Witam ponownie.
Mam kolejny problem z Maximą A32 95' 3.0 V6 + lpg, automat.
Na rozgrzanym silniku, stojąc na biegu "D" można wyraźnie odczuć krótkie spadki obrotów silnika. Im dłużej stoję na biegu tym częściej to się pojawia. Na "N" znacznie mniej to występuje a na "P" jest to prawie nie odczuwalne.
Parę dni temu, podczas jazdy wyraźnie odczułem, że silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach. Wymieniłem świece na NKG PFR6G-11, "janusz" polecił. Teraz silnik pracuje równo podczas jazdy, lecz dalej na postoju mając "D" delikatnie spada z obrotów.
Sądzę, że trzeba się przyjrzeć cewką, ale jak je sprawdzić?
Jestem z okolic Poznania.
[A32] Problem z niskimi obrotami
Moderator: janusz
Witam!
Wypinałem kolejno cewki i wyraźnie słychać, że silnik inaczej pracuje. Sądzę, że cewki są dobre. Gdzie znajdę czujnik spalania stukowego?
Dodam, że na chwilę poprawiają się niskie obroty gdy odłączę TPS (chyba) i dodam parę razy gazu, podłączę i znów dodam kilka razy trochę gazu. Pomaga to na chwilę.
Wie ktoś jak dokładnie odczytać kody "na zworkę" ?
Wypinałem kolejno cewki i wyraźnie słychać, że silnik inaczej pracuje. Sądzę, że cewki są dobre. Gdzie znajdę czujnik spalania stukowego?
Dodam, że na chwilę poprawiają się niskie obroty gdy odłączę TPS (chyba) i dodam parę razy gazu, podłączę i znów dodam kilka razy trochę gazu. Pomaga to na chwilę.
Wie ktoś jak dokładnie odczytać kody "na zworkę" ?