[A32] Wypadający zapłon - świeca, cewka, co jeszcze?
Moderator: janusz
[A32] Wypadający zapłon - świeca, cewka, co jeszcze?
Witam
Od kilku miesięcy borykam się z problemem wypadającego zapłonu w mojej maxi 3.0 usa automat
Wyskakuje błąd 0304, wymieniłem cewke, świece na środkowym baniaku od strony chłodnicy, co jeszcze sprawdzić, bo problem pozostał?
Poza tym po skasowaniu i przejechaniu kilku km mam jeszcze błedy 0701 i 1105
pozdrawiam
Od kilku miesięcy borykam się z problemem wypadającego zapłonu w mojej maxi 3.0 usa automat
Wyskakuje błąd 0304, wymieniłem cewke, świece na środkowym baniaku od strony chłodnicy, co jeszcze sprawdzić, bo problem pozostał?
Poza tym po skasowaniu i przejechaniu kilku km mam jeszcze błedy 0701 i 1105
pozdrawiam
jak wymieniasz swiece to najlepiej wszystkie od razu
posiadasz podtlenek LPG? problem wystepuje na gazie/benzynie czy na obu ?
skad pewnosc ze akurat ta cewka/swieca padla??mmsh pisze:, wymieniłem cewke, świece na środkowym baniaku od strony chłodnicy,
posiadasz podtlenek LPG? problem wystepuje na gazie/benzynie czy na obu ?
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
Dlatego ta cewka i świeca bo występuje błąd 0304, ale świece wymieniłem od razu wszystkie - platynowe Denso jak dobrze pamiętam
Mam LPG, ale nie ma różnicy na czym jadę - zawsze występuje ten sam problem, może na LPG delikatnie bardziej, ale to akurat nic dziwnego
Robiłem nawet próbę, czyli odłączona pompka paliwa i jeździłem na samym LPG i w drugą stronę - LPG odpięte, reset kompa i jazda na benzynie
Mam LPG, ale nie ma różnicy na czym jadę - zawsze występuje ten sam problem, może na LPG delikatnie bardziej, ale to akurat nic dziwnego
Robiłem nawet próbę, czyli odłączona pompka paliwa i jeździłem na samym LPG i w drugą stronę - LPG odpięte, reset kompa i jazda na benzynie
0304 to blad czujnika spalania stukowego, masz LPG wiec przegrzal sie na 100%, mozesz pomierzyc opornosc na tym czujniku ale musisz go grzac podczas pomiaru, u mnie w normalnej temp. mial opor zgodnie ze sztuka a ze wzrostem temp. opornosc byla 0, wymienilem i jest ok, mam jeszcze jeden nowy czujnik na zbyciu jakbys potrzebowal
P0304..............................0605.................cylinder no.4 misfire
P0325..............................0304.................knock sensor or circuit fault
żródlo: viewtopic.php?t=96
sugerowałem się pierwszym numerem...
mój, jeśli dobrze mierzyłem, to tak jakby nie zamykał obwodu, czyli oporność nieskończona
edit:
mam jeszcze błąd 0701, czyli rozumiem, że: .multiple cylinder misfire detected ,czyli "Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach" i 1005 (wcześniej się pomyliłem, że 1105) EGR solenoid valve or circuit fault
więc co z tym egr-em zrobić?
P0325..............................0304.................knock sensor or circuit fault
żródlo: viewtopic.php?t=96
sugerowałem się pierwszym numerem...
mój, jeśli dobrze mierzyłem, to tak jakby nie zamykał obwodu, czyli oporność nieskończona
edit:
mam jeszcze błąd 0701, czyli rozumiem, że: .multiple cylinder misfire detected ,czyli "Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach" i 1005 (wcześniej się pomyliłem, że 1105) EGR solenoid valve or circuit fault
więc co z tym egr-em zrobić?
Witam
dzięki kolego @kogan82 za czujnik
przy wymianie wyszedł jeszcze jeden problem, mianowicie kabel, który idzie od czujnika ma jakieś 20cm i jest tak jakby ekranowany, ma pod pierwszą izolacją druciki. Z jednej strony są podłączone do wtyczki, z drugiej, od strony czujnika już nie a pin we wtyczce jest cofnięty
jak obstawiam, trzeba go podpiąć z powrotem, tak?
dzięki kolego @kogan82 za czujnik
przy wymianie wyszedł jeszcze jeden problem, mianowicie kabel, który idzie od czujnika ma jakieś 20cm i jest tak jakby ekranowany, ma pod pierwszą izolacją druciki. Z jednej strony są podłączone do wtyczki, z drugiej, od strony czujnika już nie a pin we wtyczce jest cofnięty
jak obstawiam, trzeba go podpiąć z powrotem, tak?
Mmsh, jak możesz to zrób zdjęcie jak to wygląda. Z reguły masę - ekran łączy się tylko z jednej strony, a ruga wisi w powietrzu, tylko po to, żeby nie robić pętli masy, co jest zgubne.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Sondy łatwo sprawdzisz najprosciej podlacz sie programem od lpg i obie powinny szybko falowac, jesli wolno zmieniaja sie lub ktoras praktycznie stoi lub pokazuje napiecie spoza zakresu to trzeba wymieniac. Sprawdzaj na cieplym. U mnie w innym aucie objawami bylo bardzo duze spalanie i brak mocy, sonda praktycznie stala.