Cześć chłopaki,
2 dni temu postanowiłem postanowiłem wymienić oring aparatu zapłonowego bo trochę ciekł. Wiec zdjąłem aparat i przy okazji umyłem wszystko łącznie z aparatem benzyna pb95 bo ta umazana olejem skrzynia już mnie drażniła. Ale wracając do tematu. Stara uszczelka miała już tak dość ze pękła mi w ręku :
Po wymianie oringu 27/4 postanowiłem złożyć wszystko do kupy, z racji ze ręcznie było strasznie cieżko go wepchnąć wstukałem go delikatnie młoteczkiem.
Odpaliłem wszystko w celu kontrolnym, wszystko było git wiec go zgasiłem i poszedłem spać
Następnego dnia wyjechałem z garażu i zrobiłem może 4-5 km po czym auto straciło obroty i zgasło. W końcu skończyłem na sznurku i w garażu.
Autko wydaje tylko takie odgłosy, szczególnie ten na końcu mnie martwi.
Zacząłem od sprawdzenia co dzieje się pod kopułka i palca.
Wyglada to jakby albo palec był niedopasowany albo kopułka za płytka.
Następnie wyjąłem wszystkie świece i przeciągnąłem do każdej przewód który na końcu podpiąłem do bloku w celu sprawdzenia czy jest iskra. Podczas gdy kolega kręcił kluczykiem ja sprawdzałem czy jest iskra.
Brak prądu. Nie ma iskry na żadnej ze świec.
Dziś poszedłem po nowa kopułkę i palec, kopułka pasuje palec jednak jak na złość nie wchodzi. Spróbowałem jednak wymienić sama kopułkę. Wymiana samej kopułki nie pomaga. Zobaczymy co jutro bd z nowym palcem rozdzielacza. Ale zdaje mi się ze coś jest chyba nie tak z aparatem. Tylko co mogło mu się stać
Świece wyglądają tak :
Kable maja około roku świece ponad 2 wiec kwalifikują się do wymiany co uczynię zaraz po tym jak znajdę przyczynę braku iskry.
Ma ktoś jakiś pomysł co mogłem uszkodzić albo co mogłoby być nie tak z tym moim chrupkiej ?
Pozdrawiam.
[P11/WP11] Brak iskry.
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Brak iskry.
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Czujnik położenia wałka pewnie padł. Aparat tylko w jednej pozycji wchodzi w wałek. Na podpiętym aparacie(nie włożonym w wałek) kręcąc tym kółkiem co wchodzi w wałek powinno być słychać jak wtryski cykają i iskra czy jest (kable świece luźno podłączone)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
No dobra. Czyli rozumiem że wyjąć aparat z bloku podpiąć świece które so wyjęte i zakręcić tym trybem od aparatu i jeśli nie ma iskry i nie słychać wtryskiwaczy to może być czujnik tak ? A gdzie taki czujnik się w gt znajduje i czy da radę to wymienić w garażu bez kanału ? Pozdrawiam
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
wg mnie to mogłeś uszkodzić aparat pobijając go młotkiem, oring posmaruj olejem i bez pobijania wciśnij aparat, w między czasie delikatnie ruszając palcem żeby dobrze trafić w wałek rozrządu bo tam chodź mała ale jest różnica w połączeniu wałka rozrządu z ośką aparatu zapłonowego
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Marlos90 Ale to było wstawianie na zasadzie gumowy młotek był przyłożony do walka a drugim pukałem w gumowy więc wątpię aby coś tak się stało. Pytanie brzmi czemu odpalił raz i teraz już nie chce.
Faktycznie na tym wątku który wchodzi w blok na jednym z tych rączek nazwijmy to jest u góry takie małe wciecie. Ale myślisz że miałoby to jakieś znaczenie ?
Ale próbowałem okręcić ja o 180 stopni i inaczej nie władze aparatu rzeczywiście aparatu nie włożysz w żaden inny sposób .
vixo, zrobiłem jak mówisz, na podpięty kostce do aparatu podłączyłem 1 świece i zacząłem kręcić tym kołkiem, nie był żadnego rezultatu.
Gdzie znajduje się ten czujnik ? Jest jakaś możliwość aby go sprawdzić ?
Zmiana kopułki i palca tez nic nie dała.
Próbowałem tez pokręcić kopułka, przyspieszanie zapłonu i opóźnianie go tez nie daje rezultatu.
Pompa paliwowa działa, immobilizer tez chyba nie trzyma bo dioda na podszybiu przestaje mrugać po przekręceniu kluczyka. Kontrolka Check engine na zapłonie pali się i nie gaśnie. Chybatak powinno być.
Sam już nie wiem.
Faktycznie na tym wątku który wchodzi w blok na jednym z tych rączek nazwijmy to jest u góry takie małe wciecie. Ale myślisz że miałoby to jakieś znaczenie ?
Ale próbowałem okręcić ja o 180 stopni i inaczej nie władze aparatu rzeczywiście aparatu nie włożysz w żaden inny sposób .
vixo, zrobiłem jak mówisz, na podpięty kostce do aparatu podłączyłem 1 świece i zacząłem kręcić tym kołkiem, nie był żadnego rezultatu.
Gdzie znajduje się ten czujnik ? Jest jakaś możliwość aby go sprawdzić ?
Zmiana kopułki i palca tez nic nie dała.
Próbowałem tez pokręcić kopułka, przyspieszanie zapłonu i opóźnianie go tez nie daje rezultatu.
Pompa paliwowa działa, immobilizer tez chyba nie trzyma bo dioda na podszybiu przestaje mrugać po przekręceniu kluczyka. Kontrolka Check engine na zapłonie pali się i nie gaśnie. Chybatak powinno być.
Sam już nie wiem.
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX