Strona 1 z 1
[P11.144] kontrolka drzwi sie swieci, zegar sie resetuje
: 2011-07-29, 15:39
autor: dmx81
Witam, mam dziwny problem - od dwoch dni:
- nie opada mi wskazowka obrotomierza i poziomu paliwa po wylaczeniu zaplonu
- ciagle sie swieci kontrolka otwartych drzwi
- zegar i biezacy przebieg sie resetuje
- czasem po zaplonie, wskazowki na moment dostaja mocnych drgawek i wracaja na swoja pozycje
coz sie moglo stac?
(na wszelki wypadek ide zaraz sprawdzic tez bezpieczniki)
: 2011-07-30, 09:34
autor: odmi
Nie chcial bym straszyć, ale albo zamokły przewody lub jakieś złącza przy desce rozdzielczej (może masz nieszczelne podszybie

), albo co gorsza, a było to już na forum opisywane (resetujący się przebieg, zegar, miganie) uszkodzony komputer. Odrazu mówię że nie jestem asem, tylko wnioskuje. Ja miałem małe problemy i wieczną wilgoć, parowanie, na początku jak auto sprowadziłem, okazało się że przednia szyba była wymieniana i została źle wklejona co spowodowało zawilgocenie całego "wyciszenia" w desce rozdzielczej.
: 2011-07-30, 18:03
autor: dmx81
ufff okazalo sie na szczescie, ze to najmniejsza z mozliwych usterek - bezpiecznik - ale musialem przeszukac wszystkie (bo myslalem, ze ktorys odpowiedzialnyu za kontrolki, za zegary itd...) a byl to bezpiecznik oswietlenia wnetrza - jesli ktos bedzie mial cos podobnego, proponuje tam zagladnac

: 2012-05-18, 06:48
autor: jig9g
Podłączę się pod ten temat. Dokładnie te same objawy, no, może oprócz kontrolki otwartych drzwi - tu wszystko w normie. W ciągu tygodnia 4 razy wymieniałem właśnie ten bezpiecznik, trochę trzyma, ale i tak w końcu się skopci. W czasie jazdy, nawet długiej, parogodzinnej nic się nie dzieje. Ma to związek chyba z otwieraniem lub zamykaniem auta z pilota. muszę kupić parę sztuk i wyczuć moment przepalenia. Z moich ustaleń wynika, że ten bezpiecznik odpowiedzialny jest oprócz oświetlenia wnętrza pojazdu również za podtrzymanie "pamięci podręcznej" wyświetlacza LCD i kontrolki immobilajzera. Czy zaryzykować i wstawić trochę mocniejszy?
: 2012-05-18, 13:42
autor: DubSon
jig9g pisze:Czy zaryzykować i wstawić trochę mocniejszy?
Takiego zabiegu nie polecam, po to jest bezpiecznik, żeby się nie nie popaliło

: 2012-05-18, 22:37
autor: Toshiba
moze woda podchodzi gdzies np w te przyciski przy drzwiach co są od kontrolki
: 2012-05-19, 14:34
autor: jig9g
Toshiba pisze:moze woda podchodzi gdzies np w te przyciski przy drzwiach co są od kontrolki
Tobym miał zimą kłopoty, a teraz ciepło i susza.
Re: [P11.144] kontrolka drzwi sie swieci, zegar sie resetuje
: 2012-09-18, 19:06
autor: jac76
dmx81 pisze:Witam, mam dziwny problem - od dwoch dni:
- nie opada mi wskazowka obrotomierza i poziomu paliwa po wylaczeniu zaplonu
- ciagle sie swieci kontrolka otwartych drzwi
- zegar i biezacy przebieg sie resetuje
- czasem po zaplonie, wskazowki na moment dostaja mocnych drgawek i wracaja na swoja pozycje
coz sie moglo stac?
(na wszelki wypadek ide zaraz sprawdzic tez bezpieczniki)
Witam, podłączę sie pod temat. Mam takie same objawy oprócz świecenia się kontrolki drzwi po użyciu pianki do odgrzybiania klimy, pianka zmieniała się w płyn i zalała pewnie jakaś elektronikę, co robić? demontować liczniki i suszyć coś?
: 2012-09-18, 20:45
autor: Mateusz_P11_144
Kiedys w Golfie III miałem podobny problem

Przepealł się wiecznie bezpiecznik z immobilisera i swiec zarowych. Kazde uruchomienie silnika poprzedzała wymiana bezpiecznika. Fabrycznie był 10 A. Wsadziłem 15 i jeździłem przez póltorej roku bez problemowo

Póxniej nie wiem bo samochód zostal sprzedany

: 2012-09-18, 20:54
autor: jac76
Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie całe, wczoraj zegar znikał w chwili wyłączenia zapłonu dzisiaj postał cały dzień na słońcu i trochę z ogrzewaniem na maksa i kasuje się po 2-3 sekundach. zastanawiam się czy rozkręcać zegary i suszyć to jakoś czy czekać aż samo wyschnie.
Primera P11 144 Gaśnie LCD, bagażnik nie otwiera się
: 2016-06-19, 20:39
autor: WojtekG
W mojej P11.144 objawy były następujące:
- zegary (obroty, paliwo, temperatura) zatrzymywały się w miejscu w którym były przed zgaszeniem auta
- bagażnik otwierał się tylko z kluczyka
- LCD działało tylko w pozycji kluczyka ON oraz START
- godzina, trip, spalanie itd kasowały się za każdym razem po zgaszeniu silnika
- w pierwszej chwili po odpaleniu, temperatura na LCD była o kilkanaście stopni wyższa niż w rzeczywistości
Rozwiązaniem zagadki był przepalony bezpiecznik niby od oświetlenia kabiny (10A nr 16).