Strona 1 z 1

[P11/WP11] SR 2.0 Alternator wymiana na inny model

: 2019-05-24, 22:08
autor: KrzysiekGP
Pacjent - Primera P11 2.0 B/Lpg 1998r. Alternator Magneti Marelli - czy można go wymienić np na alternator Mitsubishi? Czy muszę szukać od silnika 2-litrowego czy np podpasuje od 1.8. Nie chcę go regenerować bo mam go dosyć (regenerowałem go 3 razy), systematycznie co 3 lata pada mi ten wynalazek a wcale dużo nie jeżdżę (ok 15000 rocznie). Jeśli ktoś podmieniał na inną firmę to proszę o info.
Obecnie jeszcze nie padł całkowicie ale napięcie ładowania mam jak poniżej
- bez obciążenia - 13,3V
- obciążenie (dmuchawa, klima, światła, radio) - od 12,7 do 13,0 V

Re: [P11/WP11] SR 2.0 Alternator wymiana na inny model

: 2019-05-25, 05:47
autor: deadduck
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/nissan
Wpisz Vin i szukaj czy były inne pakowane
Ewentualnie
http://nissan4u.com/parts/

Re: [P11/WP11] SR 2.0 Alternator wymiana na inny model

: 2019-05-25, 14:31
autor: bandito
Kup używkę z primery P11 z srką pod maską i może Ci dłużej wytrzymać jak regenerowanie. A cena trzy razy mniejsza

Re: [P11/WP11] SR 2.0 Alternator wymiana na inny model

: 2019-05-30, 08:55
autor: KrzysiekGP
Może się komuś ta informacja przyda. Zakupiłem Alternator Mitsubishi 231009f510. Wszystko pasuje, jedyna różnica że w Magneti Marelli były 2 kable do podpięcia (ładowanie i wzbudzenie) a w Mitsubishi są 3 kable (ładowanie, wzbudzenie i napięcie odniesienia - ten ostatni podpiąłem do plusa po stacyjce w skrzynce przekaźników). Alternator ładuje, lampka ładowania gaśnie czyli wszystko gra.

Re: [P11/WP11] SR 2.0 Alternator wymiana na inny model

: 2019-05-30, 20:57
autor: janusz
W Magneti Marelli są dwa przewody - prądowy do ładowania aku i kontrolka ładowania. W Mitsubishi - prądowy do ładowania aku, kontrolka ładowania i zasilanie wzbudnika. A temat znany przynajmniej od 5 lat..... Wstarczyło poszukać na forum :]