witam
od rana mam jakies dzwne problemy z samochodem, wczoraj stal pod firma i mega go przewiało moze to tego powod... ale od poczatku:
wczoraj ładnie palil na benzynie jak przełańczalem na gaz potrafił gubic obroty pare razy gasł ale ogolnie jak juz zlapał rytm jechal dalej ( podejrzewałem beznadziejny gaz na stacji wczesniej nie mialem takich problemow...
1) rano odpalił normalnie na benzynie po jakims 1km zaswiecił sie sprawdz silnik i problemy z paleniem na benzynie... na luznie chodził normalnie a jak wrzucałem D to obroty spadały i gasł
2) pod firma zauwazyłem ze ciagle chodzi załaczony wentylator chłodnicy (cheak dalej sie swieci), zgasiłem po pewnym czasie ide go odpalic ledwo zakreciłem a juz wentylatory chodza....
3) podczas kolejnej proby zapalenia nawet nie chciał zagadac na benzynie, albo sie zjebal przekaznik przy okazji gdyz zwiesiło mi rozrusznik wyciagam kluczyk a pod maska słysze od strony skrzyni biegow odglos podobny do wiertarki (ciagły bez znaczenia czy kluczyk jest w stacyjce czy nie ma, w koncu odłaczyłem akumulator, po podlaczeniu klemy dalej odglos wiertarki pod maska ....
ma ktos pomysl jak sie za to zabrac??
jest troche zimno i nie chce chodzic przez pola pelne sniegu 4km z buta
[P10/WP10] czy to przekaźniki?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Tak naprędce to przychodzi mi ze zamarzł Ci włącznik przy rozruszniku i to powoduje ze ciągle chodzi a poza tym to pewnie czujnik temperatury płynu dal Ci ciała i to powoduje problemy z praca silnika i z wentylatorami. Czasem może być tak ze po prostu coś przestało łączyć ( jest zimno metal się kurczy) spryskaj wszystkie złączki sprayem do kontaktów może pomorze 

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

moglo byc tez , ze zamarl ci parownik i wtedy : parownik podczas zapalania na benzynie podaje dodatkowo gaz... samochod dusi sie i gasnie , bo nie moze przepalic jednego i drugiego razem...N a twoim miejscu zakrecilbym zawor na butli i sprobowal odpalic na benzynie, jezeli nie to sprobuj odwrotnie , czyli odpalic na gazie...Przelaczasz na gaz , polewasz parownik woda goraca , tak ze dwa czajrniki wylac wrzatku i sprobujesz krecic na gazie, jezeli nie odpala, i na tym i na tym , ja stawialbym na sonde lambda, bo pali ci sie check, a sonda reguluje dawke paliwa w silniku, wiec jest odpowiedzialna za prace na beznynie, jezeli jest zepsuta tez moze dawac za duzo albo paliwa albo powietrza, sprawdz sonde czy nie masz czegos urwanego w primerze masz albo 3 albo 4 kable od sondy wychodzacej pod spodem od kolektora,looknij to 

Drifting Nissanem Silvia s14 350HP