Strona 1 z 1

[P/WP11.144] Centralny zamek...częstotliwość...?

: 2011-04-11, 15:27
autor: saturn745
Witam mam pytanie, w mojej primerce chce dorobić sobie pilot do centralnego fabrycznego (nie mam alarmu ) ,dla drugiego kluczyka, który dorabiałem żeby mieć w razie niemca ,były problemy bo piąty gość dopiero miał maszynke odpowiednią do wstrzelenia tego imo jakis texas czy cóś...ponoć dobry.... jeden oryginał posiadam co ma pilota w sobie.....są na alegro piloty samokopiujace czestotliwośc otwierania i zamykania....one są na kod stały 433,92Mhz.....jak myślicie dało by rady... czy primera WP11/144 z 2001r ma kod stały 433,92Mhz...??? tu link http://allegro.pl/show_item.php?item=1536136393

: 2011-04-14, 18:44
autor: abc1234xx
http://allegro.pl/nowy-pilot-nissan-obu ... 91595.html takiego pilota ci trzeba ale musisz miec centralke.. na aukcji jest pokazana

[ Dodano: 2011-04-14, 19:53 ]
http://allegro.pl/nissan-p11-sterownik- ... 60404.html kup sobie ;) sprawdz czy kolo bezpiecznikow masz wolna brazowa kostke :) jak masz mozesz smialo kupic za 5dyszek ta cetrale :) z pilotem i zamek bedzie chodzic ;)

: 2011-04-14, 19:24
autor: saturn745
Powtarzam...ja mam centralny....oryginał nissanowski...ale jeden kluczyk w którym są przyciski do tego centralnego...i on działa....ale chciałem drugi pilot do drugiego kluczyka...bo to jest dorabiany bez pilocika w sobie...i by se dyndał koło kluczyka, ideałem by był scyzoryk...ale takich modeli samokopiujących niema...nie znalazłem...dlatego pytałem czy samokopiujacy pilot by skopiował ta częstotliwośc...mego oryginalnego pilota w kluczyku....a musze wiedzieć na jakiej czestotliwości pracuje...chyba nikt niewie bo tyle dni post stoi...??? a ty mi pokazujesz komplet centrali z pilotem z jakiejś P10 ....

: 2011-04-14, 19:31
autor: abc1234xx
to jest od p11 centrala. Sam taka kupilem i mam u siebie i dziala. Jezeli masz w kluczyku to pozostaje ci jakis alarm serwis z dobrym specem..

: 2011-04-14, 19:50
autor: saturn745
Ja chciałem sie tu towiedzieć , czy centralny w moim modelu (jak wyżej) pracuje na zmiennym kodzie czy na stałym i czy może na 433,2Mhz...i to wszystko, bo nikt niewie a jak zadzwoniłem do ASO to mnie na h...posłali bo mysleli że jakiś złodziej ....jak by miał kod stały i 433,2Mhz to kupuje taki pilot samokopiujacy za 39 zł jak w linku w górnym poście i kopiuje dwie funkcje otwierania i zamykania z oryginału który mi ładnie działa....i mam drugi pilot,ale puki co tego niewiem to na darmo kasy na niego nie będe wydawał...Jeden gośc we wrocku miał taki oryginał i chciał mi go zrobic z pilotem w sobie ale 600zł .....chciał to nie dla mnie...

: 2011-04-14, 20:00
autor: abc1234xx
na bank zmienne kody sa bo kazdym pilotem od primy bys otwarl ;) pilota sie programuje do centralki.. uruchamiasz tryb programowania i naciskasz przyciski pilota i wtedy ona go pamieta :) w innej primerze juz ten pilot nie pojdzie jak go nie zaprogramujesz ;)

: 2011-04-14, 20:19
autor: saturn745
Nie jest tak jak piszesz....stały kod a zmienny to jest kwestia rangi zabezpieczenia jaka producent stosuje....możesz postawic pięć passatów które mają w alarmach stałe kody i jednym pilotem otworzysz tylko właściwy...który jest od tej centrali ktora go zaprogramowała...a piloty samokopiujace potrafia tylko ze stałego skopiowac...łącznie z ID centralki, który odpowiada żebys koledze nie otworzył samochodu... i przeważnie są stałe kody,dopiero teraz na gwałt w nowych furach robią zmienne...

: 2016-01-30, 14:00
autor: Rudyjarecki
saturn745, Witam.
Trochę czasu upłynęło od ostatniego postu. Chociaż problem nie został rozwiązany albo ja nie znalazłem.Chodzi mi o tą częstotliwość na jakiej pracuje pilot 433 czy może innej. I czy stała czy zmienna. Jeśli znasz odpowiedź da znać bo ja brykam się z podobnym problemem jaki miałeś ty.
Pozdrawiam serdecznie.

: 2016-01-30, 18:04
autor: saturn745
No faktycznie minęło....niektórzy zapomnieli że primery mieli...hehe,ja mam i se chwalę,powiem ci tak częstotliwość jest zmienna i byle jakiego pilota nie zaprogramujesz tylko oryginał.A dlaczego...a no dlatego że w udziale programowania bierze udział imobilayser systemu NATSS koduje kluczyk z pilotem jak jest fizycznie w w stacyjce dopiero (procedura kodowania mam nadzieje znana) Nawet 4 czy 5 lat temu jak to robiłem to szło upolować używany kluczyk oryginał ,ale sprawny ,a teraz to już nie raz widziałem na aledrogo bo coraz więcej primer już z ostatnich roczników te po lifcie idą pod prase i jest części multum ...I jak masz już płytke centralnego to kupujecz pióro z plastykiem docinasz (też do dostanie bez problemu) ,trzeba imo zczytać z tego jeżdzącego kluczyka i wstrzelić na nowy kamień (150) zł niestety w punkcie dorabiania i to nie każdym ..rozbieramy stary kluczyk wkładamy nasz nowy imo ,zakładamy pióro docięte do naszych zamków ,wymieniamy bateryjkę na nową ewentualnie i kodujemy nowy kluczyk zgodnie z procedurą.Wszystko śmiga już tyle lat...zmieniam kluczyki co miesiąc żeby dwa pracowały,jeszcze wspomnę że taka mądra bestia jest i pewnie skomplikowana ,że do każdego kluczyka można zaprogramować radio(te oryginalne oczywiście )z zestawem innych stacji nawet głośnością ,basami,sopranem.Dwie osoby jak jeżdzą to każda ma swoje ustawienia po otwarciu samochodu i włożenia do stacyjki kluczyka on rozpoznaje dany kluczyk i ustawia radio pod siebie i niema co kombinować z jakimiś innymi pilotami..trudno z 2 stówy trzeba w całość zainwestować ale masz spokój ...pozdrawiam