Strona 1 z 1
[P/WP11.144] Niepełne cyferki wyświetlacza...
: 2010-10-02, 22:23
autor: saturn745
Witam wszystkich na forum...stałem się szczęśliwym posiadaczem primery P11.144 SR20DE z 2001 r.Mam problem z wyświetlaczem kilometrów a właściwie z wyświetlaniem cyfr w każdej lini.cyferki są niepełne,np cyfra 8 brakuje 3 pałek i wydaje się że jest cyfra 4,przy godzinie i po przełączaniu na parametry to samo, stało się to po trzech dniach deszczu a samochód mało był używany w te dni .Czy może wilgoć ? bądż jakaś taśma nie kontaktuje z wyświetlaczem ? i jeszcze jedno czy ten wyświetlacz jest podświetlony dwoma żarówkami ,bo po stronie godz (lewej ) ,tak jedna trzecia nie jest podświetlona ...ale to było od początku jak ją kupiłem...? Licze na mądrośc braci forum..
: 2010-10-03, 07:31
autor: bombel
Mam to samo w wyświetlaczu radia podczas zimnych dni. Po jakis 2 godzinach juz wszystko działa. W lato nie ma z tym problemów

: 2010-10-03, 16:02
autor: saturn745
Wiem jak działaja wyświetlacze ciekłokrystaliczne w obniżonych temperaturach ,trzykrotne zwolnienie wyświetlania ,słabsze odwzorowanie cyfr...ale to nie to , u mnie jak pisałem wyżej(pozostałości) cyfr widac dobrze i zmieniam funkcje normalnie tylko brakuje poszczególnych kresek cyfr...auto grzałem pare razy i nic a jak z tym podświetleniem bo tylko 2/3 jest aktywne ? ...dzięki
: 2010-10-03, 17:46
autor: ice
Próbowałeś delikatnie docisnąć wyświetlacz ? Gdzieś na forum czytałem że takie objawy są czasem jak jest licznik grzebany i pojawiają się problemy z pamięcią.
: 2010-10-03, 18:20
autor: saturn745
Jeszcze nie ściągałem plastików...jutro chcę się tym zając bo jak pisałem tez nie działa mi podświetlenie tego wyświetlacza po lewej stronie...jakby nożem odciął tak jedna trzecia...? a przebieg mam oryginalny bo kupiłem od niemca ,serwisował w nisanie co rok jeszcze miesiąc przed moim kupnem...ja stawiam że wilgoć... coś porobiła na łączówkach ,jak on jest podświetlany...?
[ Dodano: 2010-10-04, 20:37 ]
Dziś ściągnąłem plastiki i okazało śię że do podświetlenia wyświetlacza idą 3 żaróweczki wielkości dwóch główek od zapałki...ledwo dostałem we Wrocławiu ,sprzedają z wąsami długości 3 cm ,trzeba samemu sobie zaprawiac na plastiki chyba w 4 sklepie dopiero do japan..a jeżeli chodzi o te znikające cześci cyferek to ,albo gdzies zimny lut albo walnięta ścieżka ...i to tak że przez dwie godziny naginania płyty zegarów i koło wyświetlacza szczególnie , to z trzy razy zaskoczył ,ale właśnie jak po całości ją odginałem ...ale nie mogłem za diabła utrafić później tej pozy...także nawet orientacyjnie nie można trafić w jakim to rejonie płyty...wyższa elektronika...chyba nikt by sie tym nie zajął

? jak myślicie czy można od innej primerki wstawić tą płyte drukowaną...? kilometry bedzie pamietał moje czy nowej płyty...? bo jest tam na srodku microprocesor...

?
: 2010-10-05, 08:11
autor: ice
Raczej nie pocieszę cie. Ogólnie była partia primer w walniętymi licznikami. Mi też sie taka trafiła. U ciebie padł wyświetlacz, u mnie zapala sie kontrolka poduszki powietrznej i szaleje wskaźnik poziomu paliwa

Ogólnie nie mam już siły do tego licznika i szukam innego na przekładkę.
: 2010-10-05, 13:46
autor: saturn745
kupiłem całe zegary do primery....za 35 zeta....i to takie jak miałem czekam na przesyłke ...oryginał....mam pytanie czy stan moich kilometrów bedzie bez zmian i czy nie bedzie kłopotu z akceptacja przez NATS czy ma on cos wspólnego z zegarami...?
: 2010-10-06, 07:49
autor: ice
Przebieg jest w licznikach wiec będzie taki jak był u dawcy

Co do NATS to nie powinno być problemu, przynajmniej nie słyszałem o żadnych problemach. Daj znać jak wymienisz czy NATS nie marudził
: 2010-10-09, 06:04
autor: saturn745
Jestem po wymianiw deski .... i kolega miał racje , pamięta kilometry w czipie na desce..... ale po zatym wszystko oki nats nie wariował ,a moja zostawie na cześci...mam pytanie chciałbym skorygować do mojego stanu kilometrów bo aż o 50 kkm różnica , gdzie to można zrobic i jaki koszt można się spodziewać...?
: 2010-10-13, 21:39
autor: nobange
saturn745 pisze:Jestem po wymianiw deski .... i kolega miał racje , pamięta kilometry w czipie na desce..... ale po zatym wszystko oki nats nie wariował ,a moja zostawie na cześci...mam pytanie chciałbym skorygować do mojego stanu kilometrów bo aż o 50 kkm różnica , gdzie to można zrobic i jaki koszt można się spodziewać...?
Zapytaj kogoś, kto ściąga auta zza granicy

Tzw. "korekta" liczników, popularna usługa dla handlarzy złomem.
: 2010-10-14, 08:12
autor: ice
nobange pisze:saturn745 pisze:Jestem po wymianiw deski .... i kolega miał racje , pamięta kilometry w czipie na desce..... ale po zatym wszystko oki nats nie wariował ,a moja zostawie na cześci...mam pytanie chciałbym skorygować do mojego stanu kilometrów bo aż o 50 kkm różnica , gdzie to można zrobic i jaki koszt można się spodziewać...?
Zapytaj kogoś, kto ściąga auta zza granicy

Tzw. "korekta" liczników, popularna usługa dla handlarzy złomem.
Nie radzę. Poszukaj na forum, było o tym sporo, może ktoś poleci Ci kogoś dobrego, bo tacy kowale tylko zwalą ci licznik. Te liczniki są delikatne i potrafią sie skopać już po korekcie. Zostaw tak jak jest a skorygujesz sobie przed samą sprzedażą

: 2010-10-14, 11:01
autor: nobange
Kto mówił o kowalach... Przed Krzeszycami jest zakład, gdzie gość robi to na codzień i raczej zna się na tym, bo handlarze ustawiają się do niego w kolejkach

Oczywiście jestem przeciwny procederowi cofania liczników (sam pewnie padłem jego ofiarą), co nie zmienia faktu, że są fachowcy i pracują w zasadzie wyłącznie dla handlarzy. Dlatego według mnie ci handlarze wiedzą najlepiej, kto takiej korekty dokona porządnie bez uszkadzania.