Nie działają mi w pozycji wolnych obrotów i regulacja szybkości, działa tylko najszybszy bieg.
Zmieniałem cały moduł na sprawny i jest to samo. Jeżeli to wina jakiegoś przekaźnika to gdzie go szukać ?
[P10/WP10] mam problem dzwignią od spryskiwaczy
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Miałem w zeszłym roku o tej porze podobny problem. Tylko że u mnie nie chciały wycieraczki się wyłączyć. Tak jakby przestawiły się o jedną pozycję (na wyłączonym wycierały czasowo itd). Na drugi dzień było ok.
Na wszelki wypadek wyciągnąłem całą wajchę, rozebrałem i przeczyściłem styki. Do dzisiaj mam spokój.
Może to nie jest odpowiedź na twe pytanie, ale moze warto spróbować przeczyścić. pozdr.
Na wszelki wypadek wyciągnąłem całą wajchę, rozebrałem i przeczyściłem styki. Do dzisiaj mam spokój.
Może to nie jest odpowiedź na twe pytanie, ale moze warto spróbować przeczyścić. pozdr.
Był Wartburg 1.3 '91 58KM
Była P10 GA16DS '93 90KM
Była P11.144 QG18DE '00 114KM
Jest N16 QG18DE '03 116KM >H&R P/T-35mm
Była P10 GA16DS '93 90KM
Była P11.144 QG18DE '00 114KM
Jest N16 QG18DE '03 116KM >H&R P/T-35mm
spryskiwacz nei ma chyba przekaznika, tylko pompka normlanie idzie od aku do przelacznika przy kierownicy, powiem Ci ze pierwsze miejsce gdzie bym sprawdzil to jak masz silniczek wycieraczek to tam jakies cos czarnego jest, moze to wlasnie ten przekaznik, a jk nie tu to w podszybiu pod tym plastikiem
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP