarz
odpowiedzi nie widzę chyba, że się już przeterminowały
http://olx.pl/oferta/nissan-maxima-3-0- ... 43014a7f22
odpowiedzi nie widzę chyba, że się już przeterminowały
http://olx.pl/oferta/nissan-maxima-3-0- ... 43014a7f22
Witam wszystkich:)czy ktoś może oglądał tego Nissanka juz?lub może mi cos dokładniej powiedzieć patrząc po zdjęciach?mam kawałek drogi i nie chciałbym jechać w ciemno:/ http://otomoto.pl/C33643658.html
Lubelska Maxima awansowała brawa dla nowego właściciela
http://olx.pl/oferta/auto-do-slubu-i-ni ... 1379b2d57b
http://olx.pl/oferta/auto-do-slubu-i-ni ... 1379b2d57b
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Witajcie
Pierwszy post na forum i pytanie:
http://otomoto.pl/nissan-maxima-3-0-v6- ... 43454.html
Ktoś to oglądał ? Może to auto kogoś z forum ?
VQ30DE 220 KM w A32 - były takie silniki o takiej mocy pod koniec produkcji w A32 ?
Właściciel przesłał mi dużo zdjęć na maila i auto wydaje się być ok...poza mocno zmęczonym lakierem, wgieceniami na nadwoziu, korozją na błotnikach i wyciekami z silnika (uszczelniacz ze skrzyni biegów, może też UPG) oraz świecąca się kontrolka airbag.
Zamierzam jechać w sobotę i obejrzeć - wiem jak sprawdzać auta więc nie będę się rozpisywał co konkretnie będę sprawdzał .
Chce tylko wiedzieć czy te auto wcześniej było sprzedawane i czy ktoś je sprawdzał ?
Mam też taką nadzieję że nikt z Was mi tego auta nie weźmie i nie kupi dla siebie ...
Pozdrawiam,
Bugatti
Pierwszy post na forum i pytanie:
http://otomoto.pl/nissan-maxima-3-0-v6- ... 43454.html
Ktoś to oglądał ? Może to auto kogoś z forum ?
VQ30DE 220 KM w A32 - były takie silniki o takiej mocy pod koniec produkcji w A32 ?
Właściciel przesłał mi dużo zdjęć na maila i auto wydaje się być ok...poza mocno zmęczonym lakierem, wgieceniami na nadwoziu, korozją na błotnikach i wyciekami z silnika (uszczelniacz ze skrzyni biegów, może też UPG) oraz świecąca się kontrolka airbag.
Zamierzam jechać w sobotę i obejrzeć - wiem jak sprawdzać auta więc nie będę się rozpisywał co konkretnie będę sprawdzał .
Chce tylko wiedzieć czy te auto wcześniej było sprzedawane i czy ktoś je sprawdzał ?
Mam też taką nadzieję że nikt z Was mi tego auta nie weźmie i nie kupi dla siebie ...
Pozdrawiam,
Bugatti
Szukam / kupię Maximę A32
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
- Była wersja silnika DE-K z 227KM ale ten egzemplarz z Twojego linka seryjnie ma 193KM a patrząc na długość przewodów LPG i fakt wpięcia w górny kolektor to pewnie ma ze 150KMVQ30DE 220 KM w A32 - były takie silniki o takiej mocy pod koniec produkcji w A32 ?
To jest OK czy jest szrot? bo sam sobie zaprzeczasz.Bugatti pisze:Właściciel przesłał mi dużo zdjęć na maila i auto wydaje się być ok...poza mocno
zmęczonym lakierem, wgieceniami na nadwoziu, korozją na błotnikach i wyciekami z silnika (uszczelniacz ze skrzyni biegów, może też UPG) oraz świecąca się kontrolka airbag.
- lakier słaby
- wgniecenia
- korozja
- cieknie silnik (a może i skrzynia)
- brak poduszek (lub błąd)
- instalacja LPG wykonana "słabo"
Na te wady cena jest za duża, zrobić silnik, lakier, korozję to wydasz parę tysi
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
GRZECHu,
włąściciel powiedział, że silnik był 2.0...ale padł i został włożony 3.0 po modach (wycięty kat i inny wydech wg właściciela) i stąd ma 220 KM ...wykresu z hamowni nie widziałem....więc trzeba to będzie sprawdzić....albo po prostu się przejechać...jeśli ma na 3 biegu 100 - 140 km/h < 5 sec to znaczy że bardzo prawdopodobne jest że ma w okolicach 220 KM.
Co do kosztów:
- lakieru nie będę robił bo nie wpływa on na osiągi, bezpieczeństwo tylko na stylistykę - mam w nosie co powiedzą ludzie na ulicy
- wgniecenia również niech sobie zostaną - no chyba że będzie się powiększać korozja na błotnikach to wtedy zrobi mi lakiernik....ale to nie od razu
- korozja jw....płytę podłogową sam sobie zabezpieczę..oczyszczę Wurthem a potem Fertan'em...jednakże właściciel przesłał mi dużo zdjęć płyty podłogowej i wygląda naprawdę w porządku - skorodowane są tylko powierzchownie uchwyty mocujące przewody paliwowe i hamulcowe oraz lekki nalot powierzchowny na belce zawieszenia
- cieknący silnik
I tutaj pojawia się wielkie zapytanie. Czy to tylko o-ringi na wałkach lub na wale czy to może uszczelka PG. Zestaw Uszczelek UPG to 360-320 zł.
o-ring do wałków to paręnaście zł.
- poduszki wg właściciela są...tylko kostka się wypina przy max odsunięciu fotela (trochę mi to śmierdzi)...wiem jak sprawdzić wystrzelone napinacze.
Crash data sprawdzę pod kompem.
Obecność poduszek dokonam fizycznie poprzez odkręcenie tylko zaślepki na kierownicy (jeśli zgodzi się właściciel)
Dlatego właśnie pytam czy ktoś te auto oglądam.
-LPG wyczaje podczas jazdy czy jest utrata mocy
Jeszcze napiszę co zamierzam sprawdzić po to aby mi ktoś nie napisał że jestem niedouczony bo się zachwycam trupem (być może to trup - dlatego właśnie Was o to pytam):
- analiza spalin na jałowym, 2 k, 3 k, 4k rpm HC CO, Lambda, NOx,
- ciśnienie sprężania: 15 bar =\-10% pomiędzy cylindrami (niektórzy dają 10% tolerancji ale ja wolę mniejszą żeby nie następował dalsza propagacja spadku ciśnienia),
- jw. airbagi, napinacze...w Maximie A32 napinacze są między fotelami na tunelem środkowym więc jest b. łatwo ocenić czy ładunek pirotechniczny został wystrzelony. W nowych Maximach i innych nowych autach japońskich napinacze są w słupkach B pod elementami stylistycznymi, które trzeba rozebrać i sprawdzić rezystancję pomiędzy pinami.
- podwozie - dokładne obejrzenie płyty i znalezienie dalszych ognisk korozji bo na zdjęciach nie zawsze wszystko widać,
- przewody hamulcowe, paliwowe
- luzy w zawieszeniu (poprzeczne, wzdłużne) za pomocą łoma albo grubego pręta,
- luzy w kołach (łożyska)
- bicie promieniowe alufelg,
- stacja diagnostyczna (siły hamowania, różnica w siłach hamowania, wykresy tłumienia amorków, skuteczność tłumienia % można sobie podarować bo bardzo często z doświadczenia wiem że pokazuje głupoty),
- na podnośniku wycieki i wiele innych kwestii, np. daty na korpusie silnika, skrzyni biegów, wahaczach, daty na tubach amorków ...wiele z nich może też być zdarta z uwagi na lata lub zabrudzona,
- podłużnice: niefabryczne spawy, przetłoczenia, grubość powłoki celem wykluczenia spawów, stan zgrzein elmentów płyty podłogowej,
- silnik: kolor płynu chłodniczego, jego poziom przed i po jeździe próbnej, naciąg paska napędu alternatora, spękania na pasku, wycieki, sparciałość przewodów, sposób przymocowania elementów LPG, model reduktora i wtryskiwaczy (czy są odpowiednie pod moc, pojemność silnika)
- poziom płynów eksploatacyjnych, swąd benzyny, swąd LPG,
- kolor świec (jeśli właściciel się zgodzi bo gwint może być zapieczony i może się urwać...) Jednakże analiza spalin powie tyle samo więc lepiej to odpuścić
- diagnostyka komputerowa: kody błędów (SRS i inne moduły) sondy lambdy (dwie przed i dwie za katem)...wiem jak wnioskować z wykresów, ciśnienie w kolektorze, ciśnienie gazu (soft pod lpg), korekcje paliwa na wykresach,
- geometria zawieszenia najlepiej na Hunterze lub innym laserowym przyrządzie: pomiar kątów wyprzedzenia osi zataczania, pochylenia koła, ich symetryczności i mieszczenia się w tolerancji nadanej przez producenta. Zbieżność nie jest aż tak ważna ponieważ ją da się ustawić a ww. kąty NIE.
- podczas jazdy: szarpnięcia kierownicą na placu celem wykrycia luzów w ukłądzie i wiele wiele innych kwesti które zawsze robię podczas jazdy.
- i jeszczę parę innych kwestii o których mógłbym wiele napisać ale czasu brak
I tak oto jako świeżak na forum przy okazji napisałem jak należy sprawdzić Maximę i każde inne auto
te auto w ogłoszeniu owszem nie jest idealne. Jakby takim było to nie kosztowało 8 900 zł tylko x razy więcej.
Dlatego pytam czy ktoś sprawdził to auto pod względem mechanicznym a nie tylko grymasił że ma np. (hipotetycznie) 5 kg szpachli na drzwiach, czy gdzieś indziej.....np. na podłużnicach co jest niedopuszczalne.
Pozdrawiam,
Bugatti
włąściciel powiedział, że silnik był 2.0...ale padł i został włożony 3.0 po modach (wycięty kat i inny wydech wg właściciela) i stąd ma 220 KM ...wykresu z hamowni nie widziałem....więc trzeba to będzie sprawdzić....albo po prostu się przejechać...jeśli ma na 3 biegu 100 - 140 km/h < 5 sec to znaczy że bardzo prawdopodobne jest że ma w okolicach 220 KM.
Co do kosztów:
- lakieru nie będę robił bo nie wpływa on na osiągi, bezpieczeństwo tylko na stylistykę - mam w nosie co powiedzą ludzie na ulicy
- wgniecenia również niech sobie zostaną - no chyba że będzie się powiększać korozja na błotnikach to wtedy zrobi mi lakiernik....ale to nie od razu
- korozja jw....płytę podłogową sam sobie zabezpieczę..oczyszczę Wurthem a potem Fertan'em...jednakże właściciel przesłał mi dużo zdjęć płyty podłogowej i wygląda naprawdę w porządku - skorodowane są tylko powierzchownie uchwyty mocujące przewody paliwowe i hamulcowe oraz lekki nalot powierzchowny na belce zawieszenia
- cieknący silnik
I tutaj pojawia się wielkie zapytanie. Czy to tylko o-ringi na wałkach lub na wale czy to może uszczelka PG. Zestaw Uszczelek UPG to 360-320 zł.
o-ring do wałków to paręnaście zł.
- poduszki wg właściciela są...tylko kostka się wypina przy max odsunięciu fotela (trochę mi to śmierdzi)...wiem jak sprawdzić wystrzelone napinacze.
Crash data sprawdzę pod kompem.
Obecność poduszek dokonam fizycznie poprzez odkręcenie tylko zaślepki na kierownicy (jeśli zgodzi się właściciel)
Dlatego właśnie pytam czy ktoś te auto oglądam.
-LPG wyczaje podczas jazdy czy jest utrata mocy
Jeszcze napiszę co zamierzam sprawdzić po to aby mi ktoś nie napisał że jestem niedouczony bo się zachwycam trupem (być może to trup - dlatego właśnie Was o to pytam):
- analiza spalin na jałowym, 2 k, 3 k, 4k rpm HC CO, Lambda, NOx,
- ciśnienie sprężania: 15 bar =\-10% pomiędzy cylindrami (niektórzy dają 10% tolerancji ale ja wolę mniejszą żeby nie następował dalsza propagacja spadku ciśnienia),
- jw. airbagi, napinacze...w Maximie A32 napinacze są między fotelami na tunelem środkowym więc jest b. łatwo ocenić czy ładunek pirotechniczny został wystrzelony. W nowych Maximach i innych nowych autach japońskich napinacze są w słupkach B pod elementami stylistycznymi, które trzeba rozebrać i sprawdzić rezystancję pomiędzy pinami.
- podwozie - dokładne obejrzenie płyty i znalezienie dalszych ognisk korozji bo na zdjęciach nie zawsze wszystko widać,
- przewody hamulcowe, paliwowe
- luzy w zawieszeniu (poprzeczne, wzdłużne) za pomocą łoma albo grubego pręta,
- luzy w kołach (łożyska)
- bicie promieniowe alufelg,
- stacja diagnostyczna (siły hamowania, różnica w siłach hamowania, wykresy tłumienia amorków, skuteczność tłumienia % można sobie podarować bo bardzo często z doświadczenia wiem że pokazuje głupoty),
- na podnośniku wycieki i wiele innych kwestii, np. daty na korpusie silnika, skrzyni biegów, wahaczach, daty na tubach amorków ...wiele z nich może też być zdarta z uwagi na lata lub zabrudzona,
- podłużnice: niefabryczne spawy, przetłoczenia, grubość powłoki celem wykluczenia spawów, stan zgrzein elmentów płyty podłogowej,
- silnik: kolor płynu chłodniczego, jego poziom przed i po jeździe próbnej, naciąg paska napędu alternatora, spękania na pasku, wycieki, sparciałość przewodów, sposób przymocowania elementów LPG, model reduktora i wtryskiwaczy (czy są odpowiednie pod moc, pojemność silnika)
- poziom płynów eksploatacyjnych, swąd benzyny, swąd LPG,
- kolor świec (jeśli właściciel się zgodzi bo gwint może być zapieczony i może się urwać...) Jednakże analiza spalin powie tyle samo więc lepiej to odpuścić
- diagnostyka komputerowa: kody błędów (SRS i inne moduły) sondy lambdy (dwie przed i dwie za katem)...wiem jak wnioskować z wykresów, ciśnienie w kolektorze, ciśnienie gazu (soft pod lpg), korekcje paliwa na wykresach,
- geometria zawieszenia najlepiej na Hunterze lub innym laserowym przyrządzie: pomiar kątów wyprzedzenia osi zataczania, pochylenia koła, ich symetryczności i mieszczenia się w tolerancji nadanej przez producenta. Zbieżność nie jest aż tak ważna ponieważ ją da się ustawić a ww. kąty NIE.
- podczas jazdy: szarpnięcia kierownicą na placu celem wykrycia luzów w ukłądzie i wiele wiele innych kwesti które zawsze robię podczas jazdy.
- i jeszczę parę innych kwestii o których mógłbym wiele napisać ale czasu brak
I tak oto jako świeżak na forum przy okazji napisałem jak należy sprawdzić Maximę i każde inne auto
te auto w ogłoszeniu owszem nie jest idealne. Jakby takim było to nie kosztowało 8 900 zł tylko x razy więcej.
Dlatego pytam czy ktoś sprawdził to auto pod względem mechanicznym a nie tylko grymasił że ma np. (hipotetycznie) 5 kg szpachli na drzwiach, czy gdzieś indziej.....np. na podłużnicach co jest niedopuszczalne.
Pozdrawiam,
Bugatti
Szukam / kupię Maximę A32
Może ktoś coś o tej rzec
http://otomoto.pl/nissan-maxima-lpg-sek ... 48989.html
Generalnie interesuje mnie stan silnika, skrzyni.......i tyle
http://otomoto.pl/nissan-maxima-lpg-sek ... 48989.html
Generalnie interesuje mnie stan silnika, skrzyni.......i tyle
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
http://allegro.pl/nissan-maxima-2002-3- ... 86418.html, moja ciągle aktualna, z listy do zrobienia należy wykreślić hamulce. Rozebrane jarzmo, wyczyszczone, nowe tarcze + nowe klocki. Dodatkowo obszyta na świeżo kierownica skórą. Jeśli ktoś zainteresowany proszę na priva pisać.
http://olx.pl/oferta/nissan-maxima-3-0- ... de913b51be
Co myślicie ?
Co myślicie ?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Pytanie do znawców maximy.
Otóż jade w niedziele do Warszawy obejzec autko http://otomoto.pl/nissan-maxima-C34854484.html
Nigdy nie miałam Nissana do tej pory same Mitsubishi ale podoba mi się ta maxima i chce ja kupić ,
Może ktoś mi cos podpowie, doradzi , może jakiś za czy przeciw...
A wiec upszejmię proszę o pomoc
Otóż jade w niedziele do Warszawy obejzec autko http://otomoto.pl/nissan-maxima-C34854484.html
Nigdy nie miałam Nissana do tej pory same Mitsubishi ale podoba mi się ta maxima i chce ja kupić ,
Może ktoś mi cos podpowie, doradzi , może jakiś za czy przeciw...
A wiec upszejmię proszę o pomoc