darkdream pisze:ps. jesli nie powinnam dotykac wskazówek to jak mam wymienic tarcze
![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
I tu jest właśnie ten kłopot. Jeśli nie masz z tym doświadczenia (nawet ktoś kto ma to modli się żeby poszło po jego myśli) to albo daj to komuś kto się podejmie albo odpuść temat. Wielokrotnie to robiłem ale jest to niezwykle delikatne urządzenie. Jak dostaniesz się do licznika i będziesz miała go na wierzchu to zdejmujesz przeźroczystą obudowę. Później demontujesz po kolei wszystkie wskaźniki - prędkościomierz, obrotomierz, temp i paliwo - od tyłu (bez skojarzeń oczywiście
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
) są śrubki. Odkręcasz je i każdy z nich masz na wierzchu. i tu zaczyna się zabawa. każdy wskaźnik trzeba przełożyć przez słupek i zobaczyć w którym miejscu się zatrzyma by później wsadzić go w to samo miejsce. Ale nie tak prędko z wyjęciem wskaźnika! Jeśli będziesz chciała go od tak wyjąć zniszczysz cały mechanizm który jest w środku - drucik cieńszy od włosa. Między wskaźnikiem, a tarczą ujrzysz ośkę którą musisz unieruchomić by została dokładnie na swoim miejscu, a następnie dopiero wyciągnąć wskaźnik (podważyć np nożem). A później to już z górki
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
odkręcasz tarczkę, przykręcasz drugą i wciskasz wskaźniki na swoje miejsce i przekładasz znowu przez słupki ograniczające. Te czynności powtarzasz jeszcze na 3 tarczach uważając by pot z czoła nie spadł na tarczkę bo jest bardzo wrażliwa na dotyk
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
i inne czynniki.