Strona 1 z 1

[P/WP11.144] Kontrolka ładowania

: 2012-07-11, 19:37
autor: bravomen
Co może być przyczyną owego stanu? kontrolka ładowania zapala się podczas jazdy a jak zgaszę auto i postoi kilka godzin to kontrolka gaśnie? Primera p.11.144 1.6 B+G

Problem występuje póki co raz na kilka dni, ale nie chcę gdzieś w trasie stanąć z braku prądu ;)

Altek nie wydaje niepokojących dźwięków, nie popiskuje itp, pasek jest dobrze naciągnięty.

Altek jest Magneta Mirelli (czy jakoś tak to się pisze)

Pytam, zanim pojadę do elektryka który mnie skroi na kilka stówek.

Ewentualnie kto poleci ogarniętego elektryka w Warszawie?

Pozdrawiam :)

: 2012-07-11, 20:00
autor: bombel
bravomen mój altek też nic po sobie nie pokazywał, az zdechł. Chyba rozsadnie jest poszukac uzywki po regenracji

: 2012-07-11, 20:25
autor: nice-wawa
Sprawdź napięcie jakie daje alternator , może sam regulator napięcia wariuje .

: 2012-07-11, 20:30
autor: bravomen
nice-wawa,

Niestety... brak narzędzi w postaci miernika :(

bombel, tak też mnie się zdaje, ale ... podzwonię jutro...
Ewentualna sama zabawa w naprawy to opłacanle? Bo tam na bank szczotki, łożyska, diody i regulator, a nowy altek na alledrogo stoi za 280 zł i jeszcze gwarancja na całość a nie na poszczególne elementy.

No cóż. Skoro ciężko stwierdzić teoretyczną przyczynę, może ktoś poleci elektryka w Wawie co to się zna i nie kosi po kieszeni?

: 2012-07-11, 21:48
autor: nice-wawa
Podstawowy miernik to koszt 20zł w elektronicznym , więc powinno się szybo zwrócić .

: 2012-07-13, 07:56
autor: bravomen
Altek zregenerowany, koszt razem z montażem i demontażem 300 zł :/ Ogólnie 12-sto letni altek chyba miał prawo domagać się naprawy po 250-ciu tysiącach km przebiegu. W zasadzie nie wiem co w nim dokładnie padło, ale nie było sensu bawić się w naprawy a to szczotek, a to za chwilę regulatora bo pewnie bym robił na 5 razy.

nice-wawa, miernik sobie zakupię :) Na pewno się przyda :)

Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi :)