Strona 1 z 1

Brak pradu na komputerze po przekreceniu stacyjki

: 2017-12-17, 16:00
autor: Ygrek
Witam,po swapie nie ma pradu po przekreceniu stacyjki acc na komputerze nie swieci sie check ani cisnienie oleju w ogole. Jest gaz na pokladzie ale w ogile nie jest podlaczony do zasilania (pradu). Brak iskry, pompa nie pracuje. Bezpieczniki wszystkie sprawne, gdzie szukac? Ktore przekazniki za to odpowiadaja?

P11 polift 2.0

: 2017-12-17, 17:26
autor: marlos90
na moim chomiku marlos90 masz serwisówkę do polifta, plik EC Ci wystarczy, aczkolwiek chyba nie podpiąłeś którejś wtyczki przy klemie plusowej i bezpieczniki koło akumulatora przejrzyj

: 2017-12-17, 19:05
autor: Ygrek
marlos90 pisze:.aczkolwiek chyba nie podpiąłeś którejś wtyczki przy klemie plusowej
jesteś mi w stanie powiedzieć co tam podpina się? raczej z klemy nic nie ściągałem dlatego byłoby to trochę dziwne

: 2017-12-19, 19:49
autor: polo32
Sprawdzałeś przekaźnik od zasilania ECU a także piny dochodzące do tego przekaźnika (na obecność +12V i masy) ?

[ Dodano: 2017-12-19, 20:13 ]
"... Brak iskry, pompa nie pracuje. Bezpieczniki wszystkie sprawne, gdzie szukac? Ktore przekazniki za to odpowiadaja?... "

Przekaźnik zasilający ECU masz w skrzynce przekaźników, drugi - licząc od chłodnicy w rzędzie bliżej błotnika (jasnobrązowy).

: 2017-12-22, 20:44
autor: Ygrek
polo32 pisze:Sprawdzałeś przekaźnik od zasilania ECU a także piny dochodzące do tego przekaźnika (na obecność +12V i masy) ?
Sprawdzone jest prąd i masa, zamieniony przekaźnik dalej nic.

: 2017-12-23, 00:10
autor: polo32
Po włączeniu zapłonu, za przekaźnikiem jest napięcie na stykach roboczych?
A na czym polegał ten swap? Była jakaś ingerencja w układ elektryczny?

: 2017-12-23, 15:28
autor: Ygrek
polo32 pisze:Po włączeniu zapłonu, za przekaźnikiem jest napięcie na stykach roboczych?
A na czym polegał ten swap? Była jakaś ingerencja w układ elektryczny?
za przekaźnikiem nie sprawdzałem... fuck logic :) sprawdzę to jak tylko będę przy nim a to będzie raczej po świętach, za ten czas może coś jeszcze muszę sprawdzić mam 40km do tego auta wiec jeździć specjalnie za jedną rzeczą to słaby interes.

Swap był 1:1 wszystko przerzucane z jednej budy do drugiej

: 2017-12-24, 01:01
autor: polo32
Wynika z Twoich wypowiedzi (wymieniane silnik + elektryka), że brak jest zasilania bądź masy (zamknięcia obwodu) dla ECU.
Sprawdź czy są podłączone główne masy:
- w kabinie na przednich słupkach (obok skrzynki bezpieczników),
- w komorze silnika:
1. na jednym i drugim fartuchu (obok pompy ABS oraz obok akumulatora i pod nim na podłużnicy =3);
2. z tyłu silnika pod/na kolektorze ssącym, na środku - dwa punkty masowe (w peszlu, zrównoleglone) - odpowiedzialne za podanie (-) na ECU

Odnośnie (+12V) do sprawdzenia:
- bezpieczniki w skrzynkach bezpieczników (w kabinie i przy silniku zwłaszcza główne 100A, 40A);
- zasilanie bezpośrednio z aku (30) idące od wspomnianego wcześniej przekaźnika ECU (czyli do sprawdzenia: 2 x przewód czerwony, biało/zielony oraz biało/niebieski (W/L) ;
- zasilanie po przełączeniu stacyjki na zapłon (15) - przewód czarno/czerwony przy ECU.
patrz str. EL-365 do EL-372 oraz EC-115 (SR20DE) manuala.
Najlepiej wkłuj się szpilką w przewody wg kolorów przy samym ECU, bo przerwa może też być po drodze na połączeniu wtyczka/gniazdo przy skrzynce przekaźników (np. niedopięta czy śniedź na stykach).

: 2017-12-24, 02:29
autor: Ygrek
Po świętach dam znać co i jak, już teraz bardzo dziękuje za tak szczegółowy opis, pomoc i zainteresowanie. Wesołych Świąt! :)

[ Dodano: 2017-12-27, 19:22 ]
polo32 pisze:Wynika z Twoich wypowiedzi (wymieniane silnik + elektryka), że brak jest zasilania bądź masy (zamknięcia obwodu) dla ECU.
Sprawdź czy są podłączone główne masy:
- w kabinie na przednich słupkach (obok skrzynki bezpieczników),
- w komorze silnika:
1. na jednym i drugim fartuchu (obok pompy ABS oraz obok akumulatora i pod nim na podłużnicy =3);
2. z tyłu silnika pod/na kolektorze ssącym, na środku - dwa punkty masowe (w peszlu, zrównoleglone) - odpowiedzialne za podanie (-) na ECU


Odnośnie (+12V) do sprawdzenia:
- bezpieczniki w skrzynkach bezpieczników (w kabinie i przy silniku zwłaszcza główne 100A, 40A);
- zasilanie bezpośrednio z aku (30) idące od wspomnianego wcześniej przekaźnika ECU (czyli do sprawdzenia: 2 x przewód czerwony, biało/zielony oraz biało/niebieski (W/L) ;
- zasilanie po przełączeniu stacyjki na zapłon (15) - przewód czarno/czerwony przy ECU.
patrz str. EL-365 do EL-372 oraz EC-115 (SR20DE) manuala.
Najlepiej wkłuj się szpilką w przewody wg kolorów przy samym ECU, bo przerwa może też być po drodze na połączeniu wtyczka/gniazdo przy skrzynce przekaźników (np. niedopięta czy śniedź na stykach).
kolor zielony sprawdzony i sprawny, czerwony sprawdzony, brak napięcia

[ Dodano: 2017-12-30, 22:48 ]
Panowie, pali ale nie działa obrotomierz i inne rzeczy, zrobił bypassa z kostki stacyjki pin (1 albo 3) działa po przekręceniu stacyjki włącza się komp itd na pin 36 i to jest chyba błąd bo on przechodzi przez jakiś przekaźnik lub bezpiecznik a ja go ominąłem, tak samo z pompą paliwa z tego samego pina (1 albo 3) do pompy. Jest ktoś w stanie podesłać mi jak wygląda kostka M8 i E101 zgodnie z schematem na str ec-286

: 2017-12-31, 16:50
autor: polo32
Zegary włożone z tej samej wersji co silnik i wiązka z komputerem, czy zostawione z polifta?

: 2018-01-01, 13:20
autor: Ygrek
wszystko już działa, dzięki za pomoc

Problem dość banalny odpinałem i dociskałem wszystkie wtyczki, albo nie było styku albo zaśniedziały, temat do zamknięcia.