[A32] Problem z przeglądem - światła wersja US
Moderator: janusz
[A32] Problem z przeglądem - światła wersja US
Hej,
Czy posiadacze Maxi w wersji US też mają problem z przejściem przeglądu z powodu świateł?
Czytałam na forum, że niestety przednie reflektory nie podejdą z wersji EU do US - czy to prawda? Nie ma na to żadnych szans? Ewentualnie jakieś niewielkie przeróbki?
Dzwoniłam do kilku gości o przeróbkę reflektorów z wersji US na EU to życzą sobie 600zł
Co można w tym przypadku zrobić? Dodam dla ułatwienia, że byłam na 3 stacjach diagnostycznych ale na szczęście tylko jeden wziął za to kasę...
Druga kwestia o jaką się doczepili to brak światła przeciwmgłowego. Jak rozwiązaliście ten problem?
PS. Nie związane z tematem, ale czy możecie zerknąć na te wycieki - jeden ze skrzyni - świeży olej, a drugi z czujnika. Czy wystarczy wymienić uszczelniacz w skrzyni i oring w czujniku?
Czy posiadacze Maxi w wersji US też mają problem z przejściem przeglądu z powodu świateł?
Czytałam na forum, że niestety przednie reflektory nie podejdą z wersji EU do US - czy to prawda? Nie ma na to żadnych szans? Ewentualnie jakieś niewielkie przeróbki?
Dzwoniłam do kilku gości o przeróbkę reflektorów z wersji US na EU to życzą sobie 600zł
Co można w tym przypadku zrobić? Dodam dla ułatwienia, że byłam na 3 stacjach diagnostycznych ale na szczęście tylko jeden wziął za to kasę...
Druga kwestia o jaką się doczepili to brak światła przeciwmgłowego. Jak rozwiązaliście ten problem?
PS. Nie związane z tematem, ale czy możecie zerknąć na te wycieki - jeden ze skrzyni - świeży olej, a drugi z czujnika. Czy wystarczy wymienić uszczelniacz w skrzyni i oring w czujniku?
Ostatnio zmieniony 2014-02-25, 00:19 przez darkdream, łącznie zmieniany 1 raz.
Co do świateł. Jeżeli nie mam odpowiednika w wersji EU to podejdź do wydziału komunikacji i wytłumacz im o co ci chodzi powinni Ci pomóc. Kolega tak zrobił kilka lat temu z Titanem i jeździ na przeglądy z zaświadczeniem że nie ma odpowiednika lamp homologowanych na EU i jest git.
co do przeciwmgielnego to Musisz go mieć. Proponuję dorobić na jakiś przycisk na desce przeciwmgłowy i z głowy. W większości motoryzacyjnych dorwiesz lampkę a elektromechanik ogarnie montaż i podłączenie za kilka złotych.
co do przeciwmgielnego to Musisz go mieć. Proponuję dorobić na jakiś przycisk na desce przeciwmgłowy i z głowy. W większości motoryzacyjnych dorwiesz lampkę a elektromechanik ogarnie montaż i podłączenie za kilka złotych.
Re: Problem z przeglądem - światła wersja US
Jeżeli wyciek jest ewidentnie z okolic półośki to można spróbować wymienić uszczelniacz i jest szansa, że przestanie(najtańsza opcja) Wyciek może być również spowodowany wyeksploatowanymi już łożyskami stożkowymi na mechanizmie różnicowym, co w konsekwencji bardzo szybko rozwala uszczelniacz. Kolejna opcja to wytarta półośka, na co stawiałbym na samym końcu Jak już poruszyłem temat półośki to warto jeszcze sprawdzić czy siedzi na swoim miejscudarkdream pisze: Czy wystarczy wymienić uszczelniacz w skrzyni i oring w czujniku?
Co do czujnika ciśnienia oleju, to nie ma tam żadnego oringu. Czujnik posiada gwint stożkowy i w ten sposób następuje uszczelnienie. Jeżeli wyciek jest na połączeniu gwintowanym, można spróbować dokręcić i może ustanie. Jeżeli nie ustanie lub nie chcemy wracać do tego tematu, to wykręcamy, odtłuszczamy, nakładamy na koniec gwintu("przy bańce") silikon np. reinz i wkręcamy.
Wyciek może być również z samego czujnika, czyli na połączeniu metal-plastik i w takim wypadku pozostaje już tylko wymiana czujnika na nowy.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
darkdream Taniej wyjdzie domontować zwykłą doczepioną do zderzaka. Wystarczy kupić Wesema przeciwmgłową tylną i pociągnąć ze 4 przewody
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Chyba masz włączonego ad-block'a bo ja widzę
Tutaj link: http://motoneo.pl/szcz/12420/fae_240/0/0/0.php
A co ze zmianą żarówki z hb1 na h4 - da rade?
Tutaj link: http://motoneo.pl/szcz/12420/fae_240/0/0/0.php
A co ze zmianą żarówki z hb1 na h4 - da rade?
Dzięki Szalony
dylson czyli zabawy z tym byłoby w cholere?
dylson czyli zabawy z tym byłoby w cholere?
Ostatnio zmieniony 2014-02-28, 12:37 przez darkdream, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale weźcie pod uwagę to, że odbłyśnik w lampie jest projektowany pod konkretną żarówkę. Nie można sobie zmieniać żarówek od tak.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Darkdream, ale te mocniejsze żarówki szybciej wypalają odbłyśnik - niszczą go.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
o - dobrze wiedzieć MacGayver tylko pamiętasz nazwę tych żarówek?
janusz szczerze powiedziawszy to bardziej chodzi mi o to abym coś widziała
Ps. a czy mogę zamontować coś takiego: http://usaolkusz.istore.pl/pl/zestaw-bi ... 04hid.html ?
janusz szczerze powiedziawszy to bardziej chodzi mi o to abym coś widziała
Ps. a czy mogę zamontować coś takiego: http://usaolkusz.istore.pl/pl/zestaw-bi ... 04hid.html ?
Darkdream 99% sukcesu to odbłyśnik i szkło w dobrym stanie - czyste. Miałem to samo w P11GT. Brudny, zakurzony odbłyśnik i światła nędznie świeciły. Po wyczyszczeniu odbłyśnika poprawa i to znacząca. W P10 miałem podobnie, tylko wtedy reflektory dałem do regeneracji.
Link, który podałaś - pierwszy lepszy diagnosta lub policjant zabierze Ci dowód. Do ksenonów wymagane jest autopoziomowanie reflektorów i urządzenia czyszczące.
Link, który podałaś - pierwszy lepszy diagnosta lub policjant zabierze Ci dowód. Do ksenonów wymagane jest autopoziomowanie reflektorów i urządzenia czyszczące.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Darkdream takie http://allegro.pl/zarowki-zarowka-narva ... 84434.html
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Uwazam ze przerabianie lampy z hb1 na h4 nie ma sensu ale jaka roznica z jakiej zarowki odblysnik odbija swiatlo? Jezeli nowa zarowka bedzie wchodzila na ta sama glebokosc w reflektor nie bedzie roznicy.janusz pisze:Ale weźcie pod uwagę to, że odbłyśnik w lampie jest projektowany pod konkretną żarówkę. Nie można sobie zmieniać żarówek od tak.
MacGayver ale nie ma tam hb1 - jest tylko h1, h3, h4, h7, h11, hb3, hb4 - a hb1 dupa
[ Dodano: 2014-03-01, 19:50 ]
hmmm wrócę jeszcze do reflektorów, czy nie da jednak rady włożyć z wersji eu do us? Z tego co czytałam viewtopic.php?t=10424&highlight=%B6wiat%B3a ) jest taka możliwość tylko chyba trzeba przerobić mocowanie?
[ Dodano: 2014-03-01, 19:51 ]
ps. MacGayver orientujesz się jakie są żarówki postojowe (oznaczenie)?
[ Dodano: 2014-03-01, 19:50 ]
hmmm wrócę jeszcze do reflektorów, czy nie da jednak rady włożyć z wersji eu do us? Z tego co czytałam viewtopic.php?t=10424&highlight=%B6wiat%B3a ) jest taka możliwość tylko chyba trzeba przerobić mocowanie?
[ Dodano: 2014-03-01, 19:51 ]
ps. MacGayver orientujesz się jakie są żarówki postojowe (oznaczenie)?
Ostatnio zmieniony 2014-03-01, 21:57 przez darkdream, łącznie zmieniany 1 raz.
Piszę tutaj, żeby nie zaczynać nowego tematu. Otóż Maxi przeszła w końcu przegląd ale nie chce akurat o tym pisać.
Przypuszczam, że każdy użytkownik Maxi US(chyba, że u mnie było aż tak źle) miał /ma problemy z tym jak świecą przednie lampy - szczególnie w nocy (ja jeździłam cały czas na długich i nikt mi nie mrugał )
Dzwoniłam po paru firmach i cena przeróbki z US na EU z soczewką to koszt min 1000zł. Mój znajomy z klubu Alfy też zmieniał zwykłe lampy na soczewki i polecił mi takiego Pana, który zajmuje się przeróbkami reflektorów i oprócz tego, że jest dobry - jest jeszcze tani. Za same "podwójne" soczewki (takowe są w Maxi) zapłaciłam 500zł plus (ale to moje widzimisie - 150zł za bixenony).
Wiem, wiem - brzmi jak reklama ale szczerze powiedziawszy nijako jest bo jestem naprawde zadowolona i z jakości i z ceny i z szybkością wykonania usługi. Oprócz tego (ale o tym dowiedziałam się później z wizytówki ), Pan Oskar poleruje klosze, montuje ringi, maluje wnętrze reflektorów, wymienia soczewki itp.
Aaa i to co dowiedziałam się dzwoniąc po różnych firmach. Niektóre z nich twierdzą, że wystawią zaświadczenie o dokonanej przeróbce (czyt. przystosowania reflektorów US do EU) dzięki czemu będziemy mogli bez problemu przejść przegląd/często takie zaświadczenie nazywają homologacją. Niestety ale homologację może otrzymać tylko producent lamp - dzwoniłam po różnych urzędach i właśnie takie info dostałam. Marketing marketingiem ale wszystko ma swoje granice.
Dobra, a więc :
Tak wyglądała moja Maxi:
tak wygląda reflektor po przeróbce:
a tak wygląda teraz Maxi
Oczywiście xenony zostały ustawione na stacji diagnostycznej gdzie diagnosta stwierdził, że nie będą razić innych
Kontakt do Pana Oskara znajduje się na FB ---> https://www.facebook.com/lampysoczewkowe
Przypuszczam, że każdy użytkownik Maxi US(chyba, że u mnie było aż tak źle) miał /ma problemy z tym jak świecą przednie lampy - szczególnie w nocy (ja jeździłam cały czas na długich i nikt mi nie mrugał )
Dzwoniłam po paru firmach i cena przeróbki z US na EU z soczewką to koszt min 1000zł. Mój znajomy z klubu Alfy też zmieniał zwykłe lampy na soczewki i polecił mi takiego Pana, który zajmuje się przeróbkami reflektorów i oprócz tego, że jest dobry - jest jeszcze tani. Za same "podwójne" soczewki (takowe są w Maxi) zapłaciłam 500zł plus (ale to moje widzimisie - 150zł za bixenony).
Wiem, wiem - brzmi jak reklama ale szczerze powiedziawszy nijako jest bo jestem naprawde zadowolona i z jakości i z ceny i z szybkością wykonania usługi. Oprócz tego (ale o tym dowiedziałam się później z wizytówki ), Pan Oskar poleruje klosze, montuje ringi, maluje wnętrze reflektorów, wymienia soczewki itp.
Aaa i to co dowiedziałam się dzwoniąc po różnych firmach. Niektóre z nich twierdzą, że wystawią zaświadczenie o dokonanej przeróbce (czyt. przystosowania reflektorów US do EU) dzięki czemu będziemy mogli bez problemu przejść przegląd/często takie zaświadczenie nazywają homologacją. Niestety ale homologację może otrzymać tylko producent lamp - dzwoniłam po różnych urzędach i właśnie takie info dostałam. Marketing marketingiem ale wszystko ma swoje granice.
Dobra, a więc :
Tak wyglądała moja Maxi:
tak wygląda reflektor po przeróbce:
a tak wygląda teraz Maxi
Oczywiście xenony zostały ustawione na stacji diagnostycznej gdzie diagnosta stwierdził, że nie będą razić innych
Kontakt do Pana Oskara znajduje się na FB ---> https://www.facebook.com/lampysoczewkowe
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Napisałaś że ustawiłaś xenony na stacji, nie będą się czepiać przy przeglądzie że nie ma samopoziomowania?, spryskiwacze jeszcze sobie dorób
Ostatnio zmieniony 2014-09-12, 14:15 przez snorlaxs, łącznie zmieniany 2 razy.
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn