Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[A32] Nissan Maxima QX 2.0 98

Moderator: janusz

Awatar użytkownika
GRZECHu
Administrator
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2012-05-03, 08:43

Gratki fajnie że furką śmiga jak powinna. Może spróbuj cewki naprawiać jednym z patentów z termokurczkami itp? może się uda bez kupowania nowej?

w mojej byłej A32 po odłączeniu aku (nie zawsze) aktywowała się funkcja zamykania wszystkich drzwi po przekroczeniu 20km/h, po kolejnym odpaleniu fury już tego nie było.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
dawhell
wiem o czym pisze
Posty: 50
Rejestracja: 2010-03-29, 20:00
Lokalizacja: UK

Post autor: dawhell » 2012-05-03, 11:06

Witam wszystkich

Długo szukałem jak zdjagnozować wadliwą cewke. Ciężko jest znaleźć taką co pracuje ale jest słaba ani na słuch ani przez odpinanie nie dojdzie się że to na 100% ta. Znalazłem temat na maxima.org jak zmierzyć multimetrem oporność cewek (na pinach D i G) niestety mój multimeter nie mierzy w Mohm tylko w kilo.
Zastosowałem sie do tego postu

http://forums.maxima.org/7918166-post14.html

W teście przeprowadzonym na moich cewkach:
górny rząd przy ścianie grodziowej
1: 1.61kohm
2: 1.59kohm
3: 0.96kohm
Dolny rząd
4: 1.71kohm
5: 1.68kohm
6: 1.67kohm
Wyszło z tego że 3 cewka zaraz przy przepustnicy jest słaba (może dlatego daje za małą iskre lub ją opóźnia)
Wymieniłem tą wadliwą na uzywke że szrotu która miała 1.72kohm (wybrałem najlepszą) i pali jak strzała teraz. Nacieszyłem sie dosłownie 2h wykonałem nie dużą trase aby sprawdzić czy wszystko gra.
Na wolnych obrotach dalej ale juz czasami pufa z wydechu. Czytając ten temat link niżej a dokładnie wypowiedź Q45tech coś mnie natchneło by jeszcze raz sprawdzić sondy. Dzisiaj rano wziołem dwa multimetry i je podłaczyłem pod sondy silnik był zimny po całej nocy stania odpaliłem auto i zaczołem obserwować zachowanie obu sond.
W momencie gdy silnik robił się cieplejszy i zaczeły pojawiać sie wibracje pierwsza sonda z przodu dawała sygnał w zakresie od 0.2 do 0.4 ale nie co 2/3 sekundy tylko juz co 6/8 sekund. Prawidłowo działajaca sonda daje sygnał do kompa od 1 do 3 sekund po wyżej tej wartości komp nie bierze jej pod uwage a z racji że działa nie wywala checka. Druga sonda działa poprawnie w zakresie od 0.2 do 0.8 puszczając sygnał co 2/3 sekundy.

http://forums.nicoclub.com/any-way-to-t ... 30329.html

Mam nadzieje że jakoś pomogłem
Pozdrawiam Dawid

[ Dodano: 2012-05-10, 10:08 ]
Panowie jeśli coś zrobiłem źle bądź jestem w błędzie to prosze mnie poprawić lub, naprowadzić bo robiłem to pierwszy raz a i tak do końca nie mam pewności czy dobrze.
Dzięki Dawid
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxima”