[A32] pokrętlo na module dodatkowgo powietrza
Moderator: janusz
[A32] pokrętlo na module dodatkowgo powietrza
witam moze mi ktos napisac jak prawidlowo ustawic ta srubke bo ostatnio nia regulowałem wolne obroty silnika i od tego momentu cos ciezko zaczal mi zapalac. Jest jakas metoda jak to prawidlowo zrobic?
Pozdrawiam
Czytać viewtopic.php?t=441
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
dzieki wielkie za szybka odpowiedz. Zrobiłem jak jest napisane i po odpięciu tps to obroty podskakują do 1500 i jak śrubę całkiem wkręcę to odroty schodzą maksymalnie do 1250 wiec chyba coś jest tam nie tak(przy calkowitym wkreceniu niepowinien zgasnac?). Co o tym sadzicie tak powinno być czy gdzieś powietrze łapie?
Pojawił się kolejny problem przy próbie odpalenia zawiesił się rozrusznik i jak uderzyłem w niego młotkiem to przy kolejnym odpaleniu jakby szybciej kreci i auto szybko zapaliło . Moze to jest przyczyna słabego odpalania?
Pojawił się kolejny problem przy próbie odpalenia zawiesił się rozrusznik i jak uderzyłem w niego młotkiem to przy kolejnym odpaleniu jakby szybciej kreci i auto szybko zapaliło . Moze to jest przyczyna słabego odpalania?
Pozdrawiam
nie te wężyki są podpięte(układ odpowietrzy się sam ?bo kiedyś je odpinałem ). hmmm a jezeli chodzi o ten element termiczny to gdzie on jest i jak sprawdzic czy prawidlowo dziala?Szalony pisze:Nie odłączyłeś sobie przypadkiem przepływu płynu chłodzącego przez przepustnicę..... ewentualnie sprawdź czy element termiczny po nagrzaniu domknął całkiem przepustnicę.
przy czyszczeniu przepustnicy)
właśnie wróciłem od maxi z demontażu rozrusznika trochę się namęczyłem ale udało sie go wyciągnąć. Jak go podłączyłem na krotko to chwile pochodził i się zawiesił. Robił całkowite zwarcie. Moze on przy kręceniu pobierał tyle prądu(z uszkodzenim) przez co spadało znaczaco napięcie i stad był taki problem z odpaleniem.
Pozdrawiam
Znajduję się on od spodu przepustnicy i właśnie w momencie kiedy płyn chłodniczy przepływający przez niego nabierze odpowiedniej temp. pozwala się domknąć przepustnicy....... przynajmniej tak mi się wydaje i wynika z mojego rozumowania... głowy jednak nie dam uciąćpiter2323 pisze: nie te wężyki są podpięte(układ odpowietrzy się sam ?bo kiedyś je odpinałem ). hmmm a jezeli chodzi o ten element termiczny to gdzie on jest i jak sprawdzic czy prawidlowo dziala?
przy czyszczeniu przepustnicy)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
oki problem z ciężkim rozruchem rozwiązany przyczyna był rozrusznik. Teraz odpala na dotyk . W kwestii ustawiania wolnych obrotów to jest tak jak wcześniej przy odpaczonej przepustnicy przy całkowitym wkręceniu śrubki jest ok 1200obr. Nieszczelności niema po wszystko dobrze uszczelinilem . Przy czyszczeniu przepustnicy zauważyłem ze do końca ona się nie domyka zostaje ok 0.7mm przerwy tak powinno być?
Pozdrawiam