Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[A32] dławienie silnika, brak mocy.

Moderator: janusz

B 52
fanatyk nissana
Posty: 895
Rejestracja: 2009-12-20, 19:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: B 52 » 2012-04-23, 22:49

nismojoe pisze:u mnie problem na chwilę znikł kiedy wymieniłem filtr fazy lotnej, ale raz na jakiś czas na wolnych sobie klęknie, podczas wkęcania się dławi, na benzynie nie ma żadnych problemów
czyli będzie to kwestia samej instalacji, już gazownik mi zasugerował, że jest coś nie tak bo łapię dziwne sygnały jeśli chodzi o obroty silnika, ale wymienili filtr przejechalem sie i mowie ze ok to stwierdził ze może to był tylko filtr , ale jednak nie, trzeba się udać na regulację
:razz:
PRZYPOMINAM, że filtry wymienia się razem - fazy ciekłej i fazy lotnej co max 15000 km, filtr powietrza też co 15000 km lub wcześniej jak są trudne warunki pył itp.Filtry kupuj oryginalne, lepiej filtrują.
Dbaj o mój wóz bo zadzwonię do Twojego taty :-P

[ Dodano: 2012-04-23, 23:57 ]


P.S.
Panowie, a może źle cewki montujecie, nie na te miejsce.
Są cewki na lewą i prawą stronę.

Niech ktoś sprawdzi jak ma cewki pod ręką czy mają różne numery części.
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów ...

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2012-04-24, 07:40

B 52 pisze:Panowie, a może źle cewki montujecie, nie na te miejsce.
Są cewki na lewą i prawą stronę.
Wiesz co wlasnie napisales? Malpa by to dobrze zalozyla.

Awatar użytkownika
cefiro28
nowy na forum
Posty: 23
Rejestracja: 2010-05-09, 16:05
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: cefiro28 » 2012-04-24, 19:21

Witam.

Po 6 latach bezawaryjnej jazdy problem ten spotkał i mnie.

Silnik nagle zaczął falować, z tłumika dobiegają nierówne wibracje, występuje brak mocy i większe spalanie. Odłączałem poszczególne kable od cewek, po odpięciu każej z 5 cewek silnik zaczyna jeszcze bardziej wibrować. Natomiast praca silnika nie ulega zmianie jak odłączam 6-tą cewkę (ta najbliżej miejsca kierowcy).
Na innym cylindrze zarówno cewka i świeca zachowują się prawidłowo.

Podejrzewam, że nie pracuje całkowicie jeden cylinder. W aucie mam LPG, na którym przejechane zostało ponad 200k km. Kilka miesięcy temu sprawdzałem już kompresję i na tym nieszczęsnym cylindrze było raptem 9 bar (na pozostałych 10,5).

Objaw ten jest zarówno na LPG jak i benzynie.

Czy może to być kwestia wypalonych zaworów?
Czy ktoś z Was potrafi coś doradzić ? Ew. wskazać dobrego diagnostę/elektryka we Wrocławiu?

Cefiro

B 52
fanatyk nissana
Posty: 895
Rejestracja: 2009-12-20, 19:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: B 52 » 2012-04-24, 20:31

dylson pisze:
B 52 pisze:Panowie, a może źle cewki montujecie, nie na te miejsce.
Są cewki na lewą i prawą stronę.
Wiesz co wlasnie napisales? Malpa by to dobrze zalozyla.
W aso mi powiedzieli, że są na lewą i prawą stronę cewki, czyli musi być jakaś różnica w cewkach. Chodzi o to czy montujecie odpowiednie cewki do odpowiedniego cylindra. :hah:
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów ...

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2012-04-24, 20:38

cefiro28 pisze:na tym nieszczęsnym cylindrze było raptem 9 bar (na pozostałych 10,5).

Mi wychodziły gorsze wyniki, pojechałem do innego mechanika i wyszło idealnie, do kolejnego i wyszło co innego... sprawdzałem kompresję u 3 różnych mechaników i każdemu wychodziły inne wartości per cylinder i miały się nijak do poprzednich pomiarów.

Wciąga Ci przy okazji dużo oleju?
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
cefiro28
nowy na forum
Posty: 23
Rejestracja: 2010-05-09, 16:05
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: cefiro28 » 2012-04-24, 20:41

Ostatnio ok. 0,6-0,9 l na 10k km.

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2012-04-25, 07:26

B 52 pisze:Chodzi o to czy montujecie odpowiednie cewki do odpowiedniego cylindra.
Bez roznicy :-)
cefiro28 pisze:Ostatnio ok. 0,6-0,9 l na 10k km.
Takie "branie" to nie branie. Nie ma silnika ktory by nie przepalal troszke oleju.

Awatar użytkownika
tmuranski
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-15, 11:16
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: tmuranski » 2012-04-25, 10:10

dylson pisze:
B 52 pisze:Chodzi o to czy montujecie odpowiednie cewki do odpowiedniego cylindra.
Bez roznicy :-)
są dwa rodzaje cewek. 1300 i 1350. te pierwsze są dłuższe i pasuja na jedną stronę, te drugie krótsze i pasują tylko na drugą. Więc pod tym względem to jednak chyba strona robi różnicę? :)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2012-04-25, 17:52

Nie da sie zle zamontowac cewek skonczmy juz ta dyskusje. Kazdy kto choc raz w zyciu widzial cewke przednia i tylna o tym wie.

dzik87
wiem o czym pisze
Posty: 88
Rejestracja: 2011-12-24, 11:41
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: dzik87 » 2012-04-26, 14:25

tylne cewki (bliżej kierowcy) sa dłuższe ,a przednie (te od strony maski) krótsze....
Ja zamontowałem tylną na przód :d trochę odstaje ale w pełni spełnia swoja funkcje

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2012-11-18, 21:13

http://filterki.pl/pl/swieca-zaplonowa- ... rtner=1984 stosował ktoś takie świece w Maxi??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxima”