Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[A32] EGR

Moderator: janusz

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-23, 09:59

Z tego co wkleiles wynika, ze na wolnych tez jest otwarty.
Ps masz jakiegos consulta?

Awatar użytkownika
Wald
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2009-12-09, 08:58
Lokalizacja: WE

Post autor: Wald » 2010-03-23, 10:14

dylson pisze:Z tego co wkleiles wynika, ze na wolnych tez jest otwarty.
No wlasnie, a zamyka sie tylko przy puszczeniu gazu i spadku obrotow, ja myslalem ze on sie wlacza tylko przy maksymalnie wcisnietym pedale gazu ale jeszcze to potestuje.

Consulta mam z allegro.

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-03-31, 22:24

Dylson, jak EGR? zrobiłeś coś więcej?
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-05-24, 09:29

Po swietach bede robil.

Jako ze nie lubie niczego robic na ostatnia chwile to na dniach biore sie za zaslepienie EGR (w koncu do zlotu mam jeszcze az 10 dni). Zostala dorobiona nakretka

Obrazek
Toczenie
Obrazek
Po gwintowaniu
Obrazek
Frezowanie
Obrazek
I koncowy produkt

Wielkie podziekowania dla Szalonego za wykonanie owej zatyczki!!

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-05-24, 14:23

Działaj ostro, do zlotu masz zrobić :) a później idziemy na masówkę z zaślepkami :)
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-05-25, 15:02

No i egr wywalony. Robota nie jest latwa bo miejsca jak na lekarstwo ale da rade to zrobic bez sciagania kolektora :-)

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-05-25, 15:18

I jak chodzi?
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-05-25, 21:44

GRZECHu pisze:I jak chodzi?
Nie ma zadnej roznica (przynajmniej nie wyczulem) ale przynajmniej moje autko oddycha swiezym powietrzem :-)

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-05-29, 00:27

Fotorelacja z powstawania zaślepki przednia. Autko teraz nie będzie dostawało syfu w dolot. Jedynie pozostaje jeszcze jakoś odseparować pcv, ale pracuję nad tym( w sumie to już tylko został mi montaż :) )
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-05-29, 08:30

Obrazek
Jesli chodzi o evap to podobno wystarczy polaczyc A z B.
Dzieki Adams za obrazek pogladowy :-)

Awatar użytkownika
Jurand1987
nowy na forum
Posty: 32
Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
Lokalizacja: Wojsławice

Post autor: Jurand1987 » 2011-07-24, 11:03

Jako że jest to mój pierwszy post to chciałbym wszystkich powitać : )
Moje autko to Nissan Maxima z 95r z 3 litrowym silnikiem benzynowym+na dniach montuję Blosa,Z zawodu jestem elektromechanikiem,uwielbiam grzebać przy silnikach zwłaszcza uwalniać je z niewoli zbędnych rzeczy typu evap,egr,odmy i tym podobne .
Co do tematu który odświeżam jak starego kotleta to jeśli chodzi o ostatniego posta kolegi dylsona,tak to prawda wystarczy przepiąć weżyk A z wężykiem B,osobiście sam mam tak w autku.Pozdrawiam Jurand

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-07-25, 06:50

Żeby nie robić OT w temacie wariujące obroty, pozwoliłem sobie zacytować wypowiedź do tego tematu... tutaj możemy do woli rozmawiać na tematy egr,pcv, evap itp. ;-)
Jurand1987 pisze:jeszcze tylko usunę egr,odmy itp. i będzie super.
Z odma i pcv raczej nie szalej...... co masz zamiar z nimi zrobić ?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Jurand1987
nowy na forum
Posty: 32
Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
Lokalizacja: Wojsławice

Post autor: Jurand1987 » 2011-07-25, 07:01

kurcze zrobiłem odp. w innym temacie. : /

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-07-26, 09:09

Nic nie szkodzi, wytnij posta i edytuj w tym temacie :)
Jurand1987 pisze:[ Dodano: 2011-07-25, 07:55 ]
odmy zostaną opuszczone pod silnik + filterki,zawór pvc "oparów oleju" wyrzucę jeśli taki napotkam na drodze i szczególnie egr bo szkoda mi silnika jak widzę ile syfu zaciąga : (.
W Maximie wygląda to tak, że mamy odmę wpiętą w dolot przed przepustnicą, natomiast PCV poprzez zaworek wpięte w kolektor. Kolektor poprzez pcv zasysa opary z ukł. korb( odpowietrza układ), do całego procesu potrzebne jest jeszcze świeże powietrze, które jest zasysane właśnie przez odmę.
Według mojego rozumowania jest właściwie jedno rozwiązania:

1. Zostawienie odmy i zastosowanie separatora między zaworem pcv a kolektorem ssącym( ja wykorzystałem odwadniacz od kompresora, tylko wywaliłem filterek aby się szybko nie zasyfił).... wstyd się przyznać ale jeszcze jakoś nie złożyło mi się aby go zamontować :-/

Myślałem również o całkowitym wywaleniu odmy i pcv na zewnątrz, jednak zakładając filterek na odmę i puszczając pcv luźno np. pod silnik działać to raczej nie będzie( oczywiście to tylko moje zdanie i z chęcią dowiem się jak zamierzasz rozwiązać odpowietrzenie układu korb)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Jurand1987
nowy na forum
Posty: 32
Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
Lokalizacja: Wojsławice

Post autor: Jurand1987 » 2011-07-27, 05:32

około 2-3 Sierpnia(czyli po państwowej wypłacie) jak już będę montować blos-a to rozwikłam temat i wkleję zdjęcia co gdzie i jak przyciąć : ),wczoraj zamontowałem nówkę pompę wody na którą straciłem około 2 godz pracy w kanale,ale ważne że pompa jest na miejscu a pieniądze w kieszeni : ).

[ Dodano: 2011-08-08, 21:01 ]
A wiec jak mówiłem tak zrobiłem,zdjęcia są w temacie o blosie,odma już jest opuszczona w dół pod silnik,evap-u też niema : ),jutro postaram się wyciąć egr : ).pozdr

qxa32
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2013-07-18, 14:14
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: qxa32 » 2013-07-18, 14:20

Witam, czy mógłby ktoś mi pomóc i zaznaczyc na zdjęciu silnika gdzie mam umieścić 50 groszy żeby zaślepić EGR?

piotreks24
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2012-05-31, 11:37
Lokalizacja: Jaktorów

Post autor: piotreks24 » 2014-08-29, 08:33

Panowie, jest sprawa.

Ze dwa miesiące temu robiłem wydech w EL-TEC-u, i nie wiem, czy to tylko przypadek, ale po tym Maxi zaczęła mi wypluwać błąd migowy 0302, czyli

P0400..0302...EGR insufficient or excessive flow detected ("Układ recyrkulacji spalin - błedny przepływ")

I pytanie - mogli oni jakoś ten EGR uszkodzić(szturchnąć, uderzyć kluczem, czy coś ), czy może jest to zbieg okoliczności i się on zapycha/zacina po prostu.
I czy jego wyczyszczenie coś pomoże?

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2014-08-30, 06:23

a wymieniali Ci kolektory???

piotreks24
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2012-05-31, 11:37
Lokalizacja: Jaktorów

Post autor: piotreks24 » 2014-08-30, 22:01

Lombardo88 pisze:a wymieniali Ci kolektory???
Nie, kolektorów nie wymieniałem.

Wymieniłem całość od kolektorów do końca, poza ostatnim tłumikiem. Wywaliłem wszystkie katy, wstawiłem nowy środkowy tłumik, a ostatni tłumik zostawiłem, bo trzymał się dobrze i dobrze też wygląda (Apexi - pewno podróbka, ale fajna).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxima”