Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[A32] czyszczenia wtryskow

Moderator: janusz

Awatar użytkownika
piter2323
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk/ Rusocin

[A32] czyszczenia wtryskow

Post autor: piter2323 » 2011-01-27, 15:41

witam mam pytanie czy ktoś to kiedyś już robił?
Z tego co zauważyłem to trzeba ściągnąć dolot aby wyciągnąć w całości listwę wtryskowa.
Słyszałem ze przy demontażu wtrysków i ponownym montażu lepiej zaopatrzyć się w oringi znajdujące się pod nimi. Czy one po wyciągnięciu już nie nadają się do użytku. A może ktoś się orientuje w jakiej cenie one są bo jak się dowiadywałem to tylko w aso a może pasuje od jakiegoś innego auta.

Pozdrawiam
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-01-27, 16:18

A co się dzieje ze chcesz czyścic wtryski wyjmując je
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-01-27, 18:39

Spokojnie dokupisz takie oringi, ale wydaje mi się, że spokojnie założysz te same.

Ponawiam pytanie kolegi, skąd pomysł wyjmowania i czyszczenia wtrysków (jakieś problemy) ??
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
piter2323
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk/ Rusocin

Post autor: piter2323 » 2011-01-27, 21:44

podejrzewam ze ktorys z wtryskow mi chwilami cieknie . A ze mam sprzet ktory pozwoli mi je wyczyscic jak je wyciagne to mysle ze warto to zrobic. Objawy sa taki ze chwilami nierowno chodzi. Na bezynie a na gazie jeszcze bardziej jest to odczuwalne. Wiadomo jaki jest objaw jak bezyna sie miesza z lpg. Warto sprawdzic moze akurat pomoze. :) to mowice ze stare oringi powinny byc ok to chyba wezme sie za to w weekend
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-01-27, 21:52

No tak auto z gazem to wtrysk mógł się zapiec
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-01-28, 17:03

Mozliwe ze to wina ukladu zaplonowego.

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-01-28, 17:11

Dokładnie jak pisze Dylson zacznij najpierw od sprawdzenie np. cewek( jak wiadomo lubią one robić psikusy)
A swoją drogą tak sobie teraz pomyślałem, czy nie lepszym sposobem aby sprawdzić czy wtryski nie przepuszczają jest odłączenie pompy paliwowej( wyciągnięcie bezpiecznika) niż ściąganie kolektora ?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
piter2323
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk/ Rusocin

Post autor: piter2323 » 2011-01-29, 19:55

zrobiłem czyszczenie wtrysków,ale dalej jest słabo.
Chłopaki jest dziwna sprawa jak auto zacznie nierówno pracować to pozwala odlaczenei na np3 sekundy cewki ale nie zawsze tej samej . Chodzi mi o te blizej kierowncy. Jak auto jest zimne to pracuje wzorowo. Jak sie rozgrzeje to juz pojawia sie problem. Dziaij mialem tak ze pracowal nierowno po czym na 5 sekund zaczal pracowac dobrze a nastepnie znowu slabo. Mowi tu o przypadku jak stal na jalowym.
te 3 cewki juz wymienialem bodajrze we wrzesniu 2010r. Kurde niewiem co to moze byc.Zaczyan mnie to juz denerwowac.
Macie jakich pomysl?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-30, 09:42

Sprawdzałeś ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej :P ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-01-30, 16:15

U mnie w maxi tak było że silnik zaczynał nierówno pracować jak mu chwilkę za bardzo pocisnąłem okazało się ze miałem za małe ciśnienie na listwie i nie starcza paliwa dla wszystkich wtryskiwaczy. Wystarczyło zmienić regulator ciśnienia i wszystko wróciło do normy :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-01-30, 19:19

Tyle, że jak pisał piter nierówna praca silnika występuje zarówno na benzynie jaki i gazie.

piter2323....... napisz dokładniej jakie są objawy,

- czy nierówna praca występuje tylko na niskich obrotach, czy również wyczuwasz szarpanie podczas jazdy?

- jak dokładnie wygląda ta nierówna praca na biegu jałowym (obroty falują cały czas, czy zdarza się to tylko czasami)?

- czy stało się to nagle, czy po jakimś majstrowaniu..... przepustnica, silniczek krokowy :-> ?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

rabbit79
aktywny forumowicz
Posty: 159
Rejestracja: 2010-09-11, 18:08
Lokalizacja: Torun

Post autor: rabbit79 » 2011-01-31, 18:45

Ja mam cos podobnego. Silnik na wolnych sie leciutko potyka mozna to nazwac przerywaniem. Nie mam czasu sie tym zajac ale mysle, ze to gdzies od strony zplonu.

Awatar użytkownika
piter2323
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk/ Rusocin

Post autor: piter2323 » 2011-01-31, 22:08

oki poradzilem sobie z tym problemem. Problem niestety polegal po raz kolejny w cewkach. Ogolnie wymienilem nowe cewki na stare a te przewody ktore wychodza z niej i wchodza w cewke dalem od nowych cewek. I jest ok. Okazalo sie ze jedna nowa cewka sie po czasie zaczela przycinac winny wewnetrzyny mosfet. A druga w ogóle niepracowala.
co za syf. A to nowe cewki niemoge ich reklamowac bo podmienilem te palonki. Oj szkoda gadac ale maxi znowu zaczelka fajnie mruczec :)

Dzieki chlopaki za pomoc :)
Pozdrawiam

rabbit79
aktywny forumowicz
Posty: 159
Rejestracja: 2010-09-11, 18:08
Lokalizacja: Torun

Post autor: rabbit79 » 2011-01-31, 23:03

Jakie cewki kupiles i ile dales? Widzialem na allegro wygladaja na orginaly po jakies 170zl.
http://moto.allegro.pl/cewka-zaplonowa- ... 75095.html

Awatar użytkownika
piter2323
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk/ Rusocin

Post autor: piter2323 » 2011-02-01, 05:07

ja kupilem firmy lcc czy jakos tak jakies wloskie 179 za szt. z allegro
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-02-01, 17:19

Lcc to niestety badziew, u nas nie ma chyba dostepnych cewek innej marki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxima”