[A32] Engine run only on LPG A32 3.0 V6 USA 95r
Moderator: janusz
- Jurand1987
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
- Lokalizacja: Wojsławice
[A32] Engine run only on LPG A32 3.0 V6 USA 95r
''Zakładam nowy temat żeby miało to ład i skład''
długo nic nie pisałem na forum(ale ogólnie byłem osiągalny : ) ),a więc wracając do tematu zbędnych systemów ''ekologicznych'' typu evap,egr,pcv i plastiku przy silniku którego nie jestem zwolennikiem to powiem wam że warto było ściągać kolektor ssący by go wypłukać z całego syfu jakie zafundowały mu powyższe systemy,po usunięciu chociażby egr autko jak by ochoczej chciało jechać z niższych obrotów a praca silnika na biegu jałowym się ogromnie poprawiła jak to bym powiedział inaczej silniczek chodzi przepysznie : ),zamontowany blos przeze mnie chodzi perfect i auto spala stechiometryczną mieszankę w całym zakresie obrotów bez żadnych zubożeń na poziomie do 100km/h 9litrów lpg(auto nie duszone podróżowane z głową) a średnio cały czas wychodzi mi 10l (czasem przyduszone z głową i troszkę szybciej),więc autko jest naprawdę eko ,martwi mnie tylko ciągła podwyższ ka lpg w Pl,jeśli dojdzie do 3.50zł za litr będzie masakra bo na 100km będzie to koszt 35zł a o benzynie nie wspomnę pewnie 60zł i więcej,jak dla mnie bardzo dużo bo codziennie się nim poruszam,na dobrą sprawę mam eko patent mojego pomysłu który dzisiaj(jeśli nic mi nie przeszkodzi) wykonam na maximie i obniżę te koszty na poziomie około 20% (eh się rozgadałem nie w tym temacie).
A dopiszę że nie mówię tu o złudnym HHO które nie działa w autko tak jak to sobie niektórzy myślą,głośno mówione ''Auto na wodę'' w tym systemie jest naprawdę szeroko przekłamane,ponieważ więcej energii potrzeba włożyć by uzyskać ten gaz a niżeli jego otrzymana wartość pozwoli by silnik na tym jechał.
Jak zrobię to będą fotki a jeśli będzie ktoś zainteresowany ewentualnie pozostawiam telefon 883658733 (jeśli komuś się nudzi a chciał by porozmawiać : ) )
oczywiście pozdrawiam nissomaniaków : D
długo nic nie pisałem na forum(ale ogólnie byłem osiągalny : ) ),a więc wracając do tematu zbędnych systemów ''ekologicznych'' typu evap,egr,pcv i plastiku przy silniku którego nie jestem zwolennikiem to powiem wam że warto było ściągać kolektor ssący by go wypłukać z całego syfu jakie zafundowały mu powyższe systemy,po usunięciu chociażby egr autko jak by ochoczej chciało jechać z niższych obrotów a praca silnika na biegu jałowym się ogromnie poprawiła jak to bym powiedział inaczej silniczek chodzi przepysznie : ),zamontowany blos przeze mnie chodzi perfect i auto spala stechiometryczną mieszankę w całym zakresie obrotów bez żadnych zubożeń na poziomie do 100km/h 9litrów lpg(auto nie duszone podróżowane z głową) a średnio cały czas wychodzi mi 10l (czasem przyduszone z głową i troszkę szybciej),więc autko jest naprawdę eko ,martwi mnie tylko ciągła podwyższ ka lpg w Pl,jeśli dojdzie do 3.50zł za litr będzie masakra bo na 100km będzie to koszt 35zł a o benzynie nie wspomnę pewnie 60zł i więcej,jak dla mnie bardzo dużo bo codziennie się nim poruszam,na dobrą sprawę mam eko patent mojego pomysłu który dzisiaj(jeśli nic mi nie przeszkodzi) wykonam na maximie i obniżę te koszty na poziomie około 20% (eh się rozgadałem nie w tym temacie).
A dopiszę że nie mówię tu o złudnym HHO które nie działa w autko tak jak to sobie niektórzy myślą,głośno mówione ''Auto na wodę'' w tym systemie jest naprawdę szeroko przekłamane,ponieważ więcej energii potrzeba włożyć by uzyskać ten gaz a niżeli jego otrzymana wartość pozwoli by silnik na tym jechał.
Jak zrobię to będą fotki a jeśli będzie ktoś zainteresowany ewentualnie pozostawiam telefon 883658733 (jeśli komuś się nudzi a chciał by porozmawiać : ) )
oczywiście pozdrawiam nissomaniaków : D
Ostatnio zmieniony 2011-10-31, 22:14 przez Jurand1987, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
- Jurand1987
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
- Lokalizacja: Wojsławice
check świecił(świecił bo niema żaróweczki ) przed wywaleniem egr i evapu bo już wcześniej miałem uszkodzona sondę szerokopasmową,jakiś mądry ja ze spoił z katem wrrr.... no głupota aż ręce opadają(ale już obmyśliłem jak to zrobię)wyrzuciłem wszystko w ciągu 3godzinek z podniesionym kolektorem ssącym,jestem bardzo zadowolony bo kolektor przez to ustrojstwo był strasznie upaprany sadzą,nie będzie łykać w ten sposób ciepłego powietrza więc i sprawność poprawiona,evap-u(evaporative emission control system) pozbyłem się żeby nie truł mi miejsca pod maska(zbiorniczek jest naprawdę pokaźnych rozmiarów). wszystkie podciśnienia metalowe rurki rureczki tez poszły out-zbędne,po całym zabiegu,ukazuje się bardzo dużo miejsca w około silnika,wszystko jest łatwo dostępne a i teraz widać patrząc z boku że jest to duże V6 i to lubię czystość i przejrzystość.
a spalanie odnotowane tak jak napisałem:jazda z głową do 100km/h przewaga 90km/h bez niepotrzebnych sprintów i takich tam i niema mowy żeby wyszło inaczej musi być 9l lpg,normalnie w codziennym użytku jest to 10l lpg (troszeczkę miasta i więcej trasy),dlaczego ten silnik tak mało pali? odpowiedz jest prosta,jest zapas hp,dochodzi do tego bardzo fajny moment obrotowy,a wszystko się rozchodzi o dłuższy skok tłoka,lepsze wykorzystanie energii cieplnej.
Ps. wszystko co robię jest to CLEAN STYLE ,wbić na www.youtube.pl bardzo fajny temat na oględziny : )
a spalanie odnotowane tak jak napisałem:jazda z głową do 100km/h przewaga 90km/h bez niepotrzebnych sprintów i takich tam i niema mowy żeby wyszło inaczej musi być 9l lpg,normalnie w codziennym użytku jest to 10l lpg (troszeczkę miasta i więcej trasy),dlaczego ten silnik tak mało pali? odpowiedz jest prosta,jest zapas hp,dochodzi do tego bardzo fajny moment obrotowy,a wszystko się rozchodzi o dłuższy skok tłoka,lepsze wykorzystanie energii cieplnej.
Ps. wszystko co robię jest to CLEAN STYLE ,wbić na www.youtube.pl bardzo fajny temat na oględziny : )
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
- Jurand1987
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
- Lokalizacja: Wojsławice
6 to może za mało chociaż kto wie może kiedyś
tu jest zdjęcie czego się juz pozbyłem z maximy(bez evap-u bo sprzedałem)
http://imageshack.us/photo/my-images/11 ... 618725.jpg
wieczorkiem wrzucę zdjęcie ile jest miejsca pod maską
tu jest zdjęcie czego się juz pozbyłem z maximy(bez evap-u bo sprzedałem)
http://imageshack.us/photo/my-images/11 ... 618725.jpg
wieczorkiem wrzucę zdjęcie ile jest miejsca pod maską
Hmyyy... żeby nie było, że się czepiam ale spalanie na LPG przy instalacji z blosem 9l/100km w cyklu mieszanym( miasto-trasa) wydaje się być mało prawdopodobne. Jestem w stanie uwierzyć, że Maxi spali Ci te 9l w trasie jadąc około 100km/h, ale jeśli dochodzi do tego jazda po mieście i spalanie 9l to naprawdę jesteś mistrzem "eco drivingu"Jurand1987 pisze: a spalanie odnotowane tak jak napisałem:jazda z głową do 100km/h przewaga 90km/h bez niepotrzebnych sprintów i takich tam i niema mowy żeby wyszło inaczej musi być 9l lpg,normalnie w codziennym użytku jest to 10l lpg (troszeczkę miasta i więcej trasy),dlaczego ten silnik tak mało pali? odpowiedz jest prosta,jest zapas hp,dochodzi do tego bardzo fajny moment obrotowy,a wszystko się rozchodzi o dłuższy skok tłoka,lepsze wykorzystanie energii cieplnej.
Jak możesz to napisz jakie spalanie odnotowujesz przy jeździe wyłącznie w cyklu miejskim.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Jurand1987
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
- Lokalizacja: Wojsławice
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
- Jurand1987
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
- Lokalizacja: Wojsławice
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Każdy inaczej widzi "korki". W godzinach szczytu jesteś w stanie z 1 końca na 2 przejechać Chełm w 15 minut to gdzie tu korki?Jurand1987 pisze:w troszkę zakorkowanym chełmie
Jeszcze jeden częsty błąd pomiarowy to nie liczenie ile spala PB nim przełączy się na LPG, bo może 10 razy odpalałeś furę i za każdym razem 2km zrobiłeś nim się przełączył? a to już ponad litr na 100 mniej niż faktyczne spalanie.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
W wawie nie ma korków tam po prostu prędkość przemieszczania jest taka sama, dla ruchu pieszego i samochodowego
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Jurand1987
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
- Lokalizacja: Wojsławice
nie mam automatu do lpg,tylko przełącznik manualny,odpalam na pb,czekam aż reduktor złapie około 40 st. celcjusza przerzutka na lpg i ruszam ,z natury jetem cierpliwy ,a o korkach w chełmie prawdę napisałeś różnią się na pewno od wa-wy ale wtedy były remonty głównych ulic i na prawdę się trochę stało .
Piszesz, że auto jest wystrojone idealnie i nie za ubogo. Przy jakich obrotach zmieniasz biegi i na jakich obrotach się przemieszczasz? Żeby potem nie okazało się, że pozorne oszczędności odbiją się na naprawie silnika lub skrzyni.
Druga sprawa, to po co kupować auto z mocą około 200KM i starać się spalić jak najmniej?
Druga sprawa, to po co kupować auto z mocą około 200KM i starać się spalić jak najmniej?
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Staram się to co piszesz czytać ze zrozumieniem. Wiem, że Maxima jak na 3.0w benzynie ma bardzo przyzwoite spalanie. Moja w trasie potrafi spalić 8l i to z prędkością powyżej 100km/h z włączoną klimą , ale w mieście to nie jest "mistrz oszczędności"Jurand1987 pisze:popatrz wyżej jest napisane 9 trasa a mieszany 10l lpg ,przeczytaj jeszcze raz .miałem okazje stać przy upałach w troszkę zakorkowanym chełmie z włączona klimatyzacją i wtedy to mi łyknął dokładnie 11,90l to był mój najgorszy wynik .
Z tego co piszesz to faktycznie zależy Ci na oszczędnej jeździe i pewnie kiedy Ty jedziesz na 5 biegu, to mnie się często dopiero kończy 2.
Być może moje podejrzenia co do Twojego spalania wynikają z tego, że nie mam doświadczenia z instalacją gazową, a informacje od kolegów którzy użytkują Maximy z instalacją sekwencyjną dają do zrozumienia, że należy doliczyć około 2l w porównaniu z Pb
Z Twoich zaś doświadczeń wynika, że instalacja z Blosem jest bardziej oszczędna od Sekwencji. A spalanie w korkach masz mniejsze niż ja na Pb
Tak czy siak, żeby nie było OT ....... jak możesz, to napisz w jaki sposób wyeliminowałeś PCV ?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Ja tam z mojej nic proekologicznego nie wyrzucam
A co do spalania. U mnie na sekwencji udało mi się kiedyś zejść do 12,4l/100km. Średnia to ok. 14l/100km. W mieście zadowala się 20-22l/100km podtlenku LPG
A co do spalania. U mnie na sekwencji udało mi się kiedyś zejść do 12,4l/100km. Średnia to ok. 14l/100km. W mieście zadowala się 20-22l/100km podtlenku LPG
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Vitam wtrącę swoje 3 grosze do w/w tematu...miałem maximę A32 z 98r w wersji GLS ,aut,Us etc,etc. była do niej założona instalka z Blosem,przejeździłem tym autem i z taka instalacją 6 długich lat(podobnie jak T.Camry3.0,którą pomykam do dzisiaj i też jest na blosie),dodam nieśmiało,że nigdy nie było jakichkolwiek problemów z w/w blosem,był regulowany(analizator sp.) zawsze na zimę a potem na wiosnę... i pomimo tego ,że silnik(stan tip-top) był ,,NO EGR,, czyste filtry K&N,zamontowany y-pipe ,fabryczna wielkość felg,olej Motul 5w50 wymieniany co 5 tys. i sporo innych miłych dodatków(jednym słowem wszystko było na tzw,,czasie,, ) łącznie z tym ,że do jednego i drugiego auta miałem tzw. lekką stopę(do zapieprzania mam zupełnie coś innego),nigdy spalanie w mieście na LPG + klima nie zjechało mi poniżej 14 L/100...pytanie ! co według Ciebie Jurand ,,czarodzieju,, było nie tak,że nie miałem i nadal nie mam tak,,nieziemskich wyników,, jeżeli chodzi o spalanie LPG...obecna maxima 98 SE (od 1,5 mies. ) też będzie zagazowana i też z blosem,co według Ciebie ,,czarodzieju,, mam ,,wypruć,, z pod maski ,żeby mi auto spalało(na czym mi zupełnie nie zależy) 10 l Lpg w mieście ...to nie są złośliwości z mojej strony,tylko zwykłe pytanie-ciekawostka ...dodam ,że mam Maxime w automacie(obecne spalanie Pb to 14 /100-miasto,według mnie prawidłowo) i nie sadzę ,żeby to auto poza trasą spaliło miej niż 10l LPG /100 ,bo to nie jest civic 1,5 l przy ciężkim ,,bucie,,Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2011-10-18, 20:06 przez caffeini, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Czy ja wiem czy nie tak mój Villager pali mi w trasie 16litrów LPG a w mieście 22-25Lombardo88 pisze:20-22? Pali jak jeep V8... coś jest nie tak.
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Tak,tu sie zgadza w 100% moja Babina pomyka tym podłym wynalazkiem(4.7 v8) dokładnie tyle pali(sekw.)..damn ! cytowałem nie ten post co trzeba ..wybacz,pivo robi swoje,chodzilo mi o post lombardo 88(dave ? )Michalllo pisze:Czy ja wiem czy nie tak mój Villager pali mi w trasie 16litrów LPG a w mieście 22-25Lombardo88 pisze:20-22? Pali jak jeep V8... coś jest nie tak.
- Jurand1987
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
- Lokalizacja: Wojsławice
moje autko to automat(zmienia biegi tak 1bieg przy 2500obr kolejne 2 3 i 4 bieg poniżej 2tyś obrotów,tak już było jak ją kupiłem nie wiem jak mają inne),jest tyle pytań że nie wiem za które się zabrać ,na pytanie co masz wyrzucić to odpowiem że to co uważasz,nie mogę ci powiedzieć że wyrzuć to i tamto ,a spalanie mam takie jakie mam i nic na to nie poradzę po prostu tak sobie to wszystko po ustawiałem pod siebie i tyle,nie jeżdżę szybko jak na 24 latka,ten sam wątek przerabiałem z kolegami z pracy też się ze mnie śmieli że 3 litrowy silnik spala mi 9litrów lpg powiedzieli to samo,że tyle to civic może spalić aż w końcu poszliśmy na zakład o przekonanie,zatankowaliśmy maxime w chełmie na stacji beta-prim,odjechaliśmy autem równe 50km w stronę hrubieszowa nawrotka pod hrubieszowem i znowu tankujemy w beta-prim wynik w 4 osoby(około2900kg) to 10,32 l/lpg więcej wiadomo dlaczego.ale nie pisze tego tutaj na forum żeby komuś tłumaczyć dlaczego tak jest,jeśli ktoś mi powie że jego motor z taka samą pojemnością spala jeszcze 2 litry mniej od mojego to super przecież nic mi do tego jego silnik jego jazda ,ile ludzi tyle różnic ,miałem zrobić filmik ale nie zdążyłem bo zająłem się przednimi lampami w maxi,jutro ukręcę nową atrapę bo oryginał mnie drażni estetycznie.
Ps. i nie jestem czarodziejem tylko Elektromechanikiem z zawodu,a z zamiłowania robię rożnego typu doświadczenia motoryzacyjne,jak to mówią jeśli czegoś nie dotknę to nie uwierzę .
Ps. i nie jestem czarodziejem tylko Elektromechanikiem z zawodu,a z zamiłowania robię rożnego typu doświadczenia motoryzacyjne,jak to mówią jeśli czegoś nie dotknę to nie uwierzę .
będę śledził temat na bieżąco bo ciekawe rzeczy są poruszane. Moja Maxi na sekwencji BRC Sequent 24 spalała w mieście do tej pory 16 litrów. Po zrobieniu kolektorów i y-pipe + wywalenie EGR odczuwam poprawę w mocy więc idąc tym tokiem rozumowania powinien potrzebować mniej energii na poruszanie się. Zobaczymy jak wyjdzie teraz
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Ja mam butle LPG 42l (lub 45l), maksymalnie daje się zatankować 35-38l zależy od stacji, kiedyś przejechałem załadowanym autem z 5 osobami 410km nie zatrzymując się w między czasie. To było przed jakimiś świętami i całą drogę chyba ani razu nie wyprzedziłem i nie przekroczyłem 110km/h, średnio 70-90. Fakt że ciężko tak jeździć codziennie ale jak Jurand1987 tak jeździ to pewnie i spalanie w okolicach tych 9-10l jak napisał jest osiągalne.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Ja gdy stroilem gaz i kombinowalem z mnożnikiem zrobiłem tak, że zwiększyłem ciśnienie na reduktorze, a nie zwiększyłem go w programie. Czyli ciśnienie robocze ustawione miałem 1,2 bara a reduktor dmuchał na 1,45. Auto paliło mniej i na 36 litrach lpg(bo tyle mi w zbiornik wchodzi) robiłem 190 mil w cyklu mieszanym. Dwa tankowania i zajrzałem do programu, bo coś mi nie pasowało...no i zobaczyłem, że do 4 tys obrotow jest w miarę na sondach, a powyżej tej wartości była bieda. Jak pisałem lubię przycisnąć i się wystraszyłem że taka jazda mi silnik zameczy. No i teraz na zbiorniku robię 20 mil mniej ale fura jest dolana i mam sumienie spokojne. Chytry dwa razy traci jak to mówią.
- Jurand1987
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2011-07-21, 12:08
- Lokalizacja: Wojsławice
przepraszam tam miało być 290kg a nie 2900 sorry za wprowadzenie w błąd, zawór pvc przewierciłem a od strony kolektora ssącego jest zaślepione.
Ostatnio zmieniony 2011-10-19, 07:40 przez Jurand1987, łącznie zmieniany 1 raz.
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Jakbyś miał pustak zamiast nogi też miałbyś takie wynikiLombardo88 pisze:20-22? Pali jak jeep V8... coś jest nie tak.
U mnie było podobnie. Teraz jest w każdym zakresie jak być powinno, lub delikatnie podlaneLombardo88 pisze:no i zobaczyłem, że do 4 tys obrotow jest w miarę na sondach, a powyżej tej wartości była bieda.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl