podziałałem trochę, u mnie czujnik wyszedł bez problemu.
1. żeby się dostać do kostek czujników abs nie trzeba mieć kanału, dostęp do nich jest od góry w komorze silnika.
2. czujnik lewy i prawy (przynajmniej przód) nie są wymienne, są lustrzanymi odbiciami
3. wizualnie (wtyczki, kształt) czuniki do wersji A32 i A33 usa są identyczne ale zmierzyłem oporność i wychodzi 1,19k omów dla A33 i 1,49 dla A32. czy to jest istotna wartość? bo nie wiem czy są zamienne
[A32] czujnik abs
Moderator: janusz
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
wtyczki różnią się kolorami. strona pasażera szara strona kierowcy brązowa;). różnice w oporności nie wiem czy są istotne. co ciekawe przedlift usa ma 1.19 a polift 1.80. ja kupowałem czujnik u kolesia z lublina i odpukać pół roku, a wszystko działa idealnie. kosztował mnie 99 zł. koleś konkretny. na drugi dzień miałem czujnik w warsztacie. http://allegro.pl/nowy-czujnik-abs-niss ... 84849.html
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Tomek, Ajem78, - upewnijcie się że to na bank lewy tył, bo najczęściej pada prawy a ja miałem sytuację w swojej maxi że komputer pokazał źle.
A z czujnikiem pomoże wam "jurparts" z allegro (nawet jak w aukcjach nie ma to dzwońcie) - mi wysłał na przód ostatnio za 250zł (cena wyjściowa 350zł) powołajcie się na mnie, powiedzcie ze niedawno wysyłał koledze z forum do maximy A33 na przód i obiecywał zniżki
Powodzenia.
A z czujnikiem pomoże wam "jurparts" z allegro (nawet jak w aukcjach nie ma to dzwońcie) - mi wysłał na przód ostatnio za 250zł (cena wyjściowa 350zł) powołajcie się na mnie, powiedzcie ze niedawno wysyłał koledze z forum do maximy A33 na przód i obiecywał zniżki
Powodzenia.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
Grzechu ma rację, wystarczy wypiąć kostkę i sprawdzić oporność, 0=walnięty czujnik
i jeszcze ciekawostka, jaką miałem u siebie. przy źle wpiętym czujniku prawym (brak połączenia w kostce) komputer pokazywał zwarcie na czujniku lewym (który był dobry) i brak połączenia na prawym. wpięcie kostki naprawiło oba
i jeszcze ciekawostka, jaką miałem u siebie. przy źle wpiętym czujniku prawym (brak połączenia w kostce) komputer pokazywał zwarcie na czujniku lewym (który był dobry) i brak połączenia na prawym. wpięcie kostki naprawiło oba