Witam,
Zakładam, że już trochę na ten temat tu napisano, ale nie mam pewności, ze w przypadku GT nie powinny być inne. Gdyby ktoś poradził jakiś w miarę ekonomiczny zestaw, ale taki, którego nie trzeba po kilku tysiącach wymienia?
Obecnie ma świece NGK i przewody JC.
Mam tez pytanie. Jakie powinno być ciśnienie sprężania w tym bolidzie ?
P11 GT '97
Czy to możliwe, żeby było 11 ?
[ Dodano: 2010-06-30, 12:45 ]
Ze względu na brak pomocnej dłoni sam się dogrzebałem i dzielę się wiedzą:
swiece NGK BKR6EY
przewody NGK RC-NE08
[P11/WP11] P11 GT [LPG] , jakie świece i przewody wysokiego
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Jakoś nie zauważyłem postu wcześniej. Potwierdzam, ja u siebie też takie wsadziłem, na razie bez problemów.RobsonXY pisze:Ze względu na brak pomocnej dłoni sam się dogrzebałem i dzielę się wiedzą:
swiece NGK BKR6EY
przewody NGK RC-NE08
U mnie przed wymianą wałka i modzie rozrządu czyli na silniku 2.0 140KM było po 13,5 bara, po modzie rozrządu było 14,5 a teraz po zmianie wałka na GT czyli doprowadzeniu silnika do takiego jaki powinien być czyli 150KM (jeszcze nie sprawdzone na hamowni) to nie mierzyłem bo jakoś mi z głowy wyleciało żeby to zrobić ale generalnie najważniejsze żeby na każdym cylindrze było tyle samo. 11 barów to chyba nie za dużo patrząc na mój silnik, ale nie mam pojęcia ile powinno być normalnie.RobsonXY pisze:Mam tez pytanie. Jakie powinno być ciśnienie sprężania w tym bolidzie ?
P11 GT '97
Pozdrawiam
Play fair no matter when or where
podstawowe dane silnika
SR20DEH - Wielopunktowy wtrysk paliwa, wtryski 269cc/min, dźwigienki zaworowe z rolkami, odcięcie na 7100obr.min, żeliwny kolektor wydechowy typu 4-2-1, wałek ssący o wyższych krzywkach, stopień sprężania 10:1 (tłoki płaskie), wymiennik ciepła, katalizator spalin, chłodnica oleju
wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 248*/240* @ 10mm/9,5mm
SR20DEH - Wielopunktowy wtrysk paliwa, wtryski 269cc/min, dźwigienki zaworowe z rolkami, odcięcie na 7100obr.min, żeliwny kolektor wydechowy typu 4-2-1, wałek ssący o wyższych krzywkach, stopień sprężania 10:1 (tłoki płaskie), wymiennik ciepła, katalizator spalin, chłodnica oleju
wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 248*/240* @ 10mm/9,5mm
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec