Cześć.
Od 2 lat wywala mi te dwa błędy:
P0420: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0328: Knock Sensor 1 Circuit High Input (Bank 1 or Single Sensor)
Mechanik twierdzi, że to wina LPG. Gazownik twierdzi, że to wina czujnika spalania stukowego.
LPG jest wyregulowane i raczej nie powinno sprawiać kłopotów.
Samochód jeździ normalnie, nie ma problemów z mocą. Z pod maski nie dochodzą żadne dziwne dźwięki.
Postanowiłem, że kupię ten czujnik stukowy, ale nie mam pojęcia z jakiego modelu podejdzie.
Na alle sporo jest z murano i 350z z tym silnikiem.
Mogą być?
Pzdr
[A34] Błędy P0328 i P0420
Moderator: janusz
- VicePrezes
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-10-21, 18:26
- Lokalizacja: Żory
Ale samo odszukanie sondy niewiele zmieni, szczególnie ze jeśli katalizator jest na wykończeniu to przy przypchanym kącie będzie silnik dostawał po tyłku. Jeżeli już to katalizator wywalić i wtedy oszukać sondę, ale wtedy gazownik będzie marudził ze nie ma katalizatora to on tego nie będzie ustawial
[ Dodano: 2015-05-01, 23:23 ]
Stukowiec będzie pasował z każdej 3.5
[ Dodano: 2015-05-01, 23:23 ]
Stukowiec będzie pasował z każdej 3.5
- VicePrezes
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-10-21, 18:26
- Lokalizacja: Żory
Cześć.Dodano
Stukowiec będzie pasował z każdej 3.5
Stukowiec wymieniony - robota to masakra. Trzeba być ginekologiem.
Dla potomnych - stukowiec był SAGEM'a, a wymieniłem na NTK. Nie obyło się bez rzeźby - inne są wtyczki w tych czujnikach. A więc jednak nie od każdego 3.5
Po skasowaniu błędu i 5 minutach na jałowych na razie nic się nie pojawiło. Oby tak zostało
Pzdr
Aaaa, zapomniałem - czujnik był od... Vel Satis'a
[ Dodano: 2015-06-12, 19:51 ]
Panowie, nie chcę zakładać kolejnego tematu, ale mam problem.
Wyskoczył mi 'check engine' ale po sczytaniu błędów nic nie pokazuje.
O co chodzi?
Pzdr