Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[A32] Engine run only on LPG A32 3.0 V6 USA 95r

Moderator: janusz

Awatar użytkownika
Jurand1987
nowy na forum
Posty: 32
Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
Lokalizacja: Wojsławice

[A32] Engine run only on LPG A32 3.0 V6 USA 95r

Post autor: Jurand1987 » 2011-10-12, 08:11

''Zakładam nowy temat żeby miało to ład i skład''
długo nic nie pisałem na forum(ale ogólnie byłem osiągalny : ) ),a więc wracając do tematu zbędnych systemów ''ekologicznych'' typu evap,egr,pcv i plastiku przy silniku którego nie jestem zwolennikiem to powiem wam że warto było ściągać kolektor ssący by go wypłukać z całego syfu jakie zafundowały mu powyższe systemy,po usunięciu chociażby egr autko jak by ochoczej chciało jechać z niższych obrotów a praca silnika na biegu jałowym się ogromnie poprawiła jak to bym powiedział inaczej silniczek chodzi przepysznie : ),zamontowany blos przeze mnie chodzi perfect i auto spala stechiometryczną mieszankę w całym zakresie obrotów bez żadnych zubożeń na poziomie do 100km/h 9litrów lpg(auto nie duszone podróżowane z głową) a średnio cały czas wychodzi mi 10l (czasem przyduszone z głową i troszkę szybciej),więc autko jest naprawdę eko ,martwi mnie tylko ciągła podwyższ ka lpg w Pl,jeśli dojdzie do 3.50zł za litr będzie masakra bo na 100km będzie to koszt 35zł a o benzynie nie wspomnę pewnie 60zł i więcej,jak dla mnie bardzo dużo bo codziennie się nim poruszam,na dobrą sprawę mam eko patent mojego pomysłu który dzisiaj(jeśli nic mi nie przeszkodzi) wykonam na maximie i obniżę te koszty na poziomie około 20% (eh się rozgadałem nie w tym temacie).
A dopiszę że nie mówię tu o złudnym HHO które nie działa w autko tak jak to sobie niektórzy myślą,głośno mówione ''Auto na wodę'' w tym systemie jest naprawdę szeroko przekłamane,ponieważ więcej energii potrzeba włożyć by uzyskać ten gaz a niżeli jego otrzymana wartość pozwoli by silnik na tym jechał.

Jak zrobię to będą fotki a jeśli będzie ktoś zainteresowany ewentualnie pozostawiam telefon 883658733 (jeśli komuś się nudzi a chciał by porozmawiać : ) )
oczywiście pozdrawiam nissomaniaków : D
Ostatnio zmieniony 2011-10-31, 22:14 przez Jurand1987, łącznie zmieniany 3 razy.

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2011-10-13, 16:42

widzę, że grzebiesz ostro przy maxi ;) a jak sytuacja z checkiem???

[ Dodano: 2011-10-13, 17:54 ]
EVAPu nie wytniesz tak łatwo ;) to złożony system.

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-10-13, 18:49

Ja tam po wywaleniu egr nie zauważyłem żeby auto lepiej chodziło ;-)

A to spalanie na LPG, to rozumie, że na trasie odnotowałeś ?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Jurand1987
nowy na forum
Posty: 32
Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
Lokalizacja: Wojsławice

Post autor: Jurand1987 » 2011-10-16, 21:56

check świecił(świecił bo niema żaróweczki :-P ) przed wywaleniem egr i evapu bo już wcześniej miałem uszkodzona sondę szerokopasmową,jakiś mądry ja ze spoił z katem wrrr.... no głupota aż ręce opadają(ale już obmyśliłem jak to zrobię)wyrzuciłem wszystko w ciągu 3godzinek z podniesionym kolektorem ssącym,jestem bardzo zadowolony bo kolektor przez to ustrojstwo był strasznie upaprany sadzą,nie będzie łykać w ten sposób ciepłego powietrza więc i sprawność poprawiona,evap-u(evaporative emission control system) pozbyłem się żeby nie truł mi miejsca pod maska(zbiorniczek jest naprawdę pokaźnych rozmiarów). wszystkie podciśnienia metalowe rurki rureczki tez poszły out-zbędne,po całym zabiegu,ukazuje się bardzo dużo miejsca w około silnika,wszystko jest łatwo dostępne a i teraz widać patrząc z boku że jest to duże V6 i to lubię czystość i przejrzystość.


a spalanie odnotowane tak jak napisałem:jazda z głową do 100km/h przewaga 90km/h bez niepotrzebnych sprintów i takich tam i niema mowy żeby wyszło inaczej musi być 9l lpg,normalnie w codziennym użytku jest to 10l lpg (troszeczkę miasta i więcej trasy),dlaczego ten silnik tak mało pali? odpowiedz jest prosta,jest zapas hp,dochodzi do tego bardzo fajny moment obrotowy,a wszystko się rozchodzi o dłuższy skok tłoka,lepsze wykorzystanie energii cieplnej.

Ps. wszystko co robię jest to CLEAN STYLE ,wbić na www.youtube.pl bardzo fajny temat na oględziny : )

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2011-10-17, 12:21

Jakby nie było zapalonego checka, to 6 by palił :D no to już normalnie jak micra 1.0 :D

Awatar użytkownika
Jurand1987
nowy na forum
Posty: 32
Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
Lokalizacja: Wojsławice

Post autor: Jurand1987 » 2011-10-17, 13:17

6 to może za mało chociaż kto wie może kiedyś :-P
tu jest zdjęcie czego się juz pozbyłem z maximy(bez evap-u bo sprzedałem)
http://imageshack.us/photo/my-images/11 ... 618725.jpg

wieczorkiem wrzucę zdjęcie ile jest miejsca pod maską :hah:

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-10-17, 16:56

Jurand1987 pisze: a spalanie odnotowane tak jak napisałem:jazda z głową do 100km/h przewaga 90km/h bez niepotrzebnych sprintów i takich tam i niema mowy żeby wyszło inaczej musi być 9l lpg,normalnie w codziennym użytku jest to 10l lpg (troszeczkę miasta i więcej trasy),dlaczego ten silnik tak mało pali? odpowiedz jest prosta,jest zapas hp,dochodzi do tego bardzo fajny moment obrotowy,a wszystko się rozchodzi o dłuższy skok tłoka,lepsze wykorzystanie energii cieplnej.
Hmyyy... żeby nie było, że się czepiam ale spalanie na LPG przy instalacji z blosem 9l/100km w cyklu mieszanym( miasto-trasa) wydaje się być mało prawdopodobne. Jestem w stanie uwierzyć, że Maxi spali Ci te 9l w trasie jadąc około 100km/h, ale jeśli dochodzi do tego jazda po mieście i spalanie 9l to naprawdę jesteś mistrzem "eco drivingu" :-)

Jak możesz to napisz jakie spalanie odnotowujesz przy jeździe wyłącznie w cyklu miejskim.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Jurand1987
nowy na forum
Posty: 32
Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
Lokalizacja: Wojsławice

Post autor: Jurand1987 » 2011-10-17, 17:49

popatrz wyżej jest napisane 9 trasa a mieszany 10l lpg :-D ,przeczytaj jeszcze raz ;-) .miałem okazje stać przy upałach w troszkę zakorkowanym chełmie z włączona klimatyzacją i wtedy to mi łyknął dokładnie 11,90l to był mój najgorszy wynik :-( .

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2011-10-17, 17:55

Kanały w kolektorze ssacym maximy są długie do komór spalania z winy lpg dostaje się mniej powietrza. To tak jakby porównywać silnik z gaznikiem i wielopunktowym wtryskiem... Auto jest słabsze i może rzeczywiscie mniej pali po 'wystrojeniu' . Daj film na yt jak maszyna pogania na lpg.

Awatar użytkownika
Jurand1987
nowy na forum
Posty: 32
Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
Lokalizacja: Wojsławice

Post autor: Jurand1987 » 2011-10-17, 18:40

oki,postaram się jutro to zrobić ;-)

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2011-10-17, 19:04

Jurand1987 pisze:w troszkę zakorkowanym chełmie
Każdy inaczej widzi "korki". W godzinach szczytu jesteś w stanie z 1 końca na 2 przejechać Chełm w 15 minut to gdzie tu korki? :)

Jeszcze jeden częsty błąd pomiarowy to nie liczenie ile spala PB nim przełączy się na LPG, bo może 10 razy odpalałeś furę i za każdym razem 2km zrobiłeś nim się przełączył? a to już ponad litr na 100 mniej niż faktyczne spalanie.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2011-10-17, 20:23

W wawie korki nie mają definicji :D

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-10-17, 20:28

W wawie nie ma korków tam po prostu prędkość przemieszczania jest taka sama, dla ruchu pieszego i samochodowego :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Jurand1987
nowy na forum
Posty: 32
Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
Lokalizacja: Wojsławice

Post autor: Jurand1987 » 2011-10-17, 20:38

nie mam automatu do lpg,tylko przełącznik manualny,odpalam na pb,czekam aż reduktor złapie około 40 st. celcjusza przerzutka na lpg i ruszam :-P ,z natury jetem cierpliwy ;-) ,a o korkach w chełmie prawdę napisałeś różnią się na pewno od wa-wy ale wtedy były remonty głównych ulic i na prawdę się trochę stało :hah: .

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2011-10-18, 08:01

Piszesz, że auto jest wystrojone idealnie i nie za ubogo. Przy jakich obrotach zmieniasz biegi i na jakich obrotach się przemieszczasz? Żeby potem nie okazało się, że pozorne oszczędności odbiją się na naprawie silnika lub skrzyni.
Druga sprawa, to po co kupować auto z mocą około 200KM i starać się spalić jak najmniej?
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-10-18, 13:58

Jurand1987 pisze:popatrz wyżej jest napisane 9 trasa a mieszany 10l lpg :-D ,przeczytaj jeszcze raz ;-) .miałem okazje stać przy upałach w troszkę zakorkowanym chełmie z włączona klimatyzacją i wtedy to mi łyknął dokładnie 11,90l to był mój najgorszy wynik :-( .
Staram się to co piszesz czytać ze zrozumieniem. Wiem, że Maxima jak na 3.0w benzynie ma bardzo przyzwoite spalanie. Moja w trasie potrafi spalić 8l i to z prędkością powyżej 100km/h z włączoną klimą , ale w mieście to nie jest "mistrz oszczędności"
Z tego co piszesz to faktycznie zależy Ci na oszczędnej jeździe i pewnie kiedy Ty jedziesz na 5 biegu, to mnie się często dopiero kończy 2.

Być może moje podejrzenia co do Twojego spalania wynikają z tego, że nie mam doświadczenia z instalacją gazową, a informacje od kolegów którzy użytkują Maximy z instalacją sekwencyjną dają do zrozumienia, że należy doliczyć około 2l w porównaniu z Pb
Z Twoich zaś doświadczeń wynika, że instalacja z Blosem jest bardziej oszczędna od Sekwencji. A spalanie w korkach masz mniejsze niż ja na Pb :->

Tak czy siak, żeby nie było OT ....... jak możesz, to napisz w jaki sposób wyeliminowałeś PCV ?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2011-10-18, 15:01

Szalony, kolega ma automat z tego co wiem... :)

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-10-18, 16:08

:razz: :x
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-10-18, 19:54

Ja tam z mojej nic proekologicznego nie wyrzucam :mrgreen:

A co do spalania. U mnie na sekwencji udało mi się kiedyś zejść do 12,4l/100km. Średnia to ok. 14l/100km. W mieście zadowala się 20-22l/100km podtlenku LPG :mrgreen:
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
caffeini
wiem o czym pisze
Posty: 68
Rejestracja: 2011-10-02, 13:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: caffeini » 2011-10-18, 19:58

Vitam :) wtrącę swoje 3 grosze do w/w tematu...miałem maximę A32 z 98r w wersji GLS ,aut,Us etc,etc. była do niej założona instalka z Blosem,przejeździłem tym autem i z taka instalacją 6 długich lat(podobnie jak T.Camry3.0,którą pomykam do dzisiaj i też jest na blosie),dodam nieśmiało,że nigdy nie było jakichkolwiek problemów z w/w blosem,był regulowany(analizator sp.) zawsze na zimę a potem na wiosnę... i pomimo tego ,że silnik(stan tip-top) był ,,NO EGR,, czyste filtry K&N,zamontowany y-pipe ,fabryczna wielkość felg,olej Motul 5w50 wymieniany co 5 tys. i sporo innych miłych dodatków(jednym słowem wszystko było na tzw,,czasie,, ) łącznie z tym ,że do jednego i drugiego auta miałem tzw. lekką stopę(do zapieprzania mam zupełnie coś innego),nigdy spalanie w mieście na LPG + klima nie zjechało mi poniżej 14 L/100...pytanie ! co według Ciebie Jurand ,,czarodzieju,, było nie tak,że nie miałem i nadal nie mam tak,,nieziemskich wyników,, jeżeli chodzi o spalanie LPG...obecna maxima 98 SE (od 1,5 mies. ) też będzie zagazowana i też z blosem,co według Ciebie ,,czarodzieju,, mam ,,wypruć,, z pod maski ,żeby mi auto spalało(na czym mi zupełnie nie zależy) 10 l Lpg w mieście :-) ...to nie są złośliwości z mojej strony,tylko zwykłe pytanie-ciekawostka :-) ...dodam ,że mam Maxime w automacie(obecne spalanie Pb to 14 /100-miasto,według mnie prawidłowo) i nie sadzę ,żeby to auto poza trasą spaliło miej niż 10l LPG /100 ,bo to nie jest civic 1,5 l przy ciężkim ,,bucie,,Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2011-10-18, 20:06 przez caffeini, łącznie zmieniany 1 raz.

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2011-10-18, 20:02

20-22? Pali jak jeep V8... :/ coś jest nie tak.

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-10-18, 20:05

Lombardo88 pisze:20-22? Pali jak jeep V8... :/ coś jest nie tak.
Czy ja wiem czy nie tak mój Villager pali mi w trasie 16litrów LPG a w mieście 22-25 :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
caffeini
wiem o czym pisze
Posty: 68
Rejestracja: 2011-10-02, 13:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: caffeini » 2011-10-18, 20:14

Michalllo pisze:
Lombardo88 pisze:20-22? Pali jak jeep V8... :/ coś jest nie tak.
Czy ja wiem czy nie tak mój Villager pali mi w trasie 16litrów LPG a w mieście 22-25 :)
Tak,tu sie zgadza w 100% moja Babina pomyka tym podłym wynalazkiem(4.7 v8) dokładnie tyle pali(sekw.)..damn ! cytowałem nie ten post co trzeba :)..wybacz,pivo robi swoje,chodzilo mi o post lombardo 88(dave ? ) ;)

Awatar użytkownika
Jurand1987
nowy na forum
Posty: 32
Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
Lokalizacja: Wojsławice

Post autor: Jurand1987 » 2011-10-18, 22:56

moje autko to automat(zmienia biegi tak 1bieg przy 2500obr kolejne 2 3 i 4 bieg poniżej 2tyś obrotów,tak już było jak ją kupiłem nie wiem jak mają inne),jest tyle pytań że nie wiem za które się zabrać :-o ,na pytanie co masz wyrzucić to odpowiem że to co uważasz,nie mogę ci powiedzieć że wyrzuć to i tamto :-) ,a spalanie mam takie jakie mam i nic na to nie poradzę po prostu tak sobie to wszystko po ustawiałem pod siebie i tyle,nie jeżdżę szybko jak na 24 latka,ten sam wątek przerabiałem z kolegami z pracy też się ze mnie śmieli że 3 litrowy silnik spala mi 9litrów lpg powiedzieli to samo,że tyle to civic może spalić aż w końcu poszliśmy na zakład o przekonanie,zatankowaliśmy maxime w chełmie na stacji beta-prim,odjechaliśmy autem równe 50km w stronę hrubieszowa nawrotka pod hrubieszowem i znowu tankujemy w beta-prim wynik w 4 osoby(około2900kg) to 10,32 l/lpg więcej wiadomo dlaczego.ale nie pisze tego tutaj na forum żeby komuś tłumaczyć dlaczego tak jest,jeśli ktoś mi powie że jego motor z taka samą pojemnością spala jeszcze 2 litry mniej od mojego to super przecież nic mi do tego jego silnik jego jazda :-D ,ile ludzi tyle różnic :-P ,miałem zrobić filmik ale nie zdążyłem bo zająłem się przednimi lampami w maxi,jutro ukręcę nową atrapę bo oryginał mnie drażni estetycznie.

Ps. i nie jestem czarodziejem tylko Elektromechanikiem z zawodu,a z zamiłowania robię rożnego typu doświadczenia motoryzacyjne,jak to mówią jeśli czegoś nie dotknę to nie uwierzę :-P .

Awatar użytkownika
I@MAXIMA
wiem o czym pisze
Posty: 55
Rejestracja: 2010-02-21, 18:51
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: I@MAXIMA » 2011-10-18, 23:51

Jurand1987 maxima waży 1400kg :-D. Bardzo bym chciał być świadkiem takiego pięknego wyniku jakim jest 9l lpg w automacie w cyklu mieszanym. Osobiście raz udało mi się zejść do wyniku 10.9l lpg (mój rekord) w trasie jazda oczywiście nie przekraczając 100km\h i bez klimy i w manualu :-)

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-10-18, 23:53

będę śledził temat na bieżąco bo ciekawe rzeczy są poruszane. Moja Maxi na sekwencji BRC Sequent 24 spalała w mieście do tej pory 16 litrów. Po zrobieniu kolektorów i y-pipe + wywalenie EGR odczuwam poprawę w mocy więc idąc tym tokiem rozumowania powinien potrzebować mniej energii na poruszanie się. Zobaczymy jak wyjdzie teraz ;-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2011-10-19, 05:44

Ja mam butle LPG 42l (lub 45l), maksymalnie daje się zatankować 35-38l zależy od stacji, kiedyś przejechałem załadowanym autem z 5 osobami 410km nie zatrzymując się w między czasie. To było przed jakimiś świętami i całą drogę chyba ani razu nie wyprzedziłem i nie przekroczyłem 110km/h, średnio 70-90. Fakt że ciężko tak jeździć codziennie ale jak Jurand1987 tak jeździ to pewnie i spalanie w okolicach tych 9-10l jak napisał jest osiągalne.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2011-10-19, 05:55

Ja gdy stroilem gaz i kombinowalem z mnożnikiem zrobiłem tak, że zwiększyłem ciśnienie na reduktorze, a nie zwiększyłem go w programie. Czyli ciśnienie robocze ustawione miałem 1,2 bara a reduktor dmuchał na 1,45. Auto paliło mniej i na 36 litrach lpg(bo tyle mi w zbiornik wchodzi) robiłem 190 mil w cyklu mieszanym. Dwa tankowania i zajrzałem do programu, bo coś mi nie pasowało...no i zobaczyłem, że do 4 tys obrotow jest w miarę na sondach, a powyżej tej wartości była bieda. Jak pisałem lubię przycisnąć i się wystraszyłem że taka jazda mi silnik zameczy. No i teraz na zbiorniku robię 20 mil mniej :D ale fura jest dolana i mam sumienie spokojne. Chytry dwa razy traci jak to mówią. :)

Awatar użytkownika
Jurand1987
nowy na forum
Posty: 32
Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
Lokalizacja: Wojsławice

Post autor: Jurand1987 » 2011-10-19, 07:38

przepraszam tam miało być 290kg a nie 2900 sorry za wprowadzenie w błąd, zawór pvc przewierciłem a od strony kolektora ssącego jest zaślepione.
Ostatnio zmieniony 2011-10-19, 07:40 przez Jurand1987, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-10-19, 07:40

Lombardo88 pisze:20-22? Pali jak jeep V8... :/ coś jest nie tak.
Jakbyś miał pustak zamiast nogi też miałbyś takie wyniki :mrgreen:
Lombardo88 pisze:no i zobaczyłem, że do 4 tys obrotow jest w miarę na sondach, a powyżej tej wartości była bieda.
U mnie było podobnie. Teraz jest w każdym zakresie jak być powinno, lub delikatnie podlane :mrgreen:
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxima”