NATS 5
: 2012-02-22, 10:03
Mam uprzejme zapytanie, czy kontrolka immo (auto z kluczykiem) powinna zapalić się po nieudanym rozruchu silnika. Czy raczej w ten sposób sygnalizuje awarię immobilisera?
Dodam, że przed próba uruchomienia auta miga normalnie, co 2,5 s. Jednak po kręceniu rozrusznikiem, kiedy kluczyk pozostaje w pozycji ON, zapala sie na stałe. Obecnie mój akumulator całkiem sie wyczerpał, katowałem go dość długo ale wcześniej nie zwróciłem na tę kontrolkę uwagi. Być może nats zachowuje się tak dlatego, że aku jest na wyczerpaniu.
Ogólnie rzecz biorąc, okoliczności sa następujące. Wymieniłem czujnik wałka rozrządu bo auto dusiło się na zimnym silkniku, powyżej 2000 obrotów. Komputer zdiagnozował problem czujnika. W tym samym czasie miałem kłopot z odpalaniem przy temp. -20 stopni, zdaje się że w baku była woda (szarpał podczas rozruchu dusił się), dolałem więc denaturatu wg rady uprzejmego doradcy z forum. Pomogło. Dwa dni później odpaliłem auto za jednym pyknięciem , wycofałem , przejechałem 10metrów i zgasło. Odtąd nie mogę go odpalić. Rozrusznik kręcił, pompę paliwa słychać (buczy), zmieniłem świece na nowe i nic , jakby nie było paliwa. Czy to moze być Immo? Pozostałe kontrolki korekt.
[ Dodano: 2012-02-22, 10:11 ]
zapomniałem dodac , że mam nats zsynchronizowany z alarmem w osobnym pilocie. Kilka dni temu wymieniłem baterię w pilocie ale auto działało bez problemu, przynajmniej w tym zakresie.
[ Dodano: 2012-02-22, 19:43 ]
Tak sie składa, że tym razem mogę już sam odpowiedzieć sobie na zadane pytanie. Po resecie (wyjęciu akumulatora i doładowaniu), odpaleniu na otwartej przepustnicy, załapał, pali. Jedyny problem to check engine. Pewnie zalałem go i już. Jednak to błachostka, usunie się kompem.
Dodam, że przed próba uruchomienia auta miga normalnie, co 2,5 s. Jednak po kręceniu rozrusznikiem, kiedy kluczyk pozostaje w pozycji ON, zapala sie na stałe. Obecnie mój akumulator całkiem sie wyczerpał, katowałem go dość długo ale wcześniej nie zwróciłem na tę kontrolkę uwagi. Być może nats zachowuje się tak dlatego, że aku jest na wyczerpaniu.
Ogólnie rzecz biorąc, okoliczności sa następujące. Wymieniłem czujnik wałka rozrządu bo auto dusiło się na zimnym silkniku, powyżej 2000 obrotów. Komputer zdiagnozował problem czujnika. W tym samym czasie miałem kłopot z odpalaniem przy temp. -20 stopni, zdaje się że w baku była woda (szarpał podczas rozruchu dusił się), dolałem więc denaturatu wg rady uprzejmego doradcy z forum. Pomogło. Dwa dni później odpaliłem auto za jednym pyknięciem , wycofałem , przejechałem 10metrów i zgasło. Odtąd nie mogę go odpalić. Rozrusznik kręcił, pompę paliwa słychać (buczy), zmieniłem świece na nowe i nic , jakby nie było paliwa. Czy to moze być Immo? Pozostałe kontrolki korekt.
[ Dodano: 2012-02-22, 10:11 ]
zapomniałem dodac , że mam nats zsynchronizowany z alarmem w osobnym pilocie. Kilka dni temu wymieniłem baterię w pilocie ale auto działało bez problemu, przynajmniej w tym zakresie.
[ Dodano: 2012-02-22, 19:43 ]
Tak sie składa, że tym razem mogę już sam odpowiedzieć sobie na zadane pytanie. Po resecie (wyjęciu akumulatora i doładowaniu), odpaleniu na otwartej przepustnicy, załapał, pali. Jedyny problem to check engine. Pewnie zalałem go i już. Jednak to błachostka, usunie się kompem.