[P11/WP11] Problem z centralnym
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Problem z centralnym
Witam
Primera 98-99 rok.Auto ma pilota raczej dokładany z 3 guzikami zielonymi.
Jak auto otwieram z pilota to po paru sekundach ledwo wejde ,samo sie RYGLUJE.
Nie raz kluczyki sie zaryglowały w stacyjce.Problem jest jak zarygluje sie dalej od domu ,dokumenty ,kasa,telefony,i wszystko w aucie.Niestety stało sie to mi.
Jak mozna zlikwidowac SAMO ZAMYKANIE Temat bardzo pilny
JAk malutkim kluczykiem zgasze całkowicie alarm to tez wystepuje samo ryglowanie.
Jak rozwiazac TEN MANKAMENT zatruwajacy zycie
Primera 98-99 rok.Auto ma pilota raczej dokładany z 3 guzikami zielonymi.
Jak auto otwieram z pilota to po paru sekundach ledwo wejde ,samo sie RYGLUJE.
Nie raz kluczyki sie zaryglowały w stacyjce.Problem jest jak zarygluje sie dalej od domu ,dokumenty ,kasa,telefony,i wszystko w aucie.Niestety stało sie to mi.
Jak mozna zlikwidowac SAMO ZAMYKANIE Temat bardzo pilny
JAk malutkim kluczykiem zgasze całkowicie alarm to tez wystepuje samo ryglowanie.
Jak rozwiazac TEN MANKAMENT zatruwajacy zycie
POZDRAWIAM Robert
Szczerze mówiąc jest to ciężki temat. Może to być przetarty kabelek masowy, który styka się z karoserią powodując zamykanie (najczęściej na łączeniu drzwi z karoserią) a może być to uszkodzenie/zalanie centralki co również jest bardzo możliwe podczas takich warunków pogodowych jakie mamy teraz. Wiele do tematu nie wniosłem ale na samym początku sprawdził bym te dwie rzeczy.
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki
Działo sie tak w upały tez. To niestety nie zalanie ani nie kabel.TYLKO FUNKCJA ALARMU samo ryglowanie.Niestety nie wiem jak to zlikwidowac.Walcze z tym od roku meczarnia bo auto sie rygluje .Nim pikne i wejde do kabiny to z 3 razy zdazy sie zaryglowac nim odjade.DRAMAT Najchetniej zlikwidowałbym cały alarm bo po co alarm w tak starym aucie.Ale mam watpliwosci ze wtedy strace centralny z pilota.
POZDRAWIAM Robert
Podepnę się pod temat
Mam podobny problem z moją P11GT, zamek sam się rygluje na głębokie zamykanie, czyli tylko kluczykiem w drzwiach lub stacyjce można go otworzyć. Zdarza się, że samoczynnie się zamyka bez jakiejkolwiek interwencji kogokolwiek. Tak jakby sam żył swoim życiem. Rozebrałem to wszystko, przejrzałem kable, podpiołem nawet drugi sterownik i cały czas jest to samo. Nie można zaistalować nawet pilotów do centralnego. Straciłem wiarę na naprawę tego...
Mam podobny problem z moją P11GT, zamek sam się rygluje na głębokie zamykanie, czyli tylko kluczykiem w drzwiach lub stacyjce można go otworzyć. Zdarza się, że samoczynnie się zamyka bez jakiejkolwiek interwencji kogokolwiek. Tak jakby sam żył swoim życiem. Rozebrałem to wszystko, przejrzałem kable, podpiołem nawet drugi sterownik i cały czas jest to samo. Nie można zaistalować nawet pilotów do centralnego. Straciłem wiarę na naprawę tego...
kAżDy jEsT kOwAlEm SwOJeGo LoSu...
A masz jakieś zastrzeżenie do działania elektrycznych szyb, grzania lusterek lub głośników? Pytam ponieważ mi to wygląda na zwarcie, zamykasz drzwi i następuje zwarcie z masą i się ryglują zamki, a są sterowane minusem. Obstawiam, że w przejściu z karoserii do drzwi kierowcy możesz coś nie łączyć, ew. włącz radio otwórz drzwi kierowcy i spróbuj ruszać tą gumową rurką z kablami co jest między karoserią a drzwiami.
Ostatnio zmieniony 2014-02-14, 14:56 przez marlos90, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja miałem taki przypadek że autko też samo się ryglowało , u mnie winny okazał się czujnik na wkładce kluczyka od drzwi kierowcy . Po odpięciu kostki od wkładki aż do sprzedaży wszystko działało poprawnie prawie dwa lata.Doszedłem metodą prób i błędów .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
na wkładce w drzwiach kierowcy to raczej standardowo jest jakiś przełącznik, w mojej P11 z 96r też widziałem że był
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Witam, mam problem z centralnym zamkiem. Nie jest on oryginalny tylko dokładany tzn pilot jest dokładany . Chodzi o to że jak chcę zamknąć z pilota to raz czasem mrugają tylko światła a czasem się zamknie, i jak chcę otworzyć pilotem to też nie zawsze łapie. A znów jak chcę zamknąć kluczykiem to centralny się zamyka i od razu otwiera, wszystkie zamki tak robią. O co chodzi?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Moim zdaniem dwie możliwości: zimne luty w centralce, albo uszkodzone przewody. Sprawdź na sam początek jak wyglądają połączenia przewodów z Twojej centralki do instalacji w samochodzie.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Zależy, bo są teoretycznie dwa miejsca, ale i tak po stronie kierowcy albo po prawej stronie gdzieś nad sterownikiem silnika, albo po lewej pod osłoną plastikową słupka (w okolicach cięgna otwierania maski lub wyżej)
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik