Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Skrzynia AISIN

Moderator: janusz

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Skrzynia AISIN

Post autor: bombel » 2014-10-22, 20:17

Witajcie. Jakby ktoś szukał elektrozaworów:

Regenerowane zawory: http://www.midparts.com.pl/pl/p/AW55-50 ... WOROW/3314
Nowe: http://www.midparts.com.pl/pl/p/AW55-50 ... W-OEM/4278

Awatar użytkownika
kejno
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2010-04-23, 15:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kejno » 2014-10-24, 11:01

Ja nie polecam tych z midpartsa regenerowanych.
Będę teraz je reklamował - w moim przypadku były źle zregenerowane. I chyba lepiej dać cały sterownik do regeneracji, to jest tylko +200 w stosunku do nowych zaworów a cały jest przejrzany - uszczelki, drożność kanałów i inne zawory i sprężynki, które też bywają poblemem.
pozdrawiam, Krzysztof

WP11.144 SR20DE
P11.144 HB SR20DE
Espace Gr IV V4Y/VQ35DE --> Szklarnia

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2014-10-25, 14:29

Gdzie będziesz regenerował?
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2014-10-25, 15:08

takie pytanie... czy ktoś po wymianie, regeneracji zaworów lub innej grubszej ingerencji w A/T nacieszył się wzorową pracą skrzyni dłużej niż 50 kkm ? wiem,że wiedza w warsztatach znacznie się poszerzyła w ciągu ostatnich lat, ale w zamian jakoś części spadła... ;)

Awatar użytkownika
kejno
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2010-04-23, 15:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kejno » 2014-10-25, 15:33

GRZECHu pisze:Gdzie będziesz regenerował?
Ja jestem już po regeneracji :) i skrzynia pracuje wzorowo - chodzi o skrzynię AW55-50 5 biegowa.
Nie chcę robić reklamy, mogę podać na pw dokładne namiary, ale wystarczy poszukać na znanym serwisie aukcyjnym...
pozdrawiam, Krzysztof

WP11.144 SR20DE
P11.144 HB SR20DE
Espace Gr IV V4Y/VQ35DE --> Szklarnia

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2014-10-25, 16:58

ja osobiście na pewno nie regenerowałbym automatu ;) dla mnie auto musi być pewne, a po awarii skrzyni, takiej pewności do końca bym nie miał... na szczęście moja skrzynia jest w stanie perfekt. ;)

[ Dodano: 2014-10-25, 18:00 ]
dlatego tak zwlekam ze swapem na M/T, do którego zabieram się bardzo, bardzo powoli... :)

Awatar użytkownika
kejno
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2010-04-23, 15:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kejno » 2014-10-25, 19:11

Tu chodzi o konkrętną skrzynię - w A34, Aisina, w którym te zawory to najczęstszy problem. I nie jest to duża integerencja :) - nie trzeba zdejmować skrzyni, tylko wykręcić z niej sterownik.
Swap na M/T to jest gruba akcja :)
pozdrawiam, Krzysztof

WP11.144 SR20DE
P11.144 HB SR20DE
Espace Gr IV V4Y/VQ35DE --> Szklarnia

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2014-10-26, 15:06

kejno pisze: Swap na M/T to jest gruba akcja :)

w A32 było to bardzo proste, w a33...zobaczymy ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxima”