Strona 1 z 1
[P/WP11.144] immobiliser a rozłączenie akumulatora
: 2011-08-21, 20:36
autor: gibcio
Witam i mam pytanie czy spotkał się ktoś z sytuacją kiedy po rozłączeniu akumulatora na dłuższy czas pojawił się problem z uruchomieniem silnika? Słyszałem że to ten system NATS robi takie numery. Jak to się ma do rzeczywistości????
: 2011-08-21, 20:48
autor: scubzik
gibcio, ta... zdarza się .. wprawdzie sam nie mam tego ustrojstwa .. bo chyba w Sunnych nie było .. ale jest wielu delikwentów, którym padało immo min. po odłączeniu aku .,. Naprawa raczej średnio opłacalna .. pozostaje wymiana centralki i programowanie .. albo "emulator" ..dostępny na all...pl albo w sklepach internetowych ..
np.
http://www.autotronika.pl/katalog/emula ... .html?pa=2
: 2011-08-21, 20:59
autor: gibcio
W jaki sposób uniknąć takiej sytuacji żeby nie padlo immo? Znając życie na pewno trzeba będzie kiedyś rozłączyć akumulator. Jak długo może być rozlączony?
: 2011-08-22, 00:24
autor: vincetti
Mój był rozłączony ok 2 miesiące i nic się nie działo
: 2011-08-22, 07:15
autor: bombel
moj tez ponad 3 miesiace byl odlaczony i nic
: 2011-12-16, 00:05
autor: gierko78
Witam mam pytanie ponieważ nie znam się na elktryce czy immo to osobny układ wpięty gdzieś w wiązkę czy jest w kompie samochodu ? Jeżeli osobny to w którym miejscu sie znajduje w primce p10 1995r 2.0 .
[ Dodano: 2011-12-16, 00:08 ]
A zapomniałem czy p11 jest tak samo z tym immo?
: 2011-12-16, 00:11
autor: vincetti
nie wiem jak w p10 ale w p11 był już raczej standardowo wbudowany w instalację system NATS
: 2011-12-16, 11:00
autor: gierko78
Ale w tą instalację wewnątrz samochodu czy pod maską?
Czy da się go jakoś przełożyć osobno czy trzeba z całą wiązką?
: 2011-12-16, 11:28
autor: vincetti
obawiam się że w instalację samochodu i ciężko by bylo kombinować z ewentualnym wycinaniem go. Japonce od początku starali się dobrze zabezpieczać auta wiec nawet ja, z kilkuletnią praktyką, bal bym się ingerować otwarcie w te zabezpieczenia nie posiadając sprzętu. Całość immo Raczej napewno masz w kompie.
: 2011-12-16, 11:46
autor: gierko78
Muszę zrobić mały remont silnika i jak starczy kasy przeżuciłbym parę gratów od p11 wałki dolot komp aby nie gmatwać się z elektryką ale czytałem gdzieś na forum że jak zostawie swoją wiązkę to będę musiał poprzekładać piny od pompy paliwa i bodajże zapłonu mam nadzieję że immo nie zablokuje bo nie mam zamiaru wybebeszać całej wiązki z samochodu a nie wiesz przypadkiem czy tą wiązke z silnika da sie przełożyć bo mogę mieć inne wtyczki na wtryski przy swojej p10?
: 2011-12-16, 13:53
autor: vincetti
niestety ja nie wiem. Jeśli się boisz o taką rzecz jak immo to daj znać na PW to skontaktuję Cię z gościem z Kłomnic, który zdejmie immo z kompa za rozsądne pieniądze.