[P11.144] kontrolka drzwi sie swieci, zegar sie resetuje
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11.144] kontrolka drzwi sie swieci, zegar sie resetuje
Witam, mam dziwny problem - od dwoch dni:
- nie opada mi wskazowka obrotomierza i poziomu paliwa po wylaczeniu zaplonu
- ciagle sie swieci kontrolka otwartych drzwi
- zegar i biezacy przebieg sie resetuje
- czasem po zaplonie, wskazowki na moment dostaja mocnych drgawek i wracaja na swoja pozycje
coz sie moglo stac?
(na wszelki wypadek ide zaraz sprawdzic tez bezpieczniki)
- nie opada mi wskazowka obrotomierza i poziomu paliwa po wylaczeniu zaplonu
- ciagle sie swieci kontrolka otwartych drzwi
- zegar i biezacy przebieg sie resetuje
- czasem po zaplonie, wskazowki na moment dostaja mocnych drgawek i wracaja na swoja pozycje
coz sie moglo stac?
(na wszelki wypadek ide zaraz sprawdzic tez bezpieczniki)
Nie chcial bym straszyć, ale albo zamokły przewody lub jakieś złącza przy desce rozdzielczej (może masz nieszczelne podszybie ), albo co gorsza, a było to już na forum opisywane (resetujący się przebieg, zegar, miganie) uszkodzony komputer. Odrazu mówię że nie jestem asem, tylko wnioskuje. Ja miałem małe problemy i wieczną wilgoć, parowanie, na początku jak auto sprowadziłem, okazało się że przednia szyba była wymieniana i została źle wklejona co spowodowało zawilgocenie całego "wyciszenia" w desce rozdzielczej.
Siemandero
Jak tam leci blabla
Jak tam leci blabla
Podłączę się pod ten temat. Dokładnie te same objawy, no, może oprócz kontrolki otwartych drzwi - tu wszystko w normie. W ciągu tygodnia 4 razy wymieniałem właśnie ten bezpiecznik, trochę trzyma, ale i tak w końcu się skopci. W czasie jazdy, nawet długiej, parogodzinnej nic się nie dzieje. Ma to związek chyba z otwieraniem lub zamykaniem auta z pilota. muszę kupić parę sztuk i wyczuć moment przepalenia. Z moich ustaleń wynika, że ten bezpiecznik odpowiedzialny jest oprócz oświetlenia wnętrza pojazdu również za podtrzymanie "pamięci podręcznej" wyświetlacza LCD i kontrolki immobilajzera. Czy zaryzykować i wstawić trochę mocniejszy?
hmm... co by tu napisać? Ee tam, idę na ryby.
http://www.jrm.art.pl/
http://www.jrm.art.pl/
Tobym miał zimą kłopoty, a teraz ciepło i susza.Toshiba pisze:moze woda podchodzi gdzies np w te przyciski przy drzwiach co są od kontrolki
hmm... co by tu napisać? Ee tam, idę na ryby.
http://www.jrm.art.pl/
http://www.jrm.art.pl/
Re: [P11.144] kontrolka drzwi sie swieci, zegar sie resetuje
Witam, podłączę sie pod temat. Mam takie same objawy oprócz świecenia się kontrolki drzwi po użyciu pianki do odgrzybiania klimy, pianka zmieniała się w płyn i zalała pewnie jakaś elektronikę, co robić? demontować liczniki i suszyć coś?dmx81 pisze:Witam, mam dziwny problem - od dwoch dni:
- nie opada mi wskazowka obrotomierza i poziomu paliwa po wylaczeniu zaplonu
- ciagle sie swieci kontrolka otwartych drzwi
- zegar i biezacy przebieg sie resetuje
- czasem po zaplonie, wskazowki na moment dostaja mocnych drgawek i wracaja na swoja pozycje
coz sie moglo stac?
(na wszelki wypadek ide zaraz sprawdzic tez bezpieczniki)
- Mateusz_P11_144
- wiem o czym pisze
- Posty: 64
- Rejestracja: 2012-05-25, 22:18
- Lokalizacja: Opolskie
Primera P11 144 Gaśnie LCD, bagażnik nie otwiera się
W mojej P11.144 objawy były następujące:
- zegary (obroty, paliwo, temperatura) zatrzymywały się w miejscu w którym były przed zgaszeniem auta
- bagażnik otwierał się tylko z kluczyka
- LCD działało tylko w pozycji kluczyka ON oraz START
- godzina, trip, spalanie itd kasowały się za każdym razem po zgaszeniu silnika
- w pierwszej chwili po odpaleniu, temperatura na LCD była o kilkanaście stopni wyższa niż w rzeczywistości
Rozwiązaniem zagadki był przepalony bezpiecznik niby od oświetlenia kabiny (10A nr 16).
- zegary (obroty, paliwo, temperatura) zatrzymywały się w miejscu w którym były przed zgaszeniem auta
- bagażnik otwierał się tylko z kluczyka
- LCD działało tylko w pozycji kluczyka ON oraz START
- godzina, trip, spalanie itd kasowały się za każdym razem po zgaszeniu silnika
- w pierwszej chwili po odpaleniu, temperatura na LCD była o kilkanaście stopni wyższa niż w rzeczywistości
Rozwiązaniem zagadki był przepalony bezpiecznik niby od oświetlenia kabiny (10A nr 16).