Witam czy ktoś wymieniał licznik w p11.144 z 20 benzyna na licznik z 1,8 benzyna
liczniki maja podobne obudowy i podłaczenia kostek, róznia sie opisem 24810-9f560 w sr20 a 24810-9f515 w qg18 i zakresem obrotomierza w sr20 do 9krpm w 1,8 do 8krpm. zamieniał ktoś kiedys tak liczniki???. pozdrawiam karapaka
Zestaw wskaźników P11.144 00 2.0 Benzyna HB LIFT
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Przebieg nie będzie Ci się zgadzał, bo jest on zapisywany w zegarach
To, że kostki są takie same nie oznacza, że przewody są tak samo powyprowadzane.
To, że kostki są takie same nie oznacza, że przewody są tak samo powyprowadzane.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Stad pytanie o to czy ktoś kiedys zamieniał zegary z 1.8 do 2.0 lub z 1.6 do 2.0. przebieg to najmniejszy problem. Mam aktualnie uszkodzony 24810-9f560 w sr20 a znalazłem 24810-9f515 z 1,8. Pytanie czy silnik sie uruchomi i czy predkosciomierz bedzie pokazywal wlasciwa predkość lub czy czy silnik w ogóle sie uruchomi.
bywasz w Lublinie? ja mam 2szt zegarów z sr20.. z 01r i 00r
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B