maxi szarpie a nawet gaśnie zarówno na luzie i w czasie jazd
Moderator: janusz
maxi szarpie a nawet gaśnie zarówno na luzie i w czasie jazd
moja maxi qx 3.0 a32 ma dziwne objawy na luzie strasznie falują obroty a czasami nawet gaśnie podczas jazdy czasami zależy chyba od jej humoru szarpie tak jakby nie dostawała paliwa dzieje się tak zarówno na gazie jak i na bęzynie.Czego to ja nie wymieniłem :swiece ,filtry paliwa oleju , drugi krokowiec bo w starym ukreciła sie śrubka od reg.obrotów ,drugi regulator cisnienia paliwa stary dawał0.5 bara za mało , czyszczony przepływomierz czyszczona przepustnica,wizyta u dobrego sprawdzonego gazownika powymieniał filtry i poustawiał wszystko I NIC . Pod kompa była podłączana I NIC 0 błedów .Może ktoś coś poradzi bo powoli idzie wiosna a ja mam zero frajdy z jazdy moją maxi .
MR
U mnie też przepływomierz winny wprawdzie w SR ale objawy podobne. Pomogło czyszczenie
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
TAk jak chłopaki pisali, najpierw odepnij przepływomierz i sprawdź czy w dalszym ciągu szarpie( oczywiście nie przekraczając około 2500 obr wersja EU, oraz jak się okazuje 2000 wersja US)
Piszesz, że wymieniałeś świece filtry itp. Czy sprawdzałeś również fajko-cewki ?
Piszesz, że wymieniałeś świece filtry itp. Czy sprawdzałeś również fajko-cewki ?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Odlaczyles przeplywke i jezdziles bez niej? Patrzyles jak wygladaja luty, ewentualnie byles u kogos kto to zobaczyl? Jak sie zaczna objawy mozesz stanac i poruszac kostka od przeplywki. Zacznij troche dzialac bo przez neta nikt tego Ci nie naprawi ani nie powie na 100% co jest przyczyna problemu.
Szalony, dobrze wiesz, ze maxima na 4rech a nawet na 3ech nie zgasnie wiec mysle, ze nie tu jest problem.
Szalony, dobrze wiesz, ze maxima na 4rech a nawet na 3ech nie zgasnie wiec mysle, ze nie tu jest problem.
Troche za wysoko. Dla manuala to ok 650 a automat chyba 100 wyzej.mr08 pisze:Co do szarpania na wolnych obr. to są ustawione na jakieś 850
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Tylko czy skrzynia to zniesie ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Jak by mi ktoś ogarnął, to byłbym pierwszy co by to zrobił . W US nie mają z tym problemu, jak i z przyspieszaniem zapłonu...... niestety w PL w tych miejscach gdzie się dowiadywałem na razie kupa........ ponoć można jakiś kwarc w kompie wymienić na szybszy.
Czy jest sens ? Myślę, że tak.
Jak widać na wykresach Maxim, moc rośnie, aż po samo odcięcie, co prawda niuton zaczyna spadać, ale i tak powinno wyjść na korzyść
Czy jest sens ? Myślę, że tak.
Jak widać na wykresach Maxim, moc rośnie, aż po samo odcięcie, co prawda niuton zaczyna spadać, ale i tak powinno wyjść na korzyść
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Re: maxi szarpie a nawet gaśnie zarówno na luzie i w czasie
Wiem że nie każdy przypadek jest taki sam, czasem nie ma na to reguły. Ja w swoja Maxi A33 miałem taki problem że musiałem wymienić przepływomierz, a później krokowiec i jeszcze po tym wszystkim przyszedł problem z odpalaniem i obr. biegu N przy odpalaniu. Sam i przy pomocy forumowiczów sprawdziłem kilka rzeczy i nic. Znalazłem na forum podobny przypadek/wątek i adres diagnostyka, po wizycie moja Maxi ożyła pomijajac $$$, bo to bolalo tak na marginesie jest tam *b.przemiła Pani z obsługi klienta, po prostu brak słów.mr08 pisze:moja maxi qx 3.0 a32 ma dziwne objawy na luzie strasznie falują obroty a czasami nawet gaśnie podczas jazdy czasami zależy chyba od jej humoru szarpie tak jakby nie dostawała paliwa dzieje się tak zarówno na gazie jak i na bęzynie.Czego to ja nie wymieniłem :swiece ,filtry paliwa oleju , drugi krokowiec bo w starym ukreciła sie śrubka od reg.obrotów ,drugi regulator cisnienia paliwa stary dawał0.5 bara za mało , czyszczony przepływomierz czyszczona przepustnica,wizyta u dobrego sprawdzonego gazownika powymieniał filtry i poustawiał wszystko I NIC . Pod kompa była podłączana I NIC 0 błedów .Może ktoś coś poradzi bo powoli idzie wiosna a ja mam zero frajdy z jazdy moją maxi .
PS. Absolutnie nie mam zamiaru reklamować tego diagnosty pisze tylko po to zeby potwierdzic ze dali rade.
Adres: Jacek Grabowski - Diagnostyka eloktronika Puławska 31 Piaseczno.
Ostatnio zmieniony 2011-02-18, 16:13 przez jerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Maxi
Dobra, kolega pisał, ze 3 dni ok a 4 i 5 jest lipa. To niech kolega zweryfikuje czy jest gorzej jak powietrze jest wilgotne (deszcz, mżawka). Jak tak sugeruje wykręcić cewki z fajkami i obejrzeć czy nie ma biało szarych nalotów, jak są, na wstępię sugeruje skasować wypadające zapłony poprzez wymianę fajek, fajek z cewkami lub ratowanie cewek - tutorial zostawiłem odnośnie cewek na www.qis.pl/nissan
[ Dodano: 2011-02-18, 00:12 ]
po głębszym namyśle, to generalnie trochę dziwne że błędów nie łapie. Na pewno sczytywałeś błędy ECU? Jak masz szarpnięcia, wypadanie zaplonów, nierówną pracę to czujnik stuku powinien coś wychwycić. A jak z temperaturą (nie ma różnicy czy na zimnym czy na ciepłym silniku)?
[ Dodano: 2011-02-18, 00:12 ]
po głębszym namyśle, to generalnie trochę dziwne że błędów nie łapie. Na pewno sczytywałeś błędy ECU? Jak masz szarpnięcia, wypadanie zaplonów, nierówną pracę to czujnik stuku powinien coś wychwycić. A jak z temperaturą (nie ma różnicy czy na zimnym czy na ciepłym silniku)?