Strona 1 z 1
[P/WP11.144] Gniazdo zapalniczki
: 2012-08-21, 23:11
autor: Toshiba
Czy ktoś już demontował zapalniczke ? Potrzebuje sie dostac pod nią i podpiąć tam jedno urządzenie, a stamtąd kabelki pojdą za radiem w gorę. Jak ją najprosciej zdemontować ? lub cały tunel środkowy ?
: 2012-08-21, 23:16
autor: janusz
W P11.144 jest chyba tak samo jak w P11 czyli demontaż całego tunelu. Więc wyciągasz zaślepkę pod ręcznym, a pod nią masz ukryte 2 śrubki. Kolejne dwie są ukryte pod mieszkiem od dźwigni skrzyni biegów. Ostatnie dwie są schowane po bokach z tyłu tunelu - trzeba pchnąć fotele do przodu.
: 2012-08-21, 23:20
autor: Toshiba
i chyba tak zrobie, moze nawet na tunelu zamontuje woltomierz bo jest nieduży
fotorelacja na pewno będzie bo bez foto sie nie liczy

: 2012-08-21, 23:39
autor: janusz
Wywal popielniczkę i wstaw zamiast niej - nie będziesz dewastował samochodu

: 2012-08-22, 06:46
autor: Fenr1r
Łatwiej się tam możesz dostać, bez rozkładania tunelu

Zdejmujesz jedynie mieszek i ręką od spodu odblokowujesz zatrzaski gniazda zapalniczki. Po tym całe gniazdo wyciągasz do góry i masz dostęp do kabli

: 2012-08-22, 07:17
autor: nice-wawa
Zrób jak napisał Fenr1r , najszybciej i bez uszkodzeń . Jak odkręcisz gałkę biegów to cały ten panel z zapalniczką i mieszkiem do góry . Do zapalniczki masz kostkę i cała robota . Ja demontuje to w 10 s .
: 2012-08-22, 22:48
autor: Toshiba
Woltomierz juz zamontowany, jutro lutuje i mozna zakłądać.
