Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[A32] 3 błędy i za wysokie obroty

Moderator: janusz

JarekKraków
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2012-07-21, 13:38
Lokalizacja: Kraków

[A32] 3 błędy i za wysokie obroty

Post autor: JarekKraków » 2012-07-22, 21:21

Witam

Mam do was pytanie a raczej prosbe o pomoc.
Moj problem polega na tym ze w mojej maximie mam caly czas ok 1500obr spadaja tylko wtedy gdy wlacza sie wentylator chlodnicy. Po przeczytaniu paru tematow z forum postanowilem wyczyscic przepustnice i silniczek krokowy. syf straszny byl ale sie udalo. niestety ku mojemy zdziwieniu nic to nie pomoglo. zaworek na silniczku krokowym juz mam wkrecony na max. 3 bledy jakie mam to :
0205.................idle air control valve or circuit fault (czyli silniczek krokowy)
0901...................upstream oxygen sensor heater fault (right bank) (sonda lambda?)
0304.................knock sensor or circuit fault (czujnik spalania stukowego)

Zaznaczam ze po tych operacjach kasowalem bledy srubka lecz po nastepnym uruchomieniu silniaka pojawialy sie znowu.
I teraz pytanie. Co moge jeszcze zrobic? Czy szukac juz silniczka krokowego skoro czyszczenie nie pomoglo? Czy szukac sondy skoro kasowanie nie pomaga? no i oczywiscie stukowiec. gdzie mam go w ogóle szukac w pod maska no i oczywisicie czy tez go wymieniac?

Awatar użytkownika
dawhell
wiem o czym pisze
Posty: 50
Rejestracja: 2010-03-29, 20:00
Lokalizacja: UK

Post autor: dawhell » 2012-07-22, 22:09

tu masz wideo niestety po angielsku ale pokazany jest gdzie znajduje się Czujnik spalania stukowego

Kod: Zaznacz cały

http://www.youtube.com/watch?v=R2ntaxi7bXk
Czy próbowałeś nauczyś silnik wolnych obrotów tak jak to jest opisane na forum a dokładnie w linku niżej
viewtopic.php?t=441
Obrazek

JarekKraków
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2012-07-21, 13:38
Lokalizacja: Kraków

Post autor: JarekKraków » 2012-07-23, 09:12

obroty po czyszczeniu krokowca sie juz ustabilizowaly. musze jeszcze skasowac po raz kolejny bledy i zobaczymy czy blad silniczka krokowego sie pojawi. zastanawialem sie nad tym TPS`em natomiast nie rozumiem punktu nr 4 tz wyreguluj obroty. Czym mam je wyregulowac. wszystko jest jasne dla mnie oprocz tego.

Dzieki za link :)

[ Dodano: 2012-07-23, 15:31 ]
Ok bledu nie ma, obroty stabilne takze jeden problem juz z glowy. sondy lambda i stukowca nie ma na stanach magazynowych w hurtowniach takze pozostaje allegro. No chyba ze ktos ma na zbyciu?

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-07-23, 16:58

napisz w dziale "kupie" moze jakis maniak Maximy bd mial :)
Obrazek

Awatar użytkownika
GRZECHu
Administrator
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2012-07-23, 17:05

Możesz wziąć uniwersalną BOSCH, na parę lat wystarczy.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
dawhell
wiem o czym pisze
Posty: 50
Rejestracja: 2010-03-29, 20:00
Lokalizacja: UK

Post autor: dawhell » 2012-07-24, 19:20

JarekKraków pisze:natomiast nie rozumiem punktu nr 4 tz wyreguluj obroty.
Regulujesz obroty za pomocą tej czarnej śrubki na krokowym silniczku do takich jakie potrzebujesz.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxima”